Nu Online
Momenteel zijn er 128 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

locatie viering

  10-10-2014 21:12:05
Hallo,

even een vraagje. We willen graag een viering met het huis van de mens. Ik zou dit liever niet aan de feestzaal willen maar op een andere locatie.
We dachten eerst aan onze eigen tuin maar het zou misschien te veel gedoe en extra stress opleveren.
Heeft er iemand ideëen of suggesties waar we zo'n viering zouden kunnen houden in de regio Erpe-Mere- Aalst of iets ruimer dan dat (Zottegem, ...) Ik kan zo niet direct iets bedenken...

Bedankt!

Ines
2-7-2016
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1312


Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik10-10-2014 21:45:37

Hey,
Weet niet of dit kan maar in het park van Aalst over het melkhuisje heb je die ronde,weet niet hoe ik het anders moet verwoorden,met een mooie ronde haag,als kind was ik er helemaal weg van:-D maar zeg het nog is,weet niet of dit mag!
Hoop dat je er iets mee bent
Lieve groet Sofie



Ines
2-7-2016
 Meld misbruik10-10-2014 22:02:44

Waar zou ik daarvoor kunnen informeren. Ik ken het zeker. Ik denk wel niet dat we daar zomaar een tent gaan mogen neerpoten... helaas :)



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik10-10-2014 22:49:00

Mss eens naar de bevolking gaan,vragen staat toch vrij ;-)



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik11-10-2014 18:46:47

Als je tips wil kan je ook steeds bij de diensten 'toerisme' eens luisteren van de steden. Zij weten meestal wel wat kan en niet en hebben misschien ook nog ergens verborgen pareltjes
Grtjs
Sylvie



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik11-3-2015 11:04:44

Er ligt een boot in Aalst aan de Dender waar je zoiets kan doen. Origineel en anders wat de locatie betreft. Ik dacht dat de boot "de kastaar" heet...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info