Nu Online
Momenteel zijn er 76 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twee kleedjes...twee stijlen

  27-9-2014 18:18:06
Vandaag jurken gaan passen. Er zijn twee jurken over gebleven. Allebei mooi maar totaal verschillende stijlen.
Het ene is van La sposa (Meijas) en is meer stijlvol en ivoor en meer "bruid" De andere is van Modeca (Pilar A in antique pink) en is meer mijn stijl.
Beide jurken hebben wel wat aanpassing nodig.
De la sposa moet de rok versmald worden en bij de pilar komt het vooraan korter (enkel hoogte zodat schoentjes zichtbaar zijn en de schouders 1/3 van wat ze nu zijn en meer afhangend)
Bij de la sposa zie ik me met opgestoken haar en tiara. Bij de modeca zie ik me met losse krullen/half opgestoken en een haarband in de kleur van mijn kleed met kant etc. (beetje in deze stijl : https://www.etsy.com/nl/listing/100002263/the-classic-c... )

Zo twee totaal verschillende stijlen. Mijn zussen zien me eerder in de modeca, volgens mij gaat mijn verloofde me "liever" zien in de la sposa. Bij beide jurken had hij het "bwa kan wel mooi zijn" gevoel (als ik ze tussen 10 andere liet zien)...

Hoe beslis je zoiets dan? Zo moeilijk.
De la sposa was met korting en oudere collectie dus laatste stuk... kan dus niet zo lang meer twijfelen...

Groetjes,
Wen

Wendy
13-6-2015
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2069


eline
2-6-2015
 Meld misbruik27-9-2014 19:59:47

Ik vind dat je op u trouw is anders als anders Moogd zijn en een echt prinsesje :) de droom van elke vrouw en waar je dat gevoel i had pakken of nog is naar een andere winkel kijken



Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik27-9-2014 20:16:19

ik ben niet zo het prinses type... heb wel meer prinses jurken aangehad maar dat past totaal niet bij mij....



Britt

 Meld misbruik27-9-2014 20:27:20

De Modeca (Pilar A in antique pink) vind ik zelf het mooist. Ikzelf heb gekozen voor een ivoren kanten jurk, strapless, maar dan wel met een bontje in antique rose-beige... (Ik huw in december). Ik ben ook niet het prinsessentype. Mijn haar draag ik opgestoken, zonder tiara.



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik27-9-2014 21:11:13

Ik zou gaan voor de jurk en de stijl die best aansluit bij jouw dagelijkse stijl en bij jouw persoon. Hoe kennen de mensen jou best?
Want ik vind persoonlijk dat een bruid herkenbaar moet blijven. Dus niet plots die dag voor een grote bos krullen en een dikke laag make up moet gaan bv als ze anders stijl haar heeft en nooit make up draagt.

Maar soit, dat is mijn persoonlijke mening :-)




Jolien
14-8-2015
 Meld misbruik27-9-2014 22:18:41

Ik paste een hoop jurken die heel mooi waren, en telkens kreeg ik te horen: neen ,dat ben jij niet,
Toen deed ik een jurk op knielengte aan en direct: ja, dat is het!

Ik kies dus voor de jurk die je meest ligt..



katleen
4-10-2014
 Meld misbruik28-9-2014 8:37:53

Hoi,

Ik ben ook niet zo het prinsessentype. Ik heb dan ook een jurk gekozen die ik zelf prachtig vind, maar ik weet niet wat de anderen ervan gaan denken. Voor die ene dag dat jij en je toekomstige in het middelpunt van de belangstelling staan vind ik dat je absoluut moet dragen daar waar jij je het beste in voelt. Je toekomstige zal je heus wel mooi vinden. En wat de anderen ervan denken dat is even niet van belang. Als jij draagt wat je zelf mooi vindt dan zal je dat zowieso zien aan je uitstraling en iedereen zal je zeker bewonderen!

Mijn gedacht is dus de jurk kiezen waarin jij jezelf ziet trouwen. Veel succes nog!



Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik28-9-2014 10:13:24

ja, mijn zussen en de mevrouw van de winkel vonden de pilar A ook het mooiste.
Nu had ze niet zo veel jurken met open rug binnen dus denk mss is terug te gaan als die wel binnen zijn (met kans dat de meijas er niet meer is).
Ook nu, na een nachtje slapen kan ik niet kiezen...
Ik had ook niet het "wauw" gevoel...



jessica
27-6-2015
 Meld misbruik28-9-2014 10:18:46

Of je kan misschien verder kijken. Lijkt me dat je aan beide jurken nog veel veranderingen wilt doorvoeren..
Ik vind de modeca wel het mooist. Zelf heb ik altijd gedacht dat ik dat type jurk zou kopen. Achteraf vond ik dat zeer simpel als ik dat aan had. Ik ben gegaan voor een jurk meer naar het prinsestype.

Veel succes.



Eef
29-8-2015
 Meld misbruik28-9-2014 10:53:55

Wendy,

Ik heb het gevoel dat dit je eerste winkel was, ga dan zeker en vast verder zoeken want je bent duidelijk niet overtuigd over geen enkele jurk. Ik had hetzelfde gevoel na de eerste winkel, een mooie jurk gevonden maar toch veel veranderingen en niet echt dat buikgevoel. Bij de volgende winkel kreeg ik al heel wat meer mijn goesting te zien en werd duidelijk welke stijl me aanspreekt. Neem ook niet te veel volk mee, max 2 personen, degene waarvan je weet dat ze eerlijk zijn, je persoonlijkheid goed kennen en zich in jou hoofd kunnen verplaatsen, zien wat jou mooi staat ipv wat ze mooi vinden voor zichzelf. Zoals iedereen hier zegt, jij moet je goed voelen en jezelf mooi vinden en persoonlijk vind ik het ook belangrijk dat de bruidegom het ook mooi vind en als ik de reactie van je verloofde lees... Heb dezelfde truc al toegepast van de jurk tussen andere te zetten en als mijn ventje "BWA, dat zou mooi kunnen zijn" weet ik dat die dat niet echt waw vind ma bang is dat em mijn favoriete jurk gaat afkraken. Misschien niet de feedback die je zou willen maar eerlijke meningen zijn belangrijk voor zo'n belangrijke aankoop.

Conclusie, ga verder zoeken en de jurk komt wel!




Wendy
13-6-2015
 Meld misbruik28-9-2014 11:46:35

onze trouw is een keer uitgesteld door gezondheisproblemen van mijn schoonvader. Toen had ik in die winkel een jurk gekocht en voorschot betaald... dus andere winkel is geen optie of ik moest mijn voorschot weg gooien...
Ben gewoon ook een eeuwige twijfelaar :)



marlieze
1-8-2015
 Meld misbruik28-9-2014 21:28:30

Hey Wendy, Mag ik vragen in welke winkel je bent geweest?
Veel succes met de zoektocht naar een trouwjurk!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info