Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

alles voor het misboekje

  12-9-2014 0:44:38
Ik las hier ergens dat alles over het misboekje een goed boekje was om jou eigen misboekje samen te stellen. Nu vraag ik me af is er toevallig iemand die het zijn niet meer gebruikte en aan mij wil verkopen?
Ik zou echt niet weten hoe k er anders aan moet beginnen

confettigirl
15-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 3635


Griet
19-9-2015
 Meld misbruik12-9-2014 8:44:40

http://www.misboekjemaken.be/misboekjekopen
Daar kan je het aankopen!



Elke
27-9-2014
 Meld misbruik12-9-2014 14:43:26

Als je graag hulp wil stuur dan zeker een mailtje naar Vicky (zij heeft het boekje geschreven). Mits een kleine vergoeding helpt ze jou om een boekje te maken en ik kan het je alleen maar aanraden! Ik heb een SUPER misboekje dat aan al mijn eisen voldoet. Zonder haar had ik dit nooit voor elkaar gekregen... Echt een aanrader dus :-) :-)



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik12-9-2014 21:03:40

Hoeveel vraagt ze Elke?



Elke
27-9-2014
 Meld misbruik15-9-2014 13:42:34

45 euro per uur met een minimum van 2 uren. op die tijd kan ze een heel mooi boekje samenstellen. Je moet een soort vragenlijstje invullen en ik heb ook met haar gebeld en wat persoonlijkere dingen verteld die ze mooi heeft verwerkt in de viering waardoor die heel persoonlijk is geworden. Ik heb 3 werkuren betaald maar het was het meer dan waard en ik had een afgewerkt misboekje op minder dan een week tijd :-)! (teksten en liedjes moet je natuurlijk zelf ook een beetje zoeken, maar als je haar wat voorbeelden kan geven van welk genre je verkiest geeft ze je ook nog andere ideetjes)



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik15-9-2014 16:37:09

Bedankt wat is haar emailadres? :-)



Elke
27-9-2014
 Meld misbruik16-9-2014 9:47:29

je kan haar best contacteren via de hierboven vermelde website. Ik wil wel nog even meegeven dat ze misschien niet direct zal antwoorden nu want ik geloof dat ze op vakantie ging... Veel succes ermee!



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik16-9-2014 18:04:27

Ok bedankt via de link dan he?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info