Nu Online
Momenteel zijn er 57 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwjurk niet droomjurk :-(

  22-8-2014 12:18:02
Gisteren laatste pas gehad en mijn kleed mee naar huis gekregen. Maar ik heb niet echt het gevoel meer dat mijn jurk mijn droomjurk is. :-( Ik vond ze ook niet 100% passen. Ook niet nadat er nog wat aan genaaid is. Het model past precies niet bij mijn lichaamsbouw. Mijn figuur komt er niet echt in uit. Ik voel er mij niet 100% in... Ik vind mezelf ook raar met een trouwjurk aan. Maar ja, het is te laat nu he.
Misschien komt alles goed de dag zelf. Als ik make-up aan heb, mijn haar gedaan, de juiste sfeer. Misschien dat ik mezelf dan minder raar ga voelen. Ik kan het alvast hopen...
Mijn mama die was wel aan het wenen toen ze mij zag (was de eerste keer gisteren) en mijn entourage vond het wel waaw. Dus volgens mij ligt het compleet aan mezelf. Ik ben heel onzeker van aard. En streng voor mezelf. Maar toch...
Ik heb mezelf wel al voorgenomen er mijn dag niet door te laten vergallen. Maar momenteel ligt het toch zwaar op mijn maag. :-( (Hopelijk voel ik mij na een paar complimenten die dag beter... ;-)

Sara
13-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1591


sara
7-6-2014
 Meld misbruik22-8-2014 12:50:50

Hey naamgenootje, ik had dat ook. Juist het zelfde gevoel. als ik de foto's terugzie denk ik ook nog altijd: was toch niet mijn droomjurk en mijn figuur komt er niet super in uit. Maar toch voelde ik mij op mijn grote dag een prinses.

Raar maar waar.

Komt wel goed. Dikke knuffel

Sara




Sara
13-9-2014
 Meld misbruik22-8-2014 12:57:44

Awel ik denk het ook en ik hoop het ook. :-) Ik bekijk nu natuurlijk wel de foto's die gauw gauw getrokken geweest zijn in de winkel... Mijn haar ligt overhoop, ik heb geen make-up aan, de foto's zijn niet goed belicht. En ik laat mij nu natuurlijk doen door die slechte foto's he...Terwijl als ik mijn laatste gevoel oproep dat ik had toen ik het kleed aanhad na de aanpassingen was het wel goed. :-) Dus ik denk gewoon dat ik mezelf vanalles aan het wijsmaken ben. En zoals je zegt, de dag zelf zal ik mij wel een prinses voelen en buiten de jurk zijn er genoeg zaken die de dag superleuk zullen maken. :-) De jurk is veel maar niet alles he. :-)



Anneleen
13-9-2014
 Meld misbruik22-8-2014 16:44:14

Dag datum-genootje ;-)

Ik had vandaag mijn laatste pas en... ja ook ik had wat twijfels. Hoewel ik 'weet' dat dit een perfecte jurk voor mij is, had ik toch nog nooit een WAUW-gevoel.

Hij hangt nu op en donderdag doe ik met mijn getuige nog eens een 'oefen-pas-sessie'. Ik denk dat je in een bruidswinkel toch ook nooit helemaal op je gemak bent... Het komt wel goed... nog 3 weken en dan stralen we ;-)





Sara
13-9-2014
 Meld misbruik22-8-2014 17:03:15

Het doet op een rare manier toch goed dat er nog mensen zijn die dat hebben. ;-) Ik begon mij echt al abnormaal te voelen! Want wie trouwt er nu niet in zijn droomjurk....
Maar ik denk inderdaad dat het een samenloop van omstandigheden is. Die winkel, haar niet gedaan, make-up,... Het komt wel goed. :-) En ik ben op vlak van bruiden sowieso geen waaw-mens. Ik heb bij andere bruiden ook niet vaak het waaw-gevoel. Ik weet het, klinkt raar. Ik ben dan ook geen geboren bruid die van jongs af droomde van een huwelijk. ;-)



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik23-8-2014 9:44:52

Had ik ook, heb zelfs nog afspraak gemaakt voor andere bruidsjurk omdat ik echt het wauuhh gevoel niet had zelfs nadat mijn andere al besteld en voorschot betaald was. Uiteindelijk de andere jurk waar ik mee twijfelde gepast en toen was ik overtuigd maar ook niet dat:-) Ik wist wel dat het een héél mooie jurk was (ladybird model 34111)maar zelf vond ik mij er niet in passen. Maar op de ochtend van het huwelijk was mijn makeup niet echt bruidsgericht maar met smokey eyes en véél terracottapoeder + een lekker bruin kleurtje van de zonnebank + mijn lange haar vol dikke krullen en was het toen ik het kleed aangehad wauuhhh en nog eens wauuuhh en als ik nu door onze fotoalbum blader is het nog eens waauuh

Zodus, meestal komt dit allemaal dik in orde

Wie eens een foto wil zien om overtuigd te zijn..........




Lien
13-9-2014
 Meld misbruik23-8-2014 10:47:05

Heey datumgenootje!

Ik zou me geen zorgen maken, toen ik mijn jurk aanhad had ik echt een wauw-gevoel! Maar inderdaad toen zijn er snel snel foto's gemaakt en als ik die bekijk is dat wauw-gevoel toch al veel minder. Wat uiteindelijk logisch is want als je die jurk aanhebt dan zie je het moment al voor je dat je trouwt en schittert in die jurk maar als je de foto bekijkt dan zie je inderdaad je haren overhoop, niet in de juiste vorm, geen make-up,...

De dag zelf, het moment dat je die jurk gaat aandoen, dan ga je echt een moment helemaal stil zijn en voor de spiegel naar jezelf kijken van 'WAUW dit is hem'! Daar ben ik zeker van :)

Het komt allemaal wel goed, nu alleen nog hopen dat het weer ook mee zit op onze dag ;)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info