Nu Online
Momenteel zijn er 124 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ruzie

  19-8-2014 10:11:51
Met nog 30 dagen op de teller zou ik moeten uitkijken naar de grote dag, maar dit is niet zo ik heb vorige dinsdag mijn laatste pad gehad en alles was in orde. Tot de verkoopster zei neem je kleed maar mee. Ik superblij, ik had het idee om deze bij mijn schoonzus te hangen. Dan kon ik het 2 voor de troyw nog eens aansteken. Nu wou mijn mama perse het kleed bij haar hangen, maar zij en haar partner roken dus ik bang voor de geur en de kleur van mijn kleed. Na die nacht slecht te hebben geslapen en een voormiddagje te hebben gewerkt vroeg ik haar voor een gesprek met haar. Ik legde haar op een rustige manier mijn gevoelens uit maar het enige dat eruit kwam is. Kom uw kleed tegen 18 uur halen en je moet me niet verwachten op je trouw. Ik ben wel haar enige dochter en dit heb ik niet gewild.

Cindy
19-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 2065


Lien
13-9-2014
 Meld misbruik19-8-2014 10:54:01

Ooh dit is echt niet leuk! Ik begrijp je standpunt zeker en vast, je trouwkleed is iets heel speciaals en als mijn ouders zouden roken dan zou ik het ook niet daar willen hangen, die geur blijft daar sowieso wat in hangen en dat wil je niet op zo'n speciale dag.
Ik vind persoonlijk je mama haar reactie enorm overdreven... Ze zou het moeten begrijpen dat je gewoon niet wilt dat er iets met je jurk gebeurd en als jij het liever ergens anders laat hangen dan moet ze je daarin steunen. Ik kan begrijpen dat ze een beetje teleurgesteld is dat je het niet bij haar wil hangen maar om dan meteen te zeggen dat ze niet meer naar je trouw komt? Dat vind ik toch helemaal overdreven hoor!
Kan je niet eens met je papa proberen praten en vragen of hij eens met je mama kan praten? Het is overduidelijk een overdreven reactie van je mama en misschien komt het wel door de stress omdat haar dochter gaat trouwen?

Alvast veel succes!



Cindy
19-9-2014
 Meld misbruik19-8-2014 11:43:14

Ik heb geen papa meer ze heeft wel ern vaste vriend maar ik denk dat die zich er liever buiten houd net als mijn toekomstige. Hij vind dat het iets is tussen mijn moeder en ik. Ik heb ondertussen wel contact opgenomen met haar vriend. We zien wel wat er gebeurt. Ik laat wel iets weten.



Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik19-8-2014 15:15:34

hebben ze geen kamer waar er niet gerookt wordt? je jurk hangt ook in een zak, kan je er geen reukzakjes ofzo insteken?



gerda

 Meld misbruik19-8-2014 17:27:50

Het voorstel van Jessica vind ik schitterend! Bovendien heeft je trouwjurk(met een reukzakje van bij bv Blokker) op de grote dag een lekker geurtje. En iedereen is tevreden.



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik19-8-2014 18:55:47

De reactie van je mama vind ik er ver over!
Als dochter moet je dit toch kunnen bespreken met je mama.
Mss dan toch de raad van Jessica opvolgen,bruidjes moeten toch dikwijls toegeven voor de rust en de kalemte te bewaren
Ik rook zelf maar NOOIT binnen wand idd het stinkt,
Grtjes Sofie



Lien
13-9-2014
 Meld misbruik19-8-2014 19:41:02

Dat lijkt me inderdaad ook een mooie oplossing om verdere ruzies te voorkomen. Bij blokker enzo vind je die heel goedkoop :)



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik19-8-2014 21:57:35

Mijn schoonpapa rookt ook maar in de garage dus ben ik blij...mss van de zenuwen van je mama zou ernog eens met praten...



Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik19-8-2014 23:03:40

Ik zou eerlijk gezegd zelfs niet met een reukzakje het oplossen...
Rook kruipt overal in!
Als ik bijvoorbeeld de schriften van mijn leerlingen verbeter kan ik zo uitmaken wie er in een rookgezin woont en wie niet... Nochtans zou je denken dat er in papier niet direct een geur kruipt.

En...
Iedereen kent het wel: Je haren fris gewassen met een sterk geurende shampoo. Na een uurtje in een nog niet eens al te rokerig café en de geur van je welgeurende shampoo heeft volledig plaats gemaakt voor de sigarettengeur.

Neen hoor, niet toegeven. En als ze op die manier met jouw speciaalste dag omgaat, zegt dat veel meer over haar dan over jou.
't Zou jammer zijn, maar als ze zo reageert zou ze van mij al niet moeten komen.
En al bij al... Ik ben er zeker van dat die wel bijdraait hoor !



Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik20-8-2014 18:32:51

Al eens kunnen praten met je mama?
Groetjes Sofie



Cindy
19-9-2014
 Meld misbruik21-8-2014 17:51:11

Ja hoor alles is op gelost we ten volle genieten.



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik21-8-2014 21:52:24

Oooh suuuper blij voor jullie !!!! :-)


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info