Nu Online
Momenteel zijn er 34 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Viering met huis van de mens

  17-8-2014 14:55:38
Mijn verloofde is het geloof in de Kerk verloren door de commotie van de laatste jaren. Zijn voorwaarde voor een huwelijk was dan ook geen Kerkelijke viering. Ik ben hiermee akkoord gegaan, maar zou toch grasg een viering hebben. Heeft er iemand ervaring met de vrijzinnige humanisten? Hoe gaat dit in zijn werk? Welke locaties gebruiken zij?

jaklien
29-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1772


Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik17-8-2014 18:56:54

Wij zijn donderdag getrouwd en hadden een viering met huis van de mens. Ik zat ik dezelfde situatie als jij :).

je moet een paar keer op gesprek. De eerste keer krijg je een vragenlijst mee die je individueel moet invullen. Deze vragen zijn altijd anders. Dit is voor de consulent zodat hij/zij weet welk vlees hij in de kuip heeft ;).
De volgende gesprekken worden de vragen besproken + de praktische kant. Wat willen jullie, hoe, wanneer, waar... alles kan nix moet!

Zij werken niet met eigen locaties. Die moet je zelf zoeken. Bij ons was dit gwn in een zaal naast de feestzaal. Super mooi!

Ook zijn ze volledig gratis!

Wij kregen heel veel positieve commentaar! Hier niets dan lof over huis van de mens.
groetjes
Tanja



Anne-France
16-8-2014
 Meld misbruik17-8-2014 21:23:39

Zoals Tanja zijn wij gisteren ook getrouwd met Huis van de Mens en het was waanzinnig goed. Het was erg persoonlijk en bracht bij velen emoties los.
Hier ook niets dan lof!



eline
2-6-2015
 Meld misbruik18-8-2014 4:20:05

Hoe hebben jullie het huis van de mens gecontracteerd heb vorige week een maaltje gestuurd maar heb nog nix terug gekregen groetjes



Gwendolyn
1-8-2015
 Meld misbruik18-8-2014 8:44:14

Ik heb 2 keer een mail moeten sturen. Dit komt dan blijkbaar ergens terecht en zij sturen je dan nog door. Ik had gestuurd naar gent en ze hebben mij doorgestuurd naar eeklo.... Nu ja, uiteindelijk hebben ze mij een mailtje gestuurd, heb ze dan gebeld zodat ik iemand toegewezen kreeg en zij heeft mij dan weer op gebeld. Op 8 september gaan wij de eerste keer op gesprek. Hebben wel de vragenlijst al doorgestuurd gekregen.

Zeer vriendelijke mensen! Je hoort dit direct aan de telefoon!
Heb er al veel positieve dingen over gelezen (eig zelf nog geen negatieve).
Vrienden van ons zijn hier in Juni ook mee getrouwd en waren er zeer enthousiast over!



Karina

 Meld misbruik18-8-2014 22:21:24

Beste Jaklien

Wij hebben ook al enkele malen met Het Huis van de Mens gewerkt.
Alleen maar positieve ervaringen.
Indien wij jullie nog ergens mee van dienst kunnen zijn, mag je ons gerust mailen of bellen.

Grtjs
Karina
info@karinamisplonwedding.be
0498 84 76 95



brenda
7-7-2014
 Meld misbruik19-8-2014 9:40:20

Ik ben toen gewoon binnengestapt bij het huis van de mens bij ons in de buurt en ze hebben toen direct iemand gehaald om alles al eens te bespreken.



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik19-8-2014 20:31:30

Ik heb al vieringen van Huis van de mens, zowel als een priester, ter plaatse versterkt in de orangerie of tuin van een feeszaal (naargelang het weer). Niet dat we daar vragende partij voor zijn. Vaak is het eenvoudig één klankkast, draadloze micro en enkele tracks afspelen. Het duurt meestal ook ongeveer 40 minuten.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info