Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verschrikkelijk

  7-8-2014 15:02:31
Even een beetje reclame maken voor één van de grootste angsten van een koppel.

Een jaar en twee maanden geleden hadden we de perfecte setting gevonden voor ons huwelijk. We zijn er naartoe gegaan en hebben het metteen vastgelegd, onze naam werd genoteerd en er werd ons verteld dat een ongeveer een maand en half op voorhand nog eens moesten komen om het menu te bespreken.

Gisteren gebeld en ze wisten nergens van. Nergens, niks neergepent, geen naam geen datum.

Ze hebben zelfs hun vakantie gepland in die week.

We zouden geen avondfeest doen dus een hele namiddag tafelen tot een uur of 7, alles verzorgd. Nu hebben we niks meer en moeten we overhaast op zoek naar een locatie die op een zaterdagnamiddag open is tot langer dan 15:00. alles wat we nu vinden zal wss onderdoen aan onze droom.

Geen id of ik hun naam hier mag zetten maar als je wil weten waar je niet moet gaan, vraag het dan maar.

lorenz
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 19 | Gelezen: 2805


Kim
4-10-2014
 Meld misbruik7-8-2014 15:41:36

Oh nee!! Dat is inderdaad geen leuk nieuws :-( hopelijk vind he nog snel een locatie!



Karolien
12-6-2015
 Meld misbruik7-8-2014 15:46:39

Als dat mij zou overkomen, zou ik ze op elk mogelijk forum of sociaal medium zwartmaken hoor! Zoiets wil je toch niemand toewensen? Ik zou wel willen weten welke zaal het is, al is het maar om er met een grote boog omheen te kunnen lopen.



Dorothy
15-3-2014
 Meld misbruik7-8-2014 16:03:23

Is er dan niets op papier vastgelegd ?
Of een voorschot betaald ?

't is niet echt een proffessionele manier van werken van hun !



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik7-8-2014 16:08:09

Hebben jullie dan ondertussen met hen geen contact meer gehad over menu of zo?



lorenz
4-10-2014
 Meld misbruik7-8-2014 16:15:23

Ik zal het dan maar ineens zeggen, het is het "hofke van bazel".

Ze zeiden dat we een bevestigingsmail hadden moeten sturen. We zijn er tijdens de sluitingsuren naartoe gegaan en hebben het besproken met de bazin en de chef en hebben het metteen vastgelegd. Face to face bevestigen was blijkbaar niet goed genoeg, over iets anders hadden ze niks gezegd . Een sterrenzaak als deze zou toch een beter beleid moeten hebben. Hun voorstel was om het een week op te schuiven, stel je voor zeg. We hebben gasten die uit duitsland komen, iedereen heeft verlof genomen.

Wat een nachtmerrie.



Sylvie
14-3-2015
 Meld misbruik7-8-2014 17:11:56

Misschien hier een oproep doen met duidelijke regio afbakening - mss valt er nog iets leuks uit de lucht!

Succes!



INFINITY.be (DJ Peter)

 Meld misbruik7-8-2014 17:37:27

Een spijtige tegenslag en een levensles. Voor belangrijke transacties wordt beste een geschreven overeenkomst gemaakt.

Zo doen wij ook onze reservatiebevestigingen via mail en bij huwelijken wordt nog een afzonderlijk document opgemaakt, met bijzondere en algemene voorwaarden. Vaak moeten we wel vaststellen dat de administratieve opvolging van velen enorm verschillen. De ene reageert vlot, stuurt alles netjes terug. Bij de andere moeten wij opvolgen, eerst op afspraak gaan, herinneren, en beginnen we vaak ook te twijfelen of er nog gevolg wordt gegeven of niet.

Indien die feestzaal je de indruk gaf dat de reservatie in orde was, dan zijn ze in de fout gegaan. Maar schriftelijke bevestiging vragen voor alle dienstverlening verbonden aan je huwelijksdag, zijnis sterk aangewezen. Van de zaal, tot ceremoniemeester, fotograaf, huurwagens enzoverder.



kelly
13-7-2013
 Meld misbruik7-8-2014 18:13:13

Hof van keulen, daar was ons feest.... Minder chique natuurlijk dan hofke van bazel maar ook heel gezellig en zeer lieve en correcte mensen!

Laat je hoofd niet hangen, wij hebben zelf ook last minute een andere zaal moeten zoeken maar alles komt goed, geloof me en 4 oktober zal jullie Topdag worden xxx




Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik7-8-2014 19:20:58

amai krijg er kippenvel van!

Hoop dat jullie snel iets vinden,dit mag jullie dag echt niet verpesten !

mss een oproep doen via forum,wie weet welk aderesje er uit de bus valt

lieve groet sofie




Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik7-8-2014 19:40:50

Niet leuk dit te horen hopelijk vinden jullie snel iets.....



Karina

 Meld misbruik7-8-2014 23:30:47

Beste Lorenz

Dat is echt heel erg.
Misschien eens informeren bij Feestzaal Scala. Ook een prachtige zaal. Met wat geluk is deze zaal nog vrij...




frida
6-2-2010
 Meld misbruik8-8-2014 7:57:02

wij gaan allemaal duimen dat jullie toch nog iets leuks vinden want dit is heel erg!!!!!



lorenz
4-10-2014
 Meld misbruik8-8-2014 8:51:01

Bedankt allemaal,

Gisteren dachten we iets gevonden te hebben in antwerpen, maar na wat verder nadenken herinnerde ik me dat er op 4 oktober een pontonbrug over de schelde ligt. een parkeerplaats vinden voor 10 auto's gaat niet gaan vrees ik. Iemand ervaring met de lusthof in kruibeke?



Melissa
23-5-2015
 Meld misbruik8-8-2014 9:38:31

Hey Lorenz,

eerst & vooral vind ik het echt heel erg voor jullie,
het is niet leuk dat je zo last minute nog op zoek moet naar iets anders!
Maar kop op, wedden dat er nog iets leuks uit de bus komt :)

Vroeger was het Lusthof echt een topzaak, nu is het echt niet meer dan een brasserie geworden, niet slecht maar niet van de categorie zoals het Hofke van Bazel.
De Ceder daarintegen is de laatste jaren een topzaak geworden (aan de overkant), hele lieve & moderne mensen, het eten is van hoog niveau!!! Misschien dat je daar eens kan horen?
Dan zit je wel eerder in dezelfde categorie denk ik

Veel suc6





lorenz
4-10-2014
 Meld misbruik8-8-2014 10:03:07

Dat vreesde ik al, de kaart zegt ook niet veel (boke me choco).

Die zijn dicht op die dag jammer genoeg, nu ben ik op Jardin public aan het denken. Daar iemand ervaring mee?



Melissa
23-5-2015
 Meld misbruik8-8-2014 11:31:56

Wij zijn zelf ook aan het kijken geweest naar Jardin Public & alleen maar goede dingen over gehoord - mooie zaal ook trouwens!

Mss nog 1 tip, de Eenhoorn in Bazel? Is onlangs ook vernieuwd, ben er een +/- 2tal maanden geleden gaan eten, was lekker & verzorgd
en er was toen ook toevallig een trouwfeest aan de gang
Het leek dat ze achter het restaurant een zaal hadden, details ken ik wel niet....



lorenz
4-10-2014
 Meld misbruik8-8-2014 22:11:08

We zitten netbij jardin Public. Ik zit hier aan het einde van een menu. De beste peperroomsaus die ik ooit gegeten heb. De zesrib was subliem van smaak. En we worden hier speciaal bediend.De prijs is wauw. Nu nog gaan kijken naar de zaal en ik denk dat het geklonken is . Ik ben haast blij dat dat het hofke ons geflikt heeft. Het is anders maar het hoeft echt niet onder te doen. We kunnen het zeker aanraden, het hofke niet.

Bedankt voor jullie steun, ik denk dat we er uit zijn!



Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik8-8-2014 23:30:08

WoooooooW suuuuper zeg Lorenz !!! Jullie zien ander en beter niet waar ? ;-) gelukkig was het nog vrij.....suuuuuuuper blij voor jullie...



Karina

 Meld misbruik12-8-2014 11:56:28

Amai Lorenz

Ik ben echt blij dat jullie nog iets naar jullie zin gevonden hebben.
Geniet van jullie huwelijksdag!!

Groetjes
Karina


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info