Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kapel of kerk voor viering

  25-7-2014 15:31:46
Hoi

Wij zijn op zoek naar een kapel of kerkje om op zondag te trouwen.
We mogen van de parochie niet op zondag trouwen en zoeken daarom een gelijkaardige locatie om met een priester van Rent a priest te trouwen.
Weet er iemand iets goed omgeving Heusden-Zolder?

Bedankt!

Jan
18-2-2016
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1275


Inge
23-5-2009
 Meld misbruik25-7-2014 21:48:50

In Zonhoven heb je de ontwijde kapel van Ten Eikenen. Misschien wat uit de buurt, maar schijnt heel mooi te zijn.



Karolien
27-9-2014
 Meld misbruik26-7-2014 12:58:12

Dag Jan,

Misschien kan je eens horen bij kasteelklooster Sint-Jansberg (Halen): zij hebben een prachtige kapel ter beschikking waarin je je eigen ceremonie kan houden.

Groetjes,
Karolien



Jan
18-2-2016
 Meld misbruik26-7-2014 18:07:53

Hoi, bedankt voor de reacties.
Ik had al eens gebeld voor in Zonhoven maar dat verhuren ze niet op zondag.
Halen is misschien wat ver maar ik ga het eens bekijken.



Kelly
10-10-2015
 Meld misbruik15-8-2014 16:54:10

De kapel van ten eikenen is niet ontwijd. Ik weet niet waar iedereen dat van haalt... Jammer genoeg, want had onze dienst daar ook willen laten doorgaan...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info