Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

inhoud uitnodiging - persoonlijke gegevens?

  21-1-2007 18:02:43
Hoi

Ik ben aan het proberen om zelf onze uitnodigingen in elkaar te steken. Het ziet er al heel aardig uit vinden we zelf, alleen heb ik wat plaatsgebrek om alle info erop te krijgen.

Ons feest is in beperkt gezelschap, dus enkel mensen die ons heel goed kennen.
Als ik vraag op de uitnodiging om voor een bepaalde datum te verwittigen, vinden jullie het dan gek als ik onze contactgegevens niet vermeld (familienamen,adres,telefoonnummer)? Iedereen weet aan onze voornamen wie we zijn en ze weten wel hoe ze ons kunnen bereiken.

We willen liever niet werken met insteekkaartjes, maar voor iedereen een gepersonaliseerde kaart afdrukken.

Bedankt voor jullie mening!

Groetjes
Mieke

A
10-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 679


Wendy

 Meld misbruik22-1-2007 12:55:44

Hey A,

Wij maken ook zelf onze uitnodiging en die wordt ook allesbehalve formeel. Geen "Wendy & Jonathan nodigen u blabalbal", wel een directe aanspreking "hallo, mogen we even storen" en eigenlijk een tekstje in 'briefvorm' met onderaan onze namen.
We hebben echter wel ons telefoonnr vermeld maar wij werken toch met aparte insteekkaartjes omdat het een redelijk 'groot' feest wordt en hebben dit dan daarop vermeld. Er komt ook heel veel familie en al die ons nummer zéker niet kennen...

Maar ik denk dat je dat niet persé er moet opzetten, als iedereen zal weten van wie het komt en weet hoe je te bereiken...




Kirsten
9-6-2007
 Meld misbruik22-1-2007 14:33:53

Hey,

Wij werken ook niet met een insteekkaartje; alles komt op de uitnodiging. Maar wij hebben wel ons adres + e-mail + telefoonnummer vermeld. Als je niet genoeg plaats hebt, is al die info misschien niet nodig, maar een telefoonnr. is toch altijd wel handig als je dat vermeldt.

Groetjes,
Kirsten
09/06/2007
www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik25-1-2007 16:36:21

Hallo,

een idee msschien is om deze info op de envelop te vermelden?

Groeten Mireille


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info