Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jurk laten maken

  16-7-2014 21:36:18
Dag bruidjes

Ik zou mijn trouwjurk laten maken, omdat ik tot nu toe nog nergens gevonden heb wat ik zoek, nl een kleedje a la anthony candy.

Ik ben langsgeweest bij Eva, van stoffen Janssens in Gent en had een erg positieve indruk: enthousiast, vriendelijk, ... Ze vertelde mij dat ik toch moet rekenen op 1500 euro

Anderzijds kreeg ik via via de tip om bij youniek langs te gaan, want daar zouden ze voor 600 euro ongeveer al kunnen maken wat ik wil. Dit is niet bij de deur voor mij, dus heb ik gemaild. Ik wacht ondertussen al een kleine week op antwoord...

Mijn vraag: wat zijn jullie ervaringen met youniek, met eva? En vooral: Waar is het enorme prijsverschil aan te wijten?


Tips?

Jolien
14-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2463


Sjoeke
3-7-2015
 Meld misbruik17-7-2014 8:10:33

Hoi Jolien,


ik zit met hetzelfde probleem als jou!

Naar het schijnt zit de prijs vooral in de kwaliteit van de stoffen.

Eva heb ik gezien op de trouwbeurs. Echt een lieve dame, en het kleed die ze die dag mee had was echt mijn ding! Ik ben 7 keer voorbij het kleed gewandeld die avond! Ze heeft mij toen zelf aangesproken en vertelde mij dat het kleed die ze toen mee had, inderdaad toch op een kleine 1800 euro kwam.
Wat ik dus wat veel vind.

Een vriendin raadde mij aan om inderdaad naar Youniek te gaan. Zij was daar echt heeeeel tevreden van en inderdaad ik heb haar kleed gezien, en het was heel mooi. Vermits ik fulltime werk, is mijn mama deze week op pré-inspectie gegaan :-)
Zij vertelde mij dat ze zeker vriendelijk zijn en dat het kleed dat ik zou willen op een 500 euro max zou komen! Ze vertelde ook, dat je best een afspraak maakt dan en dat je zeker op een 4-tal maanden moet rekenen.

Ondertussen kreeg ik ook nog een tip van een vriendin die mij een ontwerpster in Gent zelf aangeraden heeft. Met haar heb ik ook deze week gemaild. Zij zou eigenlijk iets ontwerpen naar uw budget...

Dus hier ook grote twijfel van wat ik nu ga doen :-)

Hopelijk ben je er iets mee.

Groetjes,
Sjoeke





Jolien
14-8-2015
 Meld misbruik17-7-2014 9:31:01

Het prachtige kleed in de etalage bij Eva Janssens was 1800 / 1900 euro.
Ik ging langs bij Eva Bos (gent) ook, en die start ook vanaf 1200 euro.

Youniek lijkt dus ook wel ok?
Ik wacht eignl op mail van hen, ik heb foto's doorgestuurd met de vraag of ze zoiets kunnen maken, maar heb dus nog geen antwoord gehad



mona
27-7-2013
 Meld misbruik17-7-2014 10:02:56

Ik vermoed dat de jurken van Youniek in China gemaakt worden (ook die op maat gemaakt worden) en die van de Eva's gewoon hier in België. Daar zit het prijsverschil (lonen daar of hier, een klein verschil...).



Jolien
14-8-2015
 Meld misbruik17-7-2014 11:09:39

En iemand een idee v kwaliteit van stoffen? Wil uiteraard geen goedkoop ogende stof



Chantal
3-5-2014
 Meld misbruik17-7-2014 11:49:41

Dag Jolien,
Misschien kan je bespreken met de ontwerper dat jullie samen de stoffen gaan kiezen? Ik heb het op die manier gedaan en zelf mee naar de stoffenwinkel geweest om deze te kiezen en te voelen wat kwaliteit betreft.
Succes!



kimberley
1-8-2015
 Meld misbruik17-7-2014 13:57:20

ik heb op de site van youniek niets gevonden over het maken van trouwkleren, is dit normaal?
Ik wil ook heel graag mijn trouwkleed laten maken maar aangezien je het maar een keer draagt wil ik daar niet te veel aan kwijt zijn...



Melissa
16-8-2014
 Meld misbruik17-7-2014 20:57:57

Mijn kleed komt van youniek. Prachtige stoffen en goed bij prijs. Zeker de moeite om er een afspraak te maken en precies te gaan uitleggen wat je wilt. Ze kunnen je onmiddellijk vertellen wat er precies kan.



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik20-7-2014 9:23:38

Youniek is een aanrader hoor, ze kunnen er veel! Mijn kleed vond ik vanboven heel mooi maar van aan de taille word het helemaal aangepast naar wat ik wil! Duurste kleed is er 900eur....
Neem foto's mee wat je wil moest je een afspraak maken! Succes!



Jolien
14-8-2015
 Meld misbruik20-7-2014 10:35:22

Ik heb ondertussen mail terug gekregen en wat ik wil kunnen ze maken. Ik moet wel anderhalf uur tot twee uur rijden maar dat is misschien wel de moeite om te doen!



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info