Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dj Blue moon (kasteel van Brasschaat)

  11-7-2014 10:31:10
Hey,

wij zullen ons huwelijksfeest laten plaatsvinden in het Kasteel van Brasschaat.

Er is een geluidsinstallatie aanwezig en er wordt door hen samengewerkt met het Blue Moon team voor dj's.
Je kan ook opteren om zelf een dj te nemen. Heeft iemand van jullie positieve ervaringen met het Blue moon team? Zo ja welke dj van hen?
Aangezien muziek cruciaal is, zou ik hier toch wel zeker van willen zijn of dit in orde is :-)


Sarah
1-8-2015
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1249


Inne
9-8-2014
 Meld misbruik11-7-2014 13:48:17

Ik heb hen ook 5 jaar geleden ingehuurd voor een galabal gehouden in hof van Nazareth. Zeer ontevreden over geweest. Dit was een galabal voor jonge mensen en ze speelden alleen maar muziek van de jaren '90 en niets hedendaags. Haalde de sfeer van het feest serieus naar beneden.



Peter

 Meld misbruik11-7-2014 16:14:58

Ik heb nog gedraaid in een feestzaal (rond het Mechelse, naam ontglipt me) en aangesloten op een installatie van Blue Moon.

Het meubel zelf in die zaal was bombastisch en compleet verouderd qua concept. De toestellen waren in goede staat en vermoedelijk wel regelmatig nagezien. Maar een externe DJ heeft daar eigenlijk niet veel van nodig, tenzij dat hij bij wijze van zich aanpassen de aanwezige luidsprekers en lichteffecten gebruikt.

De kostprijs die de klant moest betalen vond ik er over: 220 euro of zo.

Wij geven zelf 50 euro korting voor gebruik van klankkasten (en eventueel belichting) van de zaal. That's it. Wil een zaal zich in ons terrein begeven, dan is een maximale huurprijs van 100 euro voor de eindklant redelijk. Voor de rest zitten ze sterk in het vaarwater van de externe professionele DJ's!

Je zal vermoedelijk de kostprijs moeten vergelijken, en negotiëren. Maar alles wijst erop dat ze je zo veel mogelijk naar de eigen DJ's willen loodsen. Succes!

DJ Peter
INFINITY.be
fun op je dansvloer



LB.

 Meld misbruik11-7-2014 19:47:13

De meeste installatie van blue moon zijn de laatste jaren vervangen door recentere. Que bombastisch meubilair ... het zijn meestal de zalen die dit ook "mooi" vinden.

Ik ken een aantal van de bluemoon dj's ... de ene is al beter dan de andere, de ene draait moderner dan de andere. Meestal vooral afhankelijk van wat de trouwers wensen.

220 euro voor een licht en geluidsinstallatie is marktconform ... als je bij een verhuurder iets gaat huren, ben je ongeveer hetzelfde bedrag kwijt.



Peter

 Meld misbruik12-7-2014 11:17:56

Beste LB.

Ik weet het terug. De zaal heette: 'Lemenhoek'. Het meubel in kwestie was zo hoog, dat ik er amper kon boven kijken. Het gedrocht was bovendien breed, in vakjes in gedeeld en bood niet eens plaats om er een 19inch kistje op te plaatsen en stond verschrikkelijk in de weg.

220 is marktconform voor een volledige 'discobar tralala'. Maar geen bijna enkele externe DJ heeft dat allemaal nodig. Een professionele externe DJ draait met zijn eigen gear. En het maakt niet uit wat het dan is. De klassieke 1200's, CDJ's of een controller. De DJ moet de keuze hebben om zijn eigen interfaces en vertrouwde setup te gebruiken. Hij moet comfortabele plaats hebben om zijn materiaal te plaatsen en om het te kunnen aansluiten.

Daarom kom ik op voor alle collega DJ's die overal het land rond trekken en met situaties zoals Blue Moon versus feestzaal die nog denkt dat het OK is in alles zelf te voorzien, te kampen hebben.

220 euro is NIET OK voor de klant ! Er moet materiaal gehuurd worden wat niet nodig is en in de weg staat.

1/2 van de installatie die ze verhuren, wat er ook toe behoort, dat is er te veel, past niet, wordt niet gebruikt.

Feestzalen, blijf uit ons terrein.



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik12-7-2014 14:07:15

Wij doen ons feest in Hof Van Nazareth te Lier. Zij werken ook samen met het Blue Moon team maar wij brengen onze eigen dj mee omdat ik al veel negatief van hen gelezen had....moeten wel huur van de installatie betalen dus komt uiteindelijk op dezelfde prijs uit. Maar zo weet ik wel dat we goeie muziek gaan hebben!



LB.

 Meld misbruik12-7-2014 14:13:58

Peter,

Het zal er niet beter op worden. Steeds meer zalen hebben te kampen met buren die gesteld zijn op hun rust en slechts een enkele zaal zal een vergunning krijgen om het volume de hoogte in te kunnen gooien.

Kortom meer en meer zalen zullen zwichten voor bluemoon toestanden waarbij ze zeker zijn van het volume en geen last meer hebben met dj's die installaties af en aan slepen.

Of ik het apprecieer, dat is een andere zaak. Het is gewoon kwestie van je aan te passen. Soms een beetje improviseren, en je gear uit je flightcase halen om ergens tussen te plaatsen.






Sarah
1-8-2015
 Meld misbruik12-7-2014 17:19:54

welke dj nemen jullie, Cindy?



Peter

 Meld misbruik12-7-2014 19:43:25

LB, ik heb absoluut geen moeite met zalen die zich uitrusten met eindversterking en licht. Ik werk er zelfs met enkele nauw samen. Ik heb problemen met zalen die het volledige concept willen doen en mensen verplichten om draaitafels, CD spelers, mengtafel, micro's en dergelijke verplicht mee te huren. De klant moet er voor betalen, de DJ moet (wordt verwacht) op zijn prijs in te boeten. Vandaar mijn 100 euro is genoeg regel.



LB.

 Meld misbruik13-7-2014 17:41:55


zaaleigenaars weten niks van dj gear ... die willen een gemakkelijke oplossing.



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik14-7-2014 13:06:31

Wij hebben een collega van mij dat het als hobby in bijberoep doet....



Peter

 Meld misbruik14-7-2014 16:33:45

LB, niets is zo zalig als een feest van zaal kunnen doen verhuizen (in het belang van het welslagen van het feest). ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Disc-Jockey nodig?
Disco Cooldown Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten. in West-Vlaanderen
Jarenlange ervaring, een uitstekende service en een hoge kwaliteitsfactor zijn belangrijke troeven die Disco Cooldown bezit. Wij streven op elk feest de perfectie na, en staan garant dat uw feest een knaller van formaat wordt! Meer info
Lable.be Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat in Beerse
Dj Lable is al meer dan 10 jaar all-round DJ. Zoek je dus iemand die een hele avond allerlei soorten muziek aan elkaar kan draaien dan zit je hier goed. Lable.be staat garant voor een mooie discobar met een hoogwaardige licht- en geluidsinstallatie. Meer info
Mixdj in Opwijk
Proficiat, u heeft de tijd en de perfecte reden gevonden om een feest te organiseren. U bent op zoek naar een allround dj die van uw feest een echt feestje kan maken? Stop met zoeken, u bent aan het juiste adres! Because the music sounds better with You! Meer info
DSO MUSIC Coverband and live band on higher level in Deurne
Deze coverband profileert zich enkel naar het hogere niveau bij huwelijksfeest en trouwfeest in België. De samenstelling begint vanaf 3 multimuzikanten tot maximum 6. Het zijn beroepsmusici waarvan zangeres en zanger in 5 talen zingen.ENG-FR-N-SP-IT Meer info
DJ LUCKY ENTERTAINMENT Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay in regio Zuiderkempen
Met Dj Lucky Entertainment haal je de ervaring in huis van sfeervol feesten. Je huwelijksfeest of fuif professioneel omkaderd met swingende dj show en muziek voor iedereen. Moderne discobar met color leds & lasers. Info: www.dj-lucky.be Meer info
MUSINC LIVE MUZIEK & DJ in Schelle
MUSIC INCLUSIVE ARE REALLY EXPERIENCED, DEDICATED & HARD WORKING PARTY PROVIDERS Meer info
DJ HANS Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen! in Schoten
Allround party DJ bekend van oa 10j exclusieve DJ residentie op Pré Soirée Café Local in Antwerpen (2003-2014), Modeste, Moosebar, Jack's (Schoten) & Oever. Muziek van vroeger tot nu in alle genres, aangepast aan uw wensen. Eigen installatie mogelijk Meer info
party dj wim Feesten in stijl in Kessel-Lo
Bij ons kan je voor elke soort feest terecht.Gaat het nu om een trouwfeest,bedrijfsfeest,inkleding,bloemen,lounge dan kunnen wij dit aanbieden aan de beste prijzen. Wij hebben alles zelf in beheer en werken zelden met toeleveranciers. Meer info
discobar nillies MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES in west - vlaanderen
Professionele dj van 35 jaar gooit voor u recente hits, party classics & diverse stijlen naar jullie keuze door elkaar in de mix. Verwacht bij mij géén dj die mee zingt of ieder nummer aankondigt in de microfoon. Meer info
sonatek uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van. in Oost- en West- Vlaanderen
Met meer dan 10 jaar ervaring als all-rond DJ kan ik stellen dat trouwfeesten veruit mijn voorkeur dragen. Hippe dansmuziek afgewisseld met klassiekers... Na voor 2 gerenommeerde DJ teams te hebben gewerkt kijk ik er naar uit om ook uw dansfeest te maken! Meer info
INFINITY.be fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/ in Diksmuide en Zaventem
http://infinity.be/vraaghetaan/ (vrijblijvend info) Meer info
Genievents A brand of magic never fails in Menen
We zijn een familiebedrijf dat zich bezighoudt met eventmanagement in de ruimste zin van het woord. We gaan tot het uiterste om elke wens van onze klanten te vervullen en ze het huwelijk van hun dromen te bezorgen. Meer info
ALLMUSIC Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime! in heel Vlaanderen
Uw huwelijksfeest, je trouwfuif, jullie bedrijfsfeest of jouw verenigingsfuif heeft een ervaren professionele DJ nodig! Dat kunnen we voor u regelen! Enkel als Dj-set of met een complete geluid en licht installatie! En dat voor een eerlijke prijs! Meer info
PARTYSOUND Van Gala tot Party in Wetteren
PartySound is al meer dan 25 JAAR een vertrouwde partner en een begrip voor de muzikale omlijsting van bijeenkomsten en feesten zoals verjaardagsfeestjes, fuiven,huwelijks-party's en gala-avonden...Kortom: Eender welk feest, PartySound doet uw feest slage Meer info
Studio Happy Music De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons in Aalter
Studio Happy Music bestaat al sinds 25 jaar en heeft hierdoor een rijke ervaring opgebouwd. Sedert jaren vormen wij onder leiding van Dierk Van Paemelen dan ook een vaste waarde in de 0ost- en West-Vlaamse regio en daarbuiten. Meer info
DISCOVIDEO DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg
Bezoek onze site www.discovideo.be Meer info