Nu Online
Momenteel zijn er 132 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Versiering in de kerk

  10-7-2014 22:04:16
Hey iedereen

Hoe gaan jullie de kerk versieren? Wij moeten enkel een bloemstuk voorzien op het altaar en voor de rest mogen we kiezen. Enkel een bloemstuk lijkt me zo kaal, maar ik denk niet dat we heel veel tijd hebben om de kerk echt veel te versieren. Hoe lossen jullie dit op? Toch versieren en op welke manier? Of niet versieren?

Melissa
16-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1498


Sofie
27-6-2015
 Meld misbruik11-7-2014 8:01:34

Hey,
Ik zou graag ballonnen hangen 1aan elke rij stoelen,of bloemetje
Ga dit vragen aan beste vriend van gommetje
Als ook ze er terug af te doen als wij buiten gaan,dan kunnen we ze laten vliegen aan kerk. Lijkt me leuk
Grz sofie



Sofie
6-6-2014
 Meld misbruik11-7-2014 8:46:53

Wij wouden ook een sobere versiering, en wouden vooral geen honderden euro's spenderen aan bloemen die achteraf toch kapot gaan...
Mijn mama heeft voor op het altaar een stuk gemaakt met vaste plantjes (i.p.v. snijbloemen), dat staat er nu nog.
Aan de stoelen hebben we telkens één witte anjer met een takje groen vast gebonden met een lintje in onze themakleur. Niet aan elke rij, maar afwisselend een rij wel en een rij niet.
Gaf een heel sober, maar toch mooi resultaat!



Melissa
16-8-2014
 Meld misbruik31-7-2014 21:04:20

Ik heb ondertussen tule pompons gemaakt om aan de stoelen te hangen in plaats van bloemen. Die kunnen we daarna nog opnieuw gebruiken, is goedkoper dan bloemen en nog leuk om te maken :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info