Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wat met bruidsjurk na het huwelijk?

  16-6-2014 20:38:14
hoi bruidjes,

ik vraag me af wat jullie na het huwelijk doen met jullie bruidsjurk.
In de kast laten hangen? Op een paspop?
Of kunnen jullie het over je hart krijgen om ze tweedehands te verkopen?

Momenteel kan ik er nog geen afscheid van nemen, maar zo'n dure jurk hangt anders ook maar in de kast...

Sofie
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2130


Jennifer

 Meld misbruik16-6-2014 20:50:28

bij mij is ze gewoon in de kast beland, maar heb er wel plannen mee. Volgend jaar 5 jaar getrouwd, en we plannen een jubileum dansfeest. Ben van plan om de jurk te laten aanpassen, zodat ze nogmaals kan dienen. Daarna wordt ze mooi opgeborgen voor de dochters :)



wouter

 Meld misbruik16-6-2014 20:54:45

een trash the dress shoot natuurlijk

:-)




sanne
6-9-2014
 Meld misbruik16-6-2014 21:06:26

ik ga die van mij laten inkorten na ons huwelijk.
Ik heb wel een model wat zich daar toe leent natuurlijk..



mona
27-7-2013
 Meld misbruik17-6-2014 9:06:15

Ik heb mijn jurk in de kast gehangen. Een paar maanden na onze trouw hebben we nog een trouwfotoshoot gewonnen en was ik blij dat ik de jurk nog had. Ik heb ook overwogen de jurk te verkopen, maar ik denk dat ik ze toch maar ga laten hangen in de kast. Eventueel om ze nog eens te dragen op een jubileum ofzo, of wie weet knip ik ze ooit eens af voor een of andere gekke gelegenheid, een carnavalsachtige gelegenheid ofzo. Is wel een echte 'trouwjurk', dus kan ze niet echt voor een gewoon feest afdragen. Ze was niet duur, dus ik hou ze om ooit nog eens iets geks mee te doen.

We hadden ook al eens gezegd dat we elk jaar op onze dag onze kleren weer gingen aantrekken, misschien ook een goeie motivatie om het gewicht wat onder controle te houden. ;-) Mijn jurk is met een rits, niet met rijglint, dus die past of die past niet! :-D



Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik17-6-2014 22:15:07

Ik denk niet dat je de jurk verkocht krijgt, ofwel?

Ik weet absoluut nog niet wat mijn plannen er mee zijn...



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik18-6-2014 14:47:26

mijn jurk hangt naast mijn kast in zijn hoes,om de 10 jaar trek ik ze aan voor onze jubileum,korter maken om er een feestjurk van te maken is onmogelijk,het is een té bruidsjurk
voor mijn dochter??tegen dan is het zo uit de mode
ik hou het lekker voor mezelf,gewoon voor de herinnering,mss eens een trash the dress doen als ik ergens tijd vind haha.
vraag me wel af of je je jurk dan wel weer schoon krijgt na een trash the dress met verf of modder.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info