Terug naar overzicht
Hey,Het komende weekend is het huwelijkbeurs in Gent.Daar zal je waarschijnlijk wel vinden wat je zoekt...Succes ermee
heymet de dj kan ik je niet helpen maar ik weet wel een goeie kapster van waar in west vlaanderen ben je ergens?grtjs
Hallo, Ook van West Vlaanderen... Wij hebben Pol van Ghent genomen... Die schijnt goed te zijn. Infinity ken ik niet, maar ge moet eens googelen... Die hebben een site geloof ik. Als de Dj aangeraden werd bij de zaal zal dit wel dik in orde zijn hoor. Een feest valt of staat met een goede DJ en geen enkele zaal kan zich dit laatste permiteren, niet?groetjes en succes met de zoektocht
ik ben van de streek rond roeselare. groetjes
hey tzal dan nieks zijn voor de kapster ze is van bredene groetjes
Infiniti is van Koekelare, dus niet ver van Roeselare Chris van Infiniti is beslist een aanrader: goede installatie, vlotte afwisseling, heel veel sfeer!
Heb al een 3 tal feesten gedaan en telkens was het met infinity.Heb er telkens van genoten, toffe sfeer en een ongeloofelijk ambiance. Heb een kaartje van hem meegenomen zijn site is www.infinity.be het aanraden waard.
Discobar infinity is goed heb hem al een paar keer bezig gezien. Heb een kaartje meegenomen zijn site is www.infinity.be als wij onze feestzaal hebben gevonden leggen we hem zeker vast.
nog niet lang geleden trouwfeest gedaan met Infinity... geen aanrader...totaal geen ambiance in de zaal, draait onsamenhangend en zat heel de avond door de micro te lullen tot vervelends toe.mensen liepen weg, feest was gedaan tegen drie uur !
dat vorige bericht is dus totaal uit de lucht gegrepen, het was enkel om iemand een loer te draaien dat ik dat heb geplaatst.Dus geen slecht woord over DJ Infinity, ik heb er totaal geen ervaring mee en wil er ook geen slechte reclame voor maken !!(dit omdat ik niet vind hoe ik de vorige post kan verwijderen)