Nu Online
Momenteel zijn er 41 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Farah Love zwijndrecht

  5-6-2014 13:29:30
Wat ik hier allemaal lees....mijn maag draait ervan !! ik ben dan toch blijkbaar niet de enige die dit meemaakt...FARAH LOVE een echte ramp...bruidsjurk gaan kiezen samen met zus, mama en getuige...na enkele pasbeurten had ik mijn droomjurk gekozen...goedgekeurd door de dames die ik had meegebracht...enige tijd later moest ik mijn "droomjurk" nog eens gaan passen...ik kom daar binnen en ze zegt " uw bruidsjurk hangt al klaar" ik keek...en zei met een bibberende stem...maar dat is niet het kleed dat ik heb gekozen??? o jawel zegt ze uwen bon hangt eraan...en trouwens die bon die geeft hebt staat trouwens de nr ook op....ja hallloooo kan ik zien aan de nummer op mijn bon of die overeen stemt met het kleed dat ik heb gekozen??? het ging allemaal zooo snel...op het moment zelf nog naar mijn ma, zus en getuige gebeld op speaker en hen gevraagd of ze konden beschrijven hoe het kleed eruit zag dat ik had gekozen...blijkt dat het inderdaad helemaal niet overeen stemde met het kleed dat daar klaar hing!! GGRRR.. en nog wou de verkoopster niet toegeven dat ze een fout had gemaakt!!!met resultaat dat ik alles heb afgeblazen daar en wel mijn voorschot kwijt was....heb er maanden niet goed van geweest....en dan durft ze nog te zeggen dat ze dat ik jaaaaren nog niet heeft meegemaakt...ik weet ondertussen wel beter!! 1 ding is zeker mij zien ze daar niet meer en zal het ook alle toekomstige bruidjes AFRADEN !!!

nina
22-9-2013
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1798


Britt

 Meld misbruik5-6-2014 14:15:59

Amai, inderdaad een heftig verhaal! Eigenlijk toch heel jammer dat het precies wel vaak gebeurt. Ik heb al verschillende verhalen gelezen hier op het forum, bij verschillende zaken... Dit verhaal is echt wel heel erg... Ik kan mij voorstellen dat wanneer je je droomjurk gevonden hebt, nog wel héééél goed weet hoe die eruitziet. Vergissingen zouden menselijk kunnen zijn (ook in dit geval), maar na zoveel getuigenissen, nog niet toegeven, vind ik wel heel schrijnend. Hopelijk was je niet te veel aan voorschot kwijt....



nina
22-9-2013
 Meld misbruik5-6-2014 14:17:30

ja inderdaad...het waren zure 500 eurotjes die ik heb achtergelaten en uiteraard mijn droomkleed ....



Britt

 Meld misbruik5-6-2014 16:39:33

Oei, 500 euro is niet niks! Ik vind het echt jammer voor je dat je dat hebt moeten meemaken. Heel jammer dat er geen andere oplossing was....onbegrijpelijk eigenlijk. Ik hoop dat je toch nog een andere even mooie jurk gevonden hebt dan? Ik zou er ook mee in mijn maag zitten.




Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik5-6-2014 16:55:45

Heb je ondertussen een nieuw droomkleed gevonden?

Verschrikkelijk verhaal :-(



natacha
5-7-2014
 Meld misbruik5-6-2014 17:16:47

Een tip aan alle bruidjes......laat een foto nemen van u gekozen droomjurk ik heb dit ook laten doen ;-) ......komt van pas wanneer je u haar of maqiage of juweeltjes etc. gaat kiezen en zo kan een prutsverkoopster u niet in het zak zetten zoals u spijtig genoeg is overkomen :-(
Gr tachke



nina
22-9-2013
 Meld misbruik5-6-2014 17:23:20

Om een lang verhaal kort te maken :-)
ik had een "kort" trouwkleed om voor de wet te trouwen en dan voor de kerk en avondfeest wou ik mijn "lang" droomkleed...maar het is dus bij kort gebleven ... ook mooi maar niet wat ik in gedachten had... maar eind goed al goed zeker? heb mijn lesje wel geleerd nu :-) inderdaad beter eerst foto gemaakt maar ...wie had dit nu in hemelsnaam verwacht ....



Ilvy
18-7-2014
 Meld misbruik5-6-2014 21:06:59

Jeetje, ocharme wat een verhaal. Echt wel erg.
Wel ferm van die mensen als die dat nog zo een paar keer doen en elke keer 500 euro binnenrijven dat zijn makkelijk verdiende centjes dan.



katleen
4-10-2014
 Meld misbruik8-6-2014 8:44:45

Ai ai en ik heb mijn jurk daar ook besteld... Ik ben al zoveel slechte reacties over Farah Love tegengekomen dat ik er geen goede hoop meer op heb.
Ik heb samen met een vriendin zo een bruidspakket, waarbij we een gratis proefkapsel kregen. Toen we belden voor de proef wilde de dame bij mijn vriendin geen proef doen omdat ze de dag van het huwelijk niet vrij was en dan verdiende ze er niets aan.. Voor mij hadden we wel een afspraak gemaakt, voor enkele weken terug. Om 10.30u moest ze er zijn, om 12.00 was ze er nog niet. Ze reageerde niet op mijn telefoontjes en toen ze eindelijk belde om te zeggen dat ze griep had heb ik gezegd dat ik wel iemand anders zou zoeken voor met de trouw want dat ik geen vertrouwen meer heb ik haar....

Nu heb ik voor mijn pas en de schoenen, lingerie en juwelen die ik allemaal daar bestelde wel bang dat het niet goed afloopt.. pfff schandalig eigenlijk dat die winkel mag blijven bestaan...



nina
22-9-2013
 Meld misbruik10-6-2014 9:34:51

Het is echt verschrikkelijk te lezen hoeveel mensen ze al in het zak heeft gezet....ik word er zo woedend van he ik begrijp inderdaad niet dat die nog kan blijven bestaan !!!! er moet toch echt iets aan gebeuren vind ik !! van mij krijgt ze in ieder geval geen goede reclame meer....en wij hebben nog wel wat bruidjes in aantocht...en over het proefkapsel....wat voor een zever is da nu??? het zit in het pakket inbegrepen dus waarom noemen ze het anders een PROEF kapsel??
Grrrr... veel succes nog en ik hoop voor jou op een goede afloop !!



katleen
4-10-2014
 Meld misbruik11-6-2014 7:52:57

Mja ik heb er ook nog niet veel goeds over gehoord... Het loopt daar gewoon enorm raar. Net zoals de lingerie, moet je blijkbaar bij je tweede pas gewoon uit een boekje kiezen en zeggen welke maat je hebt. Dat is niet voor iedereen zo eenvoudig, elke bh zit toch anders..bij de schoenen net hetzelfde.. Ik ben dus ondertussen al lingerie en schoenen ergens anders aan het zoeken, en een kapsel uiteraard ook, maar dat maakt die prijs dus niet meer echt voordelig he..
Goed dat het bij jou nog goed is afgelopen. Vriendin van me moest gisteren voor haar eerste pas, ze trouwt binnen drie weken dus er mag toch niet meer te veel misgaan. Ik hoop maar dat het daar is gelukt..

Van mij ook geen goede reclame meer hoor!



Sabine
22-8-2014
 Meld misbruik11-8-2014 16:30:09

Farah love is de nachtmerrie van je leven.
Ik trouw op 22/8/2014 en ben in de val gelopen om daar mijn bruidsjurk te gaan kopen.
Bij het eerste bezoek was de eigenares zeer vriendelijk.
Bij de eerste pas zeer nors en helemaal niet vriendelijk.
Mijn aanstaande was erbij ( het is mijn tweede huwelijk en we wonen al 6 jaar samen)...
Ze was boos omdat mijn aanstaande erbij was en ze vond niet dat hij mijn bruidsjurk mocht zien.
Dus zeer onvriendelijk en tegen haar zin is ons bezoek daar verder verlen'
Toen ik vroeg wanneer de volgende pas moest zijn kreeg ik te horen dat ik maar 1 pas nodig had.....
Afgelopen vrijdag ben ik mijn pakket daar gaan afhalen.
Toen ik vroeg om alles nog eens te passen ging dat niet want ze had juist de winkel gekuist met javel en het zou te gevaarlijk zijn om vlekken mijn kleed te hebben!!!!!!
Welke bruidswinkel kuist zijn winkel met javel tijdens de openingsuren?????????????
We hebben dus alles aangenomen de laatste 200€ betaald en vertrokken.
Eens thuis gekomen alles eens aangedaan en je geloofd het nooit maar een bh die pakken te groot is schoenen die slokken achter mijn voeten.....
Ik heb haar direct gebeld en kreeg te horen dat ze het nu te druk had en dat ik alles betaald heb en aanvaard heb hoe ik het meegenomen heb.....
Een echte schande is het!!!!!!!!



katleen
4-10-2014
 Meld misbruik12-8-2014 21:28:09

Dat is toch echt wel erg vind ik hoor hoeveel slecht je daarvan hoort! Mijn vriendin haar bh was ook veel te groot, ze heeft uiteindelijk zelf een bh aangeschaft.

Ik had ook een pakket, schoenen, lingerie, kousenband, proefkapsel en juwelen inbegrepen. schoenen heb ik later moeten bijbestellen want ze had geen tijd meer omdat er al iemand anders was om te passen, de juwelen vond ik echt lelijk en er was geen andere keuze, die van mijn proef is niet komen opdagen en de lingerie is blijkbaar maar één bh en die moet iedereen nemen... Echt schandalig eigenlijk, ik moet volgende week voor mijn pas gaan, ik ben eens benieuwd.... maar ik ga ma echt niet laten afschepen hoor!



Sarah
2-5-2015
 Meld misbruik14-2-2015 14:51:23

Ben 1 keer binnen geweest bij Farah Love voor bruidsschoenen en vond de verkoopster ronduit opdringerig en heel negatief over mijn bruidswinkel (Boutique Couture in St-niklaas, TOPwinkel trouwens )! Daar zet ik nooit nog een voet binnen!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info