Terug naar overzicht
Beste mede-bruiden,
heeft iemand van jullie ervaring met bovenstaande winkel te Kortrijk?
Mijn mama heeft deze gevonden in onze zoektocht naar een betaalbaar kleed. En ik wilde eens weten of er al iemand daar is geweest, en of er daar iemand al een kleed heeft gekocht?
Bedankt alvast!
Sjoeke
onze trouwdag ligt al een tijdje achter ons, maar mijn jurk kwam van daar. De winkel is zeker een bezoekje waard!
Hallo,Wij zijn ook in deze winkel geweest, maar vonden de kwaliteit en de afwerking niet zo denderend. Wel heel vriendelijke verkoopster, die haar uiterste best deed om ons te helpen.Indien je voor een kleiner budget, een mooie kwalitatieve jurk wilt, kan ik je La Sposa outlet in Beveren-Leie aanraden. Je moet natuurlijk wel je "goesting" vinden, en dat deed mijn dochter niet, maar ikzelf heb daar voor 380€ een schitterende jurk van Atelier Pronovias gevonden. Succes in je zoektocht!Sabine
HeyBij bruidsmode Steven in Torhout hebben ze ook veel mooie goedkope kleedjes..Succes!
hoi,ik ben nu bijna 3 maanden getrouwd en mijn jurk komt ook van daar.ze hebben heel de winkel in een nieuw jasje gestoken waardoor ze even gesloten waren.je heb nieuwe jurken en je heb outlet jurken die zeker betaalbaar zijn,de verkoopster spreek niet perfect nederlands maar ze doet haar uiterste best.zeer vriendelijk mens en haar man ook ;)zeker een bezoekje waard je kan haar ook vinden op fcb :)grtn als je mijn jurk eens wil zien moet maar je mail achterlaten in privebericht xx
Bedankt allemaal! Sandrine, je mag steeds een fotootje mailen :-)sjoeke_malfait@hotmail.com
Bedankt allemaal!
Sandrine, je mag steeds een fotootje mailen :-)sjoeke_malfait@hotmail.com
Toch even laten weten dat ik zaterdag eindelijk in Kortrijk geraakt ben en dat ik mijn kleed daar gevonden heb!HEEL BLIJ :-)
Toch even laten weten dat ik zaterdag eindelijk in Kortrijk geraakt ben en dat ik mijn kleed daar gevonden heb!
HEEL BLIJ :-)