TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Julie
27-9-2014
|
25-5-2014 23:42:11
hoi! Ik heb daar op 4 januari mijn bruidskleed besteld. Het was de eerste winkel waar ik naar toe ben gegaan maar ik heb er meteen mijn trouwjurk gevonden! Ik had een hele goede verkoopster die echt luisterde naar wat ik zocht, en ze geef me goed advies! Na 5 jurken was het al beklonken! Je moet even op voorhand een afspraak maken en je kan best 's morgens nemen, want als je pas rond 16u gaat dan kan het zijn dat je nog lang moet wachten, ondanks je afspraak, omdat de vorige afspraken soms wat uitlopen. Maar ik ben er echt tevreden van en ik ben nu in spanning aan het afwachten tot mijn 1ste pas, dat is 3 maanden voor de trouw, en ik trouw in september :) oh ja, je kan in het bruidsparadijs alles kopen wat betreft schoenen, lingerie, hoepelrok,...maar als je het zelf allemaal koopt in andere winkels bespaar je heel veel :) En op kapaza :)
Veel succes ermee!
|
|
Karolien
12-6-2015
|
26-5-2014 8:26:15
Ik had niet zo'n goede ervaring met het bruidshuis. Ik had helaas een verkoopster die niet echt luisterde naar wat ik zei en die me constant dezelfde modellen van kleedjes aanbracht, terwijl ik juist iets helemaal anders wilde proberen. En als ik dat zei, dan sprak ze me tegen en zei ze me dat ik een prinsesje wil zijn. Ik wou juist helemaal geen prinsesje zijn!
Ik heb dus op een totaal van duizenden kleedjes welgeteld twee verschillende modellen gepast. Ik werd er echt lastig van.
Ik denk dat je er geluk mee moet hebben...
|
|
sara
7-6-2014
|
26-5-2014 8:26:32
heel slechte ervaring mee. ben doorgereden naar jagré waar ik uiteindelijk mijn jurk heb gevonden. bruidsparadijs: was niet echt een wauw gevoel en niemand verwelkomde ons. Had er geen goed gevoel bij dus wij zijn vertrokken. Meningen verschillen hierin.
|
|
Kim
19-7-2014
|
26-5-2014 8:56:00
Goede ervaring mee. Had een afspraak in de namiddag en heb niet moeten wachten. Had een super goede verkoopster. Ik had eerst uitgelegd wat ik dacht dat ik wilde, maar ze had nog wat kleedjes bij waarvan zij dacht dat ik het eens moest proberen. Het was meteen raak. De kleedjes die ik in gedachten had bleken me helemaal niet te staan.
Laat u niet afschrikken door negatieve berichten. De winkel is inderdaad wat oubollig, maar er zitten echt goede verkoopsters. Door gewoon eens te gaan kijken doe je niets verkeerd hé :-).
Groetjes,
Kim
|
|
Inne
9-8-2014
|
26-5-2014 9:00:19
Goede ervaring. Ikzelf had ook goede verkoopster. Jonge vrouw, maar veel ervaring. Ze kwam eerst met 10-tal jurken en bij de eerste 3 beschreef ik wat ik eraan miste. Op basis hiervan is nog een nieuwe jurk gaan bijhalen en deze was meteen prijs. Komende vrijdag heb ik mijn eerste pas.
|
|
sara
7-6-2014
|
26-5-2014 13:16:35
daarom ook dat ik schrijf dat meningen verschillen. Ik had er ook veel negatief als positief over gehoord. Ik heb uiteindelijk een afspraak gemaakt omdat ik ook wou weten hoe het daar was. En je hebt niks te verliezen. bij mij viel het echt tegen. Heb hierover ook een bericht gezet op wij trouwen omdat het verschil in jagre echt heel groot is. Je mag ook ginder de jurken niet aanraken. Bij jagré mag je jetons hangen aan de jurken dat je graag wil passen. En vriendelijkheid: bij mij zegt dit alles over een winkel. Als ze je straal negeren en je een niet welkom gevoel geven heb je afgedaan bij mij. Misschien ben ik op een verkeerde dag gekomen maar bij mij heeft het een slechte indruk nagelaten. En een heel oubollige winkel. Zeker geen paradijs gelijk ik een paradijs voorstel. Maar als je twijfelt, zeker gaan zien. Je kan nog altijd vertrekken en dan weet je het zeker. Misschien is je ervaring daar beter als het mijne.
|
|
Sara
22-3-2014
|
26-5-2014 19:02:32
Beste Mieke,
Ikzelf had een kleed aan van Ladybird van het bruidsparadijs op onze trouwdag.
Ik ben eigenlijk heel tevreden over het bruidsparadijs. Ik had een heel vriendelijke verkoopster (Elke), die echt luisterde naar wat ik mooi vond en dan een heel aantal jurken in functie daarvan naar de kleedkamer bracht. Ik twijfelde erg tussen twee jurken en ben dan nog een extra keer gaan passen een week later. Ze waren erg geduldig en zeker niet opdringerig. De paskamers zijn verspreid over verschillende compartimenten. Ieder compartiment heeft maximaal twee paskamers. Ikzelf vond dit wel een voordeel. Je staat dan maximum met nog één andere bruid te passen. Bij andere winkels stonden er soms meerdere bruiden naast elkaar in één lange spiegel te kijken, wat ik persoonlijk minder aangenaam vond. Ook over de naaisters ben ik zeer tevreden. Het kleed paste perfect op de trouwdag.
Ikzelf heb er wel geen schoenen, lingerie, ... gekocht. Ik vond dezen vrij duur in het bruidsparadijs.
Als minpunten kan ik misschien wel meedelen dat het interieur wat moderner zou mogen zijn. Ook de dame aan de infobalie vond ik niet altijd even hartelijk overkomen.
Wat mij betreft, zeker een aanrader!
|
|
Julie
27-9-2014
|
26-5-2014 22:33:18
Oh ik had ook Elke als verkoopster! Die is echt super goed!!! :)
|
|
Mieke
15-5-2015
|
29-5-2014 22:38:46
Tnx Iedereen voor de reacties !!! op zaterdag 28 juni om 10uur ga ik eens gaan passen se !! hopelijk vind ik daar mijn droomjurk!! best is 2 a 3 zaken bezoeken ook al moest je u droomjurk vinden?ik hoop dat ik ook Elke als verkoopster ga hebben en Jagre heb ik ook al van gehoord ik hoop dat het meevalt die dag zal zeker verslag uitbrengen hoor Bruidjes...:-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|