Terug naar overzicht
Super Blij voor jou !! Ik denk toch dat je bij je eerste gedacht zal blijven maar je weet nooit...hoeveel heb je eraan gedaan??Groetjes :-)
ooh leuk! Welke verkoopster had je? Mijn kleed heb ik daar ook gekocht!
Demetrios heb ik ook aangehad. Voelde mijn prinses allll the way!!
Ik heb ook eentje van Demetrios gekocht bij Koonings! Welk model had je? Ik de 1476 geloof ik...Ik moet in september terug om ze te laten aanpassen... Ben ervan overtuigd dat ik ze nog steeds prachtig zal vinden!
Superleuk nieuws Jolien!!! Geniet er nog maar van!!!
@ Tanja: ik vind je kleedje niet terug op de site. Ik heb model 562 :-) @Mieke: Bij Koonings zelf heb ik er niet erg veel aangehad. (slechts 4 of 5) - maar ik was ervoor nog naar 2 andere winkels geweest! :-) @Katleen: Ik werd geholpen door Jolanda. Vond ik top!
Ah een trouwkleed is een gevoel. Ik heb een jaar geleden op internet een kleed gezien waarvan ik dacht: DIT IS HET !Toen ook maar gaan passen maar nog niet besteld (was uiteraard té vroeg). Paar weken geleden verschillende kleedjes gaan passen en 't is toch die eerste geworden.Als het je droomkleed is heb je er na 10 jaar nog geen spijt van denk ik zo ;-))
Wauw echt een prinsessenjurk! Heel mooi en zal je zeker geen spijt van hebben ;-)
ooh super jolien wil ook gaan kijken voor een jurk wat kosten de jurken van demertois, heb er ook mooie moddelen al van gezien en ben helemaal verkocht
ooh super jolien
wil ook gaan kijken voor een jurk wat kosten de jurken van demertois, heb er ook mooie moddelen al van gezien en ben helemaal verkocht