Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dringende vraag !

4-5-2014 17:39:19
Hey,

Ik zit met een dringend probleem!

Een vriendin van mijn verloofde zou het trouwkleed maken, maar het grote probleem is dat ze er te nalatig en te "bwa-tzal-wel-goe-komen" was, en het is verkeerd uitgekomen!
We trouwen al over 6 dagen (vandaag zondag, volgende zaterdag trouwen we!)
We zoeken een winkel die ons kan redden om op 1 week (5 dagen) een kleed kan maken, we wonen in Antwerpen. Liefst korte kleed, prijs tot max. 150€...

Alvast bedankt !!

Niet
10-5-2014
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1927

Jolien
15-5-2015
 Meld misbruik4-5-2014 18:12:24

Misschien eerder eentje huren? Zou ik zelf ook niet zo fijn vinden, maar als het echt niet anders kan...
Een mooi wit kleedje kopen...
Waarom heb je er niet wat meer achter gezeten? Ik kan er even met mijn hoofd niet bij dat je pas een week voor je trouw in paniek geraakt. Ik zou al maanden geleden beginnen panikeren als er nog niets was. Maar ik ben misschien wel een mini-bridezilla waar ik graag de touwtjes in handen heb :-D

Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik4-5-2014 18:14:10

Ai :-s Wil je een lange of een korte jurk?
Bij Youniek in Turnhout kan je naar het schijnt ook een jurk kopen die in de winkel hangt. Het is dan wel een pasmodel, maar ze doen die nog naar de stomerij eerst, zodat het wel netjes is. Als er niet teveel retouches aan moeten gebeuren is dat misschien iets?
Misschien kan je daar eens gaan horen? Ik weet niet of dat bij andere winkels ook kan...
5 dagen is natuurlijk een hele korte periode...
Veel succes!

Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik4-5-2014 18:15:10

Ja inderdaad, of een mooi wit kleedje kopen, er hangen er nu veel in de winkels bij de lentecollecties...

Kiekske
14-6-2014
 Meld misbruik4-5-2014 18:51:23

Ik zou inderdaad zo snel mogelijk es bij Youniek gaan kijken.

Maar daarnaast ook alle "gewone" winkels afdoen, of je verloofde toevallig niks naar haar goesting vindt. Er zijn verschillende keten-winkels die ook een "feestcollectie" hebben hangen.

Je kan natuurlijk ook als een gek op zoek gaan naar een andere naaister in de buurt, maar dan moet je 't geluk hebben dat die stof in huis heeft en tijd heeft om dat kleed ertussen te nemen.

Good luck!

Lies

Meld misbruik4-5-2014 18:55:12

Goh jee, ik snap de reactie van Jolien. Ik zou meer dan een maand geleden al in paniek geschoten zijn, maar ok daar ben je niks mee. Inderdaad beginnen rondbellen morgenvroeg. Of eventueel tweedehands kopen? er zijn heel wat bruiden die hun jurk online verkopen, dus wie weet?

Debby
31-12-2019
 Meld misbruik4-5-2014 18:59:09

In Antwerpen bij de P&C hangen pasklare bruidsjurken in verschillende maten...

Eveline

Meld misbruik4-5-2014 19:56:50

op topvintage staan online ook leuke jurken

Ann
26-5-2014
 Meld misbruik4-5-2014 21:03:05

Esprit heeft heel wat mooie feestjurken momenteel, ook witte, verschillende modellen onder jouw prijs. Je kijkt en bestelt dan best online tenzij ze de jurk naar keuze ergens instock hebben natuurlijk :-). Succes!

stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik4-5-2014 21:34:31

p&c , daar zijn zowel lange als korte jurken in verschillende kleuren.
youniek gaat ook , maar niet op maat maken

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik4-5-2014 21:39:00

Bij l&l nu heel veel korte witte modelletjes ! Succes

evy

Meld misbruik4-5-2014 21:39:24

Bij 1-2-3

Lien
13-9-2014
 Meld misbruik5-5-2014 8:26:53

Bij P&C hangen inderdaad veel mooie trouwjurken in verschillende kleuren en maten daar kan je mss eens gaan kijken en anders zou ik bij een bruidsoutlet gaan kijken. Daar kan je mss ook je keuze vinden en die mag je meestal ook ineens meenemen. Hopelijk vinden jullie snel nog je droomjurk :)

mona
27-7-2013
 Meld misbruik5-5-2014 9:24:13

Zoek ook op Kapaza en 2dehands.be. Soms veranderen bruidjes nog van gedacht als ze al een jurk gekocht hebben, en wordt de eerste jurk nieuw op internet gezet voor een prijsje. Als je geluk hebt zit er een jurk tussen in de juiste maat...

Kim
31-5-2014
 Meld misbruik5-5-2014 10:36:35

Bij E&R wedding in Beverlo kan je het model dat in de winkel hangt kopen. Ze kunnen dit perfect aanpassen naar jouw maat, als dit niet te sterk afwijkt van de maat in de winkel. Of heb je ondertussen al iets gevonden? Veel succes

mona
27-7-2013
 Meld misbruik5-5-2014 10:59:49

Maar bij E&R ga je toch niet voor 150 euro gesteld zijn denk ik... of je moet het allergoedkoopste suitekleedje kopen. Denk dat veel van bovenstaande opties niet haalbaar zijn met 150 euro, tenzij de P&C en L&L enzo...

Helena
5-7-2014
 Meld misbruik6-5-2014 8:19:16

Anne-Sophie Smartshopping in Braschaat, bel eens of ze witte kleedjes hangen hebben? Met 150 euro kan je daar wel iets heel mooi vinden denk ik!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info