Nu Online
Momenteel zijn er 15 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goedkoop trouwkleed

  30-4-2014 12:07:23
Aangezien ik niet al te veel geld wil uitgeven aan een kleed, ben ik op zoek naar winkels die passen in mijn budget, max 600 euro voor een kleed. Kent er iemand zo'n winkels? Regio maakt niet uit.

sofie
18-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 22 | Gelezen: 2684


ann
5-7-2014
 Meld misbruik30-4-2014 12:11:14

Het mijne komt van victoria's bruidsmode in Neerpelt en zat onder jouw budget



Jessica
23-5-2014
 Meld misbruik30-4-2014 12:13:30

Youniek in Turnhout. Daar zitten ze tussen de 400 en de 900 euro.



Dorien
23-8-2014
 Meld misbruik30-4-2014 12:36:35

Mijn kleed komt van Youniek in Turnhout en was 599 euro. Het duurste kleed is inderdaad 900 euro. Zeker aan te raden, heel vriendelijke mensen en ook heel eerlijk om te zeggen welk kleed zij het best vind voor jou en daarvoor niet het duurste.



Cloë
2-5-2015
 Meld misbruik30-4-2014 13:33:29

Pierre yves in deinze.



stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik30-4-2014 15:05:39

Ik raad ook Youniek te Turnhout aan :)



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik30-4-2014 15:55:08

Hier ook Youniek! Echt de moeite....ook voor een op maat gemaakt kostuum trouwens!



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik30-4-2014 16:53:22

Dit snap ik dus niet hé!!! Heb ik mij dan zo laten vangen aan mijn trouwkleed van ladybird? Ik heb 1350euro betaald en was 1 van de goedkopere jurken in de winkel. Had ik het geweten..........Maar eerlijk is eerlijk; kan of wil er iemand van jullie eens een foto van een "goedkope" trouwjurk doorsturen zodat ik eens kan zien hoe er zo'n trouwkleed uitziet. Volgens mij niet veel verschil met het mijne. Over welke stoffen spreken we dan? Ik vraag mij dus af waar het verschil zit



Britt

 Meld misbruik30-4-2014 17:42:37

@ Elke, ik denk dat het verschil voornamelijk zit in het feit of je jurk uit voorgaande collecties komt, dan wel uit de actuele collecties. Als je een jurk kiest uit voorgaande collecties, want zo gaat dat meestal met outletjurken, dan betaal je een pak minder, soms maar de helft of tot een derde van de prijs. Dat heeft niets met stofkwaliteit of zo te maken. Maar dan moet je wel genoegen nemen met een jurk die niet uit de allerlaatste collectie komt met de nieuwste trends.

Omdat ik op zoek ben naar een tijdloze jurk en lak heb aan trends (ik kies wat ik mooi vind), ga ik vrijdag voor de eerste keer naar La Sposa in Beveren Leie; die hebben namelijk ook een een groot assortiment outletjurken in hun collectie. Ik hoop daar iets op de kop te kunnen tikken en heb zelf een maximumbudget voor ogen van 750 euro. Omdat die jurken daar verkocht worden aan een derde van de prijs, zou dat betekenen dat die jurk dan normal 2250 heeft gekost en dat ik daar dan maar 750 euro voor betaal. Minder mag ook natuurlijk, hoe minder hoe liever. :)





Lien
13-9-2014
 Meld misbruik30-4-2014 18:19:01

Bij Jagré in Deurne kan je ook eens gaan kijken, de jurken daar zitten ook voor een groot deel bij jouw budget, mijn jurk was 750 euro met verstellingskosten en ik had er een stuk of tien gepast. Wist dus op het einde bij het gekozen kleed niet hoeveel het zou kosten en had wel hier en daar er een prijs tussen gezien van 1300 euro maar was aangenaam verrast bij het horen van de prijs :)

@Elke, het verschil zit hem inderdaad erin of je een trouwjurk neemt van de nieuwe of een oudere collectie en ook in de naam. Een jurk bij Tommy Hilfiger kost ook meer dan bij de H&M. Zo gaat dat ook bij trouwjurken, mijn jurk is van Just for you, een vrij onbekend merk maar daarom geen minder mooi kleed



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik30-4-2014 18:51:27

Ik vroeg mij dit af omdat ik hier nogal veel hoor praten over hoe goedkoop youniek wel is, dus eigentlijk verkopen ze daar outletjurken van bv ladybird of jurken van onbekend merk. Nu moet ik zeggen dat ik op gebied van trouwjurken nogal een leek ben en was:-) ik dacht dat trouwjurken zowieso van bekende merken waren zoals ladybird, Pronovias, marylise etc...en wist dus niet dat er jurken van onbekende merken bestonden. Tja waar ik geweest ben hebben ze geen jurken van de "oude" collectie en al zeker geen outlet. Voor mij hoefde dit ook geen nieuwe jurk te zijn maar ze hadden geen andere:-) Wat niet wil zeggen dat ik niet content ben met mijn "nieuwe"ladybird:-)



sofie
18-10-2014
 Meld misbruik30-4-2014 18:53:48

Bij Jagré in Deurne ga ik dit weekend eens kijken, het is daar zondag opendeurdag :).

En dan zie ik na zondag wel of ik nog andere winkels ga bezoeken. Ik ben echt niet zo'n winkel- en pastype...



tatijanna
20-9-2014
 Meld misbruik30-4-2014 19:09:01

Orchidee nuptiaal in moeskroen ik heb daar mijn kleed gevonden voor 690€ omdat ik een maatje meeer heb mo se hebben er van 500€ ook
Groetjes



Stefanie
20-9-2014
 Meld misbruik30-4-2014 19:41:47

De outlet van scarpellini in Kortemark?





ann
5-7-2014
 Meld misbruik30-4-2014 21:18:26

Ik denk dat mijn jurk geen merk heeft. Ik denk dus dat het wel in de stoffen kan zitten maar aangezien je die jurk maar zo kort draagt kan er toch weinig mis gaan volgens mij. De mijne voelt ook kwalitatief goed en 'dik' van stof. Ik vond het te gek om meer dan 1000 euro te betalen voor 1 dag. En daarbij was dit DE jurk. Ik betaalde 400 euro



Lien
13-9-2014
 Meld misbruik30-4-2014 21:27:51

Sofie, laat maar iets weten als je je jurk gevonden hebt :) Ik ben bijna zeker dat je je droomjurk zal vinden in Jagré :)

Elke, zoveel wist ik er ook niet van hoor! Wou zelfs voor een ladybird trouwjurk gaan, tot ik hier en daar wat prijzen opving en dat toch boven ons budget bleek te zijn. Maar anders had ik nog steeds getwijfeld tussen mijn huidige trouwjurk en eentje van Ladybird :)



Elke
7-6-2014
 Meld misbruik30-4-2014 21:47:37

Ik heb blijkbaar een "topjurk" gekocht zonder mijne weet en ik maar denken dat ik eigentlijk een goedkope jurk had gekozen als je de jurken van Pronovias enzo ziet qua prijs. In ieder geval iedereen bedankt voor de verhelderende uitleg maar spijtig genoeg te laat:-)



stephanie
17-5-2014
 Meld misbruik1-5-2014 0:03:24

* Youniek is zo goedkoop omdat het koppel geen personeel in dienst heeft.
enkel in de drukke periodes huren ze een naaister in.
Je kiest een jurk ( kleur, model , ... kan allemaal gewijzigd worden ) , je maten worden opgegeven. Dit word dan doorgegeven aan familie van hun in china die dan de jurken maken daar en opsturen als ze klaar zijn naar hier. retouches doet de vrouw dan zelf of die extra naaister wanneer het druk is. Plus de kledij is niet van een merk. hun site : http://www.youniekbruidsmode.be/

* Mijn zwarte droomjurk koste 649 euro :)
ging elders horen en daar zou ik al 900 euro extra hebben moeten betalen voor de kleur, aanpassen op mijn maat en voor de decolleté wat dichter te maken ( stikseltje was genoeg ) en het kleed was al 2800 euro + dan nog die 9000 euro. heb vriendelijk geweigerd :p

+ de stoffen zijn echt wel kwaliteit :)




Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik1-5-2014 10:32:06

Yup, hier ook Youniek in Turnhout ;-)



sandra
18-7-2014
 Meld misbruik1-5-2014 11:50:25

Zo groot is de collectie niet hoor bij La Sposa in Beveren Leie... En de courante maten zijn er allemaal snel uit... Ik had pech de dag dat ik ging. Had ik het geweten, ik had er geen uur voor autogereden :(



Veronique
7-7-2012
 Meld misbruik3-5-2014 11:28:07

Door gewoon tweedehands te kopen kan je ook veel besparen. En zo een kleed is toch nog maar één keer gedragen.
Het mijne staat nog te koop :-)
Pronovias, maat 36 (ik ben 1m74, dus het kleed kan nog ingekort indien nodig)
Ik had ook een sluier en bijhorende hoepelrok.
Laat maar weten als iemand foto's wilt zien.



Sandra
21-6-2013
 Meld misbruik3-5-2014 19:38:07

Ik heb mijn kleed in outlet gekocht bij bruidsmode Steven in Torhout . Normaal zou ik er maar 350 euro voor moeten betalen hebben , maar met allerlei aanpassingen en veel handwerk kwam het op 450 euro ! Super madam daar , niets is haar teveel . Echt een aanrader !



Britt

 Meld misbruik6-5-2014 14:23:13

Heb mijn trouwkleed gevonden bij La Sposa Beveren Leie!

Voor 800 euro... Dus maar 50 euro meer dan vooropgesteld maximumbudget van 750, maar voor een tijdloze jurk volledig naar mijn smaak, had ik dat er wel voor over. ;) Bovendien paste het qua maat nu al voor bijna 90 %, er moet maar weinig aan versmald/verbreed worden. Ben superblij.







Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info