Terug naar overzicht
in assebroek is er een goeie bruidswinkel, de naam ontglipt me dan nu. Ik ben er een aantal jaar terug geweest met mijn nichtje. Super service en steeds op tijd
Bij La Sposa in Roeselare hebben ze ook véél keuze.Marylise hebben ze er zeker, de andere twee merken weet ik niet...Succes ermee!
Ik ben ook van west- Vlaanderen en na er 4 te hebben bezocht ben ik naar bruidshuis ellen in Oostburg geweest. De beste service en de meeste keuze!
Bedankt iedereen!
Neen hoor, ga echt maar naar Steven. Ik kon me geen behulpzamere verkoopster bedenken !Ze is heel open naar haar klanten toe ook... Zo vertelde ze bijvoorbeeld dat haar man behoorlijk ziek is (we kunnen al raden wat)... Dus ik zou haar die paar dagen verlof echt niet kwalijk nemen. Ik ben er van overtuigd dat dit met een zeer grondige reden verlengd is.Zou nergens anders willen gaan, hoor ! ;-)
Ik ben trouwens al 2 keer geweest en iedere afspraak werd netjes nagekomen.De eerste keer was zelf vorige zomer, omdat ik gewoon eens één kleed wilde passen die ik prachtig vond ('t is toevallig ook wel deze geworden) :-)Maar hoeveel zouden er niet raar kijken als je trouwdatum eigenlijk nog 2 jaar verder ligt. Daar wordt van niets een probleem gemaakt ;-)Wij krijgen zelf korting omdat het 2de kleed in 1,5 jaar tijd daar gekocht wordt (mijn schoonzus kocht er ook haar kleed).Ja, je ziet. Ik ben overtuigd :-D
Ook ik ga naar Bruidshuis Steven. Dat is een heel vriendelijke mevrouw! Ikzelf trouw op 18/07 dus ik vermoed dat ze begin juli wel open zal zijn ;-)Ze is altijd heel correct en vriendelijk en niets is te veel! Ik zou dus zeker geen argwaan krijgen en zeker daar eens gaan passen.
Ik ben bij Couture Robel in Roeselare geweest, en ben er supertevreden van! Veel keuze, héééél vriendelijk personeel, en een persoonlijke aanpak