Terug naar overzicht
Goedemorgen!
Samen met mijn moeder en schoonmoeder hebben we afgesproken dat op 28 juli mijn zoektocht naar het perfecte kleed start...
Diezelfde dag heb ik al een afspraak vastgelegd bij Bruidskledij Steven te Torhout. Maar hoeveel tijd reken je het best per afspraak? Ik weet al heel goed wat ik wil, tenzij ik daar plots op een ander kleed zou vallen, you never know...
Hoe lang duurde jullie eerste afspraak in de bruidswinkel?
Groetjes!
Ik heb mijn kleed daar ook gekocht. Ik dacht dat het langer zou duren, maar tot mijn grote verbazing zijn wij maar ongeveer 1,5 uur binnen geweest. Ik had ook al mijn droomkleed gevonden, was dat vorige zomer gaan passen en het was mooi, maar geen Waauw effect. Een paar weken geleden dan echt een 10-tal trouwjurken aangedaan en toen was mijn droomkleed plots wel Waauw, omdat al de rest in vergelijking met dat ene kleed gewoon vervaagde. Dan weet je het volgens mij welke het wordt :-))Super lieve dame, een echte aanrader !
Bruidwinkel Steven in Torhout: inderdaad een aanrader! Ook mijn kleed komt van daar :-) Echt een gewone, vriendelijke dame die je helpt. Bij mij duurde het ook ongeveer 1,5 uur maar ik had daarvoor wel al veel winkels gedaan dus ik wist al wel goed wat ik wel / niet wou.