Nu Online
Momenteel zijn er 68 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

joehoe kleed gevonden!

  16-4-2014 19:29:36
Hallo iedereen, wat ben ik blij, vandaag eerste winkel gedaan ( Youniek ) en meteen kleed gevonden en besteld!!! Dat op twee uur tijd!!
Ik vind ze daar super vriendelijk , mooie kleedjes en super prijzen!!
Ook de kostuums zien er mooi en super afgewerkt uit, zelfs de namen en datum worden erin geborduurd!!
Zeker een aanrader!!!

Cindy
15-5-2015
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1707


eline
14-6-2014
 Meld misbruik16-4-2014 21:06:31

Fijnnnnn! Ik vond ze ook supervriendelijk! Heb daar mijn kleed wel niet gekocht, maar had daar ook een leuke ervaring!



Jessica
23-5-2014
 Meld misbruik17-4-2014 8:29:26

Ik heb mijn kleed daar ook besteld.
Ben er zeer tevreden mee. Vorige zaterdag ben ik het nog eens gaan passen en mijn vader was voor de eerste keer mee geweest. De tranen stonden in zijn ogen toen hij mij zag in mijn kleed. Dus ik ben super content!!



Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik17-4-2014 9:03:40

Yup, mijn kleed is daar ook besteld. Super content! Leuk he ;-)



Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik17-4-2014 16:55:24

Hier nog een blij bruidje, mijn kleed komt ook van daar. Super mooi!Mijn verloofde heeft zijn kostuum daar ook besteld. Ben benieuwd naar het resultaat, maar daarvoor zal het afwachten zijn tot de trouwdag...



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik17-4-2014 17:23:29

Hey Melissa, ik gaan mijn verloofde ook sturen voor zijn kostuum! Zag er mooi uit en super afgewerkt! Ook onze namen en datum op hemd vind ik super!! En dat allemaal voor zo een goede prijs he!!!



tinne
6-8-2016
 Meld misbruik24-4-2014 10:35:49

hey!

vroeg me af hoe ze daar qua betaling werken, is dat ook met voorschot / schijven te betalen? wanneer krijg je je jurk, doen ze nog een laatste passing?

en wat is de gemiddelde prijs? ik ben op zoek naar een aansluitende halterjurk. met ev subtiel kant en of parels in verwerkt. geen al te wijde jurk, vind men aanstaande niet mooi...

zijn de kostuums echt van goede kwaliteit en mooie kleuren?

thanks!
groetjes tinne.



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik24-4-2014 12:38:07

Dag Tinne,
Het duurste kleed is er 900eur, ze vragen ongeveer de helft voorschot cash (hebben geen bc). Het mijn kost 750eur en met de vele aanpassingen dat ik wou kwam er 70eur bij.
Is een beetje zoals jij beschrijft met wat kant en parels maar niet erover. Vond het vanboven supermooi maar de onderkant te bombastisch en nu gaan ze er een A-lijn van maken met een klein sleepje. Daar kan echt veel!

Mijn is begin april besteld en zou tegen juli binnen zijn en dan moet ik terug om te passen en dan nog eens een 6 weken voor trouw.

De kostuums zijn heel mooi afgewerkt, bv extra stof onder oksel in jas voor zweetplekken en op hemd word automatisch de namen en datum geborduurt! Elk detail zoals bv knopen, binnenkant kraag kan je kiezen en dacht dat ze 300 verschillende stoffen hebben. Dus voor die prijs kan je niet beter zijn denk ik!
Veel succes! Nog vragen....laat maar weten! Groetjes Cindy



tinne
6-8-2016
 Meld misbruik24-4-2014 16:13:26

dag cindy,

bedankt voor je reactie! je hebt me al een stuk vooruit geholpen!!

dan kan ik best binnekort al eens op zoek gaan naar DE jurk :-) ! dan ben ik zeker dat ze op tijd klaar is.

kan je zo gaan of maak je best een afspraak?

groetjes tinne



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik26-4-2014 9:42:03

Ik denk best op afspraak anders ga je misschien voor niks tot daar! Je moet een 2u tijd ervoor rekenen.
Als je binnenkomt laten ze u na kort gesprek wel rustig rondzien en mag je erna de kleedjes aanduiden die je wil passen....
Ontspannen sfeertje vond ik alvast!
Hou me op de hoogte he Tinne!
Ps. de nieuwe collectie komt in september binnen maar ik kon daar niet op wachten, was veel te benieuwd ;-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info