Nu Online
Momenteel zijn er 182 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Grafisch ontwerper

  14-4-2014 17:35:55
Hallo,
Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een toffe huwelijksuitnodiging. Op de gekende sites heb ik geen waw-gevoel. Dus nu dacht ik om mss te werken met een grafisch ontwerper.
Ik heb echter geen idee wat de prijs daarvan is. Ik ken ook niemand die dit doet. Heeft er iemand ervaringen daarmee? Liefst regio Kortrijk

Els
2-8-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1479


sara
14-6-2014
 Meld misbruik14-4-2014 17:51:56

Wij hebben beroep gedaan op twees.nl zeer leuk, was ongeveer 300 euro all in voor een 45 tal uitnodigingen. Denk dat je vooral ontwerp betaalt. Succes



evy

 Meld misbruik14-4-2014 19:30:52

Probeer eens bij paper pigeon. Ik dacht dat het 60 eur voor standaardontwerp was en 150 eur voor ontwerp op maat. Weet niet hoeveel de drukkosten zijn.



Kara
5-4-2014
 Meld misbruik14-4-2014 19:41:56

Wij hebben onze uitnodigingen laten maken bij Paper Pigeon, het is inderdaad 60 euro om een bestaand ontwerp aan te passen en 150 euro voor een eigen ontwerp. De drukker mag je zelf kiezen, zij kan je drukkers aanraden. Je kan ook gewoon een drukklaar bestand krijgen en naar een drukker in je buurt gaan... Wij waren in ieder geval hééél erg tevreden, hebben bij haar ook kaartjes voor ons gastenboek, kaft vieringboekje, tafelkaartjes,... laten maken. Allemaal op basis van onze uitnodiging. Alles is bespreekbaar en ze past alles aan tot je tevreden bent. Een aanrader voor een originele uitnodiging!



Elien
20-9-2014
 Meld misbruik14-4-2014 20:04:39

Mijn vriend is grafisch ontwerper en heeft de onze gemaakt. Ik heb het even bij hem gecheckt en omdat we zelf heel goed weten hoe duur een trouwfeest kan zijn vindt hij het niet erg om voor een ander koppel serieus onder de prijs te werken. Dan kan je daar tenminste al op besparen. Moest je interesse hebben kan je me altijd een bericht sturen.



Elien
20-9-2014
 Meld misbruik14-4-2014 20:48:26

* met de onze bedoel ik de uitnodigingen voor ons verlovingsfeest. Onze trouwdatum ligt nog niet eens vast :-)



Evi
5-4-2014
 Meld misbruik14-4-2014 21:20:41

Wij hebben een zakdoek gegeven. Deze kwamen van www.buskaartje.nl. Ik vond hier wel leuke dingen. Wij hebben onze kaart dan zelf gemaakt in photoshop en dan kregen we een proefdruk. :-)



Emeliek
5-7-2014
 Meld misbruik15-4-2014 8:08:16

Wij werkten met drukkerij Martens (in Waarschoot). Zij maken ook kaartjes op maat. Onze uitnodigingen werden heel mooi en persoonlijk. Voordeel is dat ze maar 25 euro boven de drukkosten vragen voor het ontwerp. Wij zijn in elk geval heel tevreden.



Marije
6-9-2014
 Meld misbruik16-7-2014 10:18:21

Hey Els,

Ik ben een zelfstandig grafisch ontwerpster die ook binnenkort gaat trouwen, ik op 6 september :-) ik heb dus ook zelf mijn uitnodiging ontworpen, te zien op mijn facebookpagina (https://www.facebook.com/mereldesigns?fref=ts )

Ik hou enorm van het ontwerpen van trouwuitnodigingen, dus misschien kan ik je helpen? (je hoeft niet eens 'klant' te zijn, ik kan je ook tips geve qua drukkerij enz.)
Je kan mij altijd contacteren via de facebookpagina.

Groetjes, Marije



B.

 Meld misbruik25-8-2014 22:59:53

Een aantal vrienden en kennissen van ons hebben hun uitnodigingen laten maken bij A la Kaart uit Brugge.

Ze waren er super tevreden van, ze luisteren echt naar wat je wil en zetten het dan om naar het kaartje. Bij hen kan je ook terecht voor de volledige uitwerking van het concept en ze denken graag mee en zoeken naar de beste oplossing.
Misschien eens daar kijken?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info