Terug naar overzicht
Wauw Jolien! Je hebt al een kleed gevonden?! :-) ik ben nog niet durven gaan kijken omdat ik bang ben dat ik te snel ga kiezen en in de collectie van 2015 nog iets ga vinden dat ik mooier vind... Als ik jou was, zou ik zeker niet té snel kiezen want je hebt uiteindelijk nog heel wat tijd hé :-) ik zou alleen een kleed bestellen als het écht mijn droomkleed is!! :-) ik ben benieuwd wat je gaag doen! Veel succes nog met het passen :-)
Mijn kleed kwam ook van bij Lilian Claes :-)Alles was goed geregeld, mooi afgewerkt en steeds vriendelijk. Hadden zelf een bolero jasje gemaakt voor op men kleed en de naaister bij Lilian Claes heeft ons zelfs nog wat tips gegeven voor de afwerking.Voor mij was het dus alleen maar een positieve ervaring.
ik denk da je nog even moet zoeken naar je wauw kleed ;) ik had in de eerste winkel ook wel een kleed die ik wel mooi vond maar toch niet het wauw gevoel. en geloofde hier dan ook ni echt in ;) maar in de tweede winkel het laatste kleed, ja da was wel het WAUW gevoel. je oogjes gaan blinken je ziet het echt wel ;) ook al sta ik nu nog in twijfel :D omdat ik steeds terug denk aan kleed 1 en da ook wel totaal men zin was (online steeds naar dezelfde modellen aan het kijken) en dit toch wel helemaal anders is :D
@Goele: ik geloof niet zo in de collecties. Trouwjurken blijven over de hele lijn altijd mooi vind ik. De collecties veranderen niet zo heel erg vind ik. Ik ben ook al naar Jagré in Antwerpen geweest en binnenkort naar Koonings in Deurne (NL).Ik ga ook nog een afpsraak maken bij Le Chapeau in Bree. Op dit moment gaat mijn voorkeur héél sterk uit naar Lilian Claes in Herentals. Ik heb nooit bij iets een 'WOW'- gevoel omdat ik eeuwig twijfel. Ik kan het ook allemaal nog een beetje relativeren. Ik wacht nog even af, maar zou toch graag in juli beslist hebben... ;-)
Oooh! Wat leuk dat je iets gevonden hebt! Want ik las eerder op het forum dat je daar wat schrik voor had! Ik zou hetzelfde doen als jou! Nog even wat rondkijken, maar ookal is het vroeg, als je het een mooi kleed vindt...why not! Ik ga eind april voor mijn eerste keer kijken bij Le Chapeau in Antwerpen! Als ik daar MIJN kleed vind, laat ik het ook niet liggen!
Ik ben er gaan passen maar vond ze nogal onbeleefd..Ze voelden dat ik niet meteen toehapte en wou bestellen..Toen ik zei dat ik nog eens wou terugkomen met mijn mama (die er toen al bij was) en mijn getuige (die er toen niet bij was) kreeg ik de commentaar dat een trouwjurk kiezen iets tussen moeder en dochter is en daar geen andere personen bij horen..Vond ik al helemaal niet professioneel! Ik was er dus teleurgesteld en heb er ook niet besteld..
Ik ben op 12/04/2014 in een trouwkleed van Lilian Claes getrouwd!De verkoopsters waren er steeds even vriendelijk en oefenden nooit druk uit.Keer op keer was het een hartelijk onthaal in een ontspannen sfeer.De laatste pasbeurt bleek dat mijn jurk nog een beetje ingesmald moest worden (was nog wat afgevallen) en dat was totaal geen probleem.Enkel positieve ervaringen dus!
@Jolien heb je lang moeten wachten als je en afspraak maakt? Is het de moeite nog nu ze stoppen op het einde van het jaar?
hey meiden,Blij te lezen dat de jullie aankoop bij Lilian Claes wel goed verlopen is!Bij ons is het wat minder. Doordat de winkel sluit moest ik het op 8 november al ophalen.ik heb er echt een mooie jurk gevonden in satijn van het merk Pronovias. Er was wegens sluiting korting op. De eerste maal zijn we vriendelijk onthaald. De tweede maal bleek dat de jurk te smal is ingepakt. Dit zou tegen dat we de derde maal gingen afhalen opnieuw verbreed worden. Toen ik het pastte spande deze nog evenveel. Toen ik er een opmerking over maakte zei de naaister dat het niet meer verbreed Kon worden. Mijn zus had foto's getrokken en savonds begon het door te sijpelen dat de naaister de tweede keer al wist dat het niet meer mogelijk was... Dus zit ik met een mooie satijnen trouwjurk die normale winkel waarde heeft van 2000€ die in de lende net te smal is! Vandaag nog bij een naaister in de buurt geweest en doordat ZE binnen in het kleed metten de stof hebben afgekipt valt er weinig aan te doen... Binnen twee weken ga ik een tweede opinie raadplegen.
Dag Sarah, Ik heb uiteindelijk een beetje gewacht en mijn jurk bij de Liliane Claes laten hangen... Ik heb mijn jurk bij Koonings gekocht.Ik hoop voor jou dat er nog een oplossing is, want ondanks de korting blijft het een hele bom geld.Ik vind het niet correct want ze hadden beloofd een service te verlenen TOT aan het huwelijk... Veel succes, ik duim!
Bedankt Jolien!ik ben al blij dat ik mijn "ervaring" kan delen. ik ga volgende week bij de mama van mijn getuige. zij is sinds 20 jaar ervaren naaister en heeft ook doopkleding en communie kleding gemaakt. En op de koop toe gaat mijne getuige ook trouwen en zal haar mama haar trouwkleed maken. Haar mama heeft enkel al de foto's gezien en zij meteen : wellicht zullen ze de stof binnenin al kort geknipt hebben , maar dan nog valt dit zekers op te lossen... we leven op hoop ! To be continued !
Bedankt Jolien!
ik ben al blij dat ik mijn "ervaring" kan delen. ik ga volgende week bij de mama van mijn getuige. zij is sinds 20 jaar ervaren naaister en heeft ook doopkleding en communie kleding gemaakt. En op de koop toe gaat mijne getuige ook trouwen en zal haar mama haar trouwkleed maken. Haar mama heeft enkel al de foto's gezien en zij meteen : wellicht zullen ze de stof binnenin al kort geknipt hebben , maar dan nog valt dit zekers op te lossen... we leven op hoop ! To be continued !