TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
diny
21-6-2014
|
6-4-2014 21:22:15
Hela
Ik laat mijn kleed ook maken via eigen ontwerp bij Suère in Brugge. Had ook een heel goed beeld en een vriendin van mij (die kan tekenen) heeft dit op papier gezet. Hiermee ben ik naar de winkel gegaan en gewoon gevraagd of ze zoiets konden maken en prijs (ong) op te plakken. Ze zei dat dit kon en we zijn dan naar boven gegaan om de stoffen en kleuren te bekijken. Daar hingen er dan ook jurken zodat ik al eens iets kon passen in die stof en in de stijl die ik in gedachten had Hierdoor hebben we gezien dat wat ik op papier had staan echt wel bij mijn figuur paste
Ben dan nog eens voor de maten geweest en intussen had ze het ontwerp op A4 gezet en hebben we samen alles nog eens doorgenomen en details veranderd De volgende afspraak was dan het ontwerp in de proefstof, hierdoor heb je echt al een goed beeld van wat en hoe. En kan je ook direct zien wat aangepast moet worden en en zo. Heb er dan ook foto's van laten maken zodat ik het thuis eens op mijn gemak kon bekijken en zo heb ik nog kleine veranderingen laten doen voor ze het in de echte stof maakte
Intussen moet ik nog maar 1 pasbeurt gaan doen en moet zeggen dat het echt de jurk van mijn dromen is
Wees gerust, door eerst wat voorbeelden aan te doen zal je al een heel goed beeld hebben of het echt bij je past, en ze zullen je ook wel zeggen of het niet bij je past en zo. En in de proefstof kan je ook nog veel laten aanpassen
Ik kan je alleen mr aanraden, als je niet ver van Brugge woont, om eens daar binnen te springen Ze is super vriendelijk, luistert enorm goed naar je en maakt prachtige dingen
Veel succes
|
|
Charlotte
4-10-2014
|
7-4-2014 15:45:27
Hallo,
Ik ben van Brugge, maar woon intussen in Brasschaat :-) Ik heb nu enkele verkennende afspraken staan deze week en zal zien wat mijn gevoel is...kzal jouw tip als 'reserve' houden...alvast bedankt! Het model heb ik al volledig voor mij, want ik weet zeer goed met wat ik wel en niet sta en wat ik wil verbergen en wat niet :-)) Waar ik wel nog enorm over twijfel is de kleur (omdat ik van mening ben dat ik niet met wit sta) en de stof...maar die gesprekken zullen me vast wel verder helpen...
|
|
diny
21-6-2014
|
7-4-2014 16:35:51
In die gesprekken zal idd heel veel duidelijk worden, en ze zullen dan ook wel stoffen bij je houden om te zien wat wel en wat niet past bij je huid Ik heb trouwens ook niet voot wit gekozen, ben voor bordeaux-rood gegaan en super blij  Veel succes, en vooral veel plezier met de afspraken, ben er zeker van dat alles duidelijk zal worden eens je daar bent En je zal zien, je groeit geleidelijk aan in je kleed en het wordt gewoon mooier en mooier
|
|
Nathalie
26-3-2016
|
11-4-2014 2:41:10
Hallo,
Ik denk ook om mijn jurk te laten maken maar vraag me af of dit dan niet dubbel zo duur wordt? Kunnen jullie richtprijzen geven?
groetjes Nathalie
|
|
Charlotte
4-10-2014
|
11-4-2014 14:01:57
Hallo,
Nathalie, het is echt helemaal te zien waar je het laat maken... bij de één is de prijs dubbel dan bij de ander...er hangt natuurlijk ook veel af van de gebruikte stoffen etc... Een lang trouwkleed met satijn etc zal rond de 1500 kosten. Een korter, éénvoudiger model kan je al vinden voor 500 euro, maar je moet veel offertes vragen en je moet je natuurlijk goed voelen bij de persoon. Ik ben deze morgen in Youniek geweest in Turnhout. De prijzen daar om een kleedje te laten maken zijn heeeeeel schappelijk! En ik heb er ook een goed gevoel bij... Ze luistert echt naar wat jij wil en dringt niets op. Maar er zullen natuurlijk nog andere goede klerenmaaksters zijn... Eens goed kijken op het internet en op voorhand een prijsindicatie vragen...
|
|
Nathalie
26-3-2016
|
14-4-2014 10:16:44
Hallo,
Bedantk Chalotte voor je reactie, ik heb wel nog even de tijd dus zal je raad opvolgen en bij verschillende gaan aankloppen.
Bedankt Liefs Nathalie
|
|
Charlotte
4-10-2014
|
14-4-2014 20:39:03
ik zal je in elk geval op de hoogte houden van mijn avonturen bij Youniek :-) Ik ben ook bij novemberstyling geweest in zonhoven...ook zeker aan te raden als je een kleedje wil laten maken... Maar je hebt idd nog wat tijd :-)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|