Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Droomjurk pronovias gevonden :-)

30-3-2014 23:12:49
Dag dames :-)

Gisteren ben ik dan eindelijk na heeeel lang wachten ( 2,5 maand geleden een afspraak gemaakt) voor de eerste keer gaan bruidsjurken shoppen!!!!
Wat een geweldige ervaring :-)
Ik ben samen met mijn schoonmoeder, schoonzus en mijn 2 getuigen naar Le chapeau in bree geweest.

We zijn enorm vriendelijk onthaald geweest en na even te hebben moeten wachten in de wachtkamer is de verkoopster ons komen halen en mochten we allemaal plaatsnemen in de paskamer.
Daar heeft ze mij onmiddellijk naar mijn budget gevraagd en naar wat ik precies zocht...
Ik had aangegeven dat ik het merk pronovias geweldig vond en ik niet onmiddellijk wist wat model ik wou omdat er meerdere waren die ik mooi vond.
Helemaal geen probleem ik mocht de jurken die ik mooi vond aanduiden en die mocht ik dan ook passen,ook mochten de 2 getuige de rekken doorzoeken om mij vanalles te laten passen!

Eenmaal terug in de paskamer met alle jurken zo een 12 stuks mocht ik beginnen met passen,ondertussen werden wij allen voorzien van een drankje terwijl ik aanpaste...

De verkoopster was heel erg vriendelijk en gaf ook echt tips over wat mij ging staan en wat ik best niet kon doen... Bruidsjurk 1 was een hele grote kanshebber. Een model waarvan ik dacht dat dit mij niet ging staan maar toen ik het aanhad was het echt wauw!!! Ook heel de groep was super enthousiast ;mijn schoonmama heeft zelfs tranen gelaten!!!!
Dan nog alle anderen jurken aangetrokken om te zien als er een andere de eerste jurk kon overtreffen... En ja hoor de allerlaatste jurk was en had alles waar ik van droomde!!! Bij mij zijn er tranen gevallen en de groep kon alleen maar wauw uitbrengen,iets wat daarvoor alleen maar "heel mooi" was....
Dus dan ook mijn keuze onmiddellijk gemaakt!!! Ik had nooit verwacht dat ik onmiddellijk mijn bruidsjurk ging vinden! We hebben na mijn keuze uitgebreid foto's kunnen nemen van mijn jurk en zijn ze met een glaasje cava gekomen om mijn aankoop te vieren!!!

Het was echt een super ervaring,ik kan le chapeau in bree alleen maar aanraden!!!
Nu wachten tot 21 januari voor mijn eerste pas.... :-)

Een dolgelukkige bruid

Lorena
26-8-2017
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1206

christel
1-11-2014
 Meld misbruik31-3-2014 12:02:17

Welke is het geworden van pronovia?
Hier ook een van pronovia :-)

Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik31-3-2014 12:46:34

Hey christel,

Ik ga het model hier niet meedelen omdat er vrienden zijn die meelezen!
Welke is jou model?
Groetjes lorena

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik31-3-2014 12:53:12

Ik ben ook heel tevreden over Le chapeau!

Ik heb daar mijn jurk niet gepast ( ik ben in beringen en NL geweest om te passen, maar ik twijfelde steeds) Toch bleef de jurk in mijn hoofd spoken en zei ik tegen mama: ik wil hem toch bestellen!
En toen zijn we gewoon naar Bree gereden, dat is gewoon ook lekker kortbij :)
Ze konden de jurk bestellen, de verkoopster heeft voor de zekerheid toch nog even naar Antwerpen gebeld, om te zien of het wel echt kon. En het kon!
De week erna is dezelfde verkoopster een uur vroeger naar de winkel gekomen om mijn maten op te nemen en hij werd besteld!

En dat glaasje cava, dat had ik dan nog te goed, dat heeft ze er zelfs op een briefje bijgestoken! Grappig :)

op 3 juni mag ik voor het eerst mijn kleed gaan passen!

Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik31-3-2014 13:49:17

Hey sanne,

Ohhh super! Welke jurk is het bij jou geworden?
Ja ik ben echt enorm tevreden over de service die we daar gekregen hebben!, want ben best met een bang hartje naar daar getrokken na hier op het forum een aantal negatieven commentaren te hebben gelezen over le chapeau...
Maar uiteindelijk is het voor mij echt een super ervaring geweest!

Nu is het alleen zooooooooo lang wachten op die eerste pas :-(

Bart
5-7-2014
 Meld misbruik31-3-2014 19:49:41

Hier ook eentje van Pronovias. Prachtige jurken...
om direct verliefd op te worden....

Mijn schoonmama heeft haar suitekleed in Le chapeau gevonden en was hier ook heel tevreden van.

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik31-3-2014 20:57:19

Het mijne is eentje van modeca :)

Ik ga hier ook niet vertellen welk model het geworden is, because you never know!
Mijn mama is meer dan 25 jaar geleden ook in deze winkel geweest (toen nog iets met 'paul' :p) en toen was ze ook al heel content :)

maartje
5-7-2014
 Meld misbruik1-4-2014 7:07:19

Hier ook Pronovias (Ocelada)!

christel
1-11-2014
 Meld misbruik1-4-2014 10:20:20

Hier is het elonie :-)

Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik1-4-2014 11:00:49

Wauw maartje wat een super schone jurk!!!!

Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik1-4-2014 11:02:43

Christel ook die van jou is prachtig!! Jullie gaan schitterende bruidjes zijn!!!

Margot
4-10-2014
 Meld misbruik1-4-2014 22:26:02

Hier ook een Pronovias! I looooooove Pronovias ;-). Kan je het ev niet in een persoonlijk berichtje sturen, Lorena?

Tanja
13-9-2014
 Meld misbruik2-4-2014 11:07:30

hier ook een Pronovias bruidje :-) super verliefd op mijn kleed

Mrs to be
28-6-2014
 Meld misbruik3-4-2014 11:41:42

Hier ook Pronovias, wou niets anders en heb ook niets anders gepast :)

Lorena
26-8-2017
 Meld misbruik3-4-2014 13:51:10

Ik heb ook geen anderen merken gepast, vond de anderen merken zelfs niet mooi!!! :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info