TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Jessica
26-7-2014
|
31-3-2014 18:59:01
Dag Katleen,
ik heb ook mijn jurk daar besteld. Ik moet mijn jurk gaan passen begin juni, dus vanaf dan begint het voor mij :-) Maar tot hier toe, ben ik steeds goed ontvangen geweest. Ben later eens terug gegaan met mijn mama om voor haar een kleed te kiezen, en ik kon zonder problemen ook nog eens mijn kleed passen. (mama was er niet bij toen ik het gekozen heb). Ik denk dat je steeds van alles en iedereen wel eens een slechte reactie kan vinden of horen, maar ik ben er alleszins gerust in, ik hoop dat jij dat ook kan zijn...
|
|
katleen
4-10-2014
|
31-3-2014 21:07:44
Hoi,
Bedankt voor je reactie. Mag ik dan eens iets vragen? Hebben ze jouw maten opgenomen? Want ik kwam er daarna op dat ze dat helemaal niet gedaan hebben, ook voor de lingerie heb ik nog niets moeten doorgeven...
groetjes
|
|
Jessica
26-7-2014
|
2-4-2014 9:17:07
Bij het kiezen nog niet, mijn pasbeurt is pas 6 juni, dus ik veronderstel dat ze dan mijn maten zullen opnemen. Ik heb geen pakket genomen, heb daar enkel mijn schoenen en kleed gekocht. De lingerie heb ik elders gekocht.
|
|
Annick
26-4-2014
|
2-4-2014 19:45:37
Hoi Katleen en Jessica,
Ik heb in september mijn kleed gekozen bij Farah Love, en met nog 23 dagen op de teller ben ik wel al langs geweest voor de pas, in de loop van februari.
Ik ben er steeds goed ontvangen, heb ook al een paar keer gebeld met vraagjes en steeds correct antwoord gekregen. Mijn schoenen waren niet tijdig binnen, maar dat kwam door een fout bij de leverancier (was met alle schoenen van dat merk). Komende zaterdag ga ik die passen.
De week voor onze trouw mag ik mijn kleed voor een laatste keer gaan passen en meenemen. Als er dan toch nog iets zou moeten worden aangepast, kan dat nog op tijd gebeuren (ik vraag me soms af waarom je met al dat kiezen en passen zo vroeg moet zijn :p)
Voor de lingerie en dergelijke, dat schrijven ze ook op bij de eerste pas.
Als je nog vragen hebt, stel je ze maar! Ik zal proberen van na het afhalen nog een berichtje te posten, maar 'k weet niet of het in de drukte van die laatste week gaat lukken ;-)
|
|
katleen
4-10-2014
|
3-4-2014 9:27:35
Bedankt voor je reactie Annick, nu voel ik me al een pak geruster :) Ik dacht dat het maar één keertje terugkomen was voor te passen en dan de volgende keer ineens ophalen. Vandaar mijn ongerustheid.
Met de lingerie had ik ook wat bang. Omdat je toch niet echt in elk merk dezelfde maat hebt, allez ik toch niet ;) En ik dacht dat je dan gewoon moest zeggen welke maat je normaal hebt en dat ze die dan bestellen. Maar dat is dus niet zo?
Was er veel keuze voor de lingerie of was dat eerder beperkt?
Groetjes en alvast veel plezier met de laatste voorbereidingen ;)
|
|
Annick
26-4-2014
|
8-4-2014 21:59:44
Hey Katleen, Vorige week mijn schoenen gaan passen, en dat was ok! Jammer genoeg was de rest, zoals mijn juwelen, nog niet binnen, maar heb er alle vertrouwen in dat dat wel in orde komt. 'k denk da 'k tussendoor nog wel eens ga bellen om zeker te zijn, het begint immers te korten. Van lingerie is er inderdaad niet zoveel keuze, ze hebben enkel poirier. Groetjes!
|
|
katleen
4-10-2014
|
9-4-2014 8:51:37
Hoi Annick,
Ik denk dat ik voor de zekerheid ergens anders mijn lingerie ga bestellen. Ik heb een strapless bh nodig en dan heb je al helemaal niet veel keuze. Ik vind het toch belangrijk dat het goed zit en dat je niet de hele dag bang moet hebben dat het naar beneden zakt.
Het begint inderdaad te korten voor je, superspannend!
Heel veel plezier alvast op jouw dag en geniet ervan!
groetjes
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|