Terug naar overzicht
Ik zou nooit blindelings iets tekenen. Maar dat ben ik. Misschien eens contact opnemen met Willy, een gesprek brengt normaal gezien redelijk snel aan het licht of de man in kwestie weet waar ie mee bezig is en of hij al dan niet aan jullie wensen kan voldoen.cheers, dj lebart http://users.telenet.be/lebart
Allee kom, willy's en marjetten was toch een supergoeie serie :)
---
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
hoi klaraIk ben niet zeker dat het die Willy is maar kijk eens op www.djwilly.be Hoe hij draait weet ik niet, ik weet juist dat 'em niet meer van de jongste is, maar dat wil niks zeggen hé!Veel succes nog.GroetenDj Kris
Hallo,Mijn naam is Johan Synaeve. Reeds jaren ben ik professioneel met muziek bezig. Ik heb honderden referenties en wil jullie graag verder helpen met jullie muziek op jullie trouwfeest. Jullie kunnen geheel vrijblijvend een mailtje sturen zodat ik jullie mijn referenties kan doorgeven en zelfs een demo cd'tje.Mijn nieuwe website is onder constructie, maar je kan altijd kijken naar www.discodons.com . Dit is een project van mij en mijn kameraad en daarmee hebben we al op veel grote events gestaan.Met vriendelijke groeten,Johan Synaevejohan.synaeve@telenet.be