Terug naar overzicht
hey ik heb er ooit eens geweest in 2007 voor een galajurk(avondkleed) voor het huwelijk van mijn ex zijn nicht.de service vond ik niet al dat en moest vlugvlug zijn,zo puchen om te kopen,ben weggegaan en nooit meer terug geweest ik heb horen zeggen dat het vuil is daar.wat ik je wel kan aanraden is chinelle ook in kortrijk.maar je heb je kleed al besteld dus je zal het toch met hen moeten doen vrees ik.hoop dat alles noch goed komt ;)
ik ben daar langs geweest en een paar kleedjes gepast.dame was heel vriendelijk
Nu kmoet zeggen, ik ben daar geweest, niet dezelfde service als in prima donna aangezien ik daar eerst ben geweest, maar uiteindelijk was zij ook wel vriendelijk hoor! Totaal niet opdringerig of zo.. Ik had natuurlijk daar direct mijn kleed gevonden, maar nu ik die verhalen lees kreeg ik toch wat benauwd.. wil absoluut niet hetzelfde meemaken. Ik ben van plan om na onze reis, (vertrekken woensdag) te gaan naar de winkel en haar gewoon te vragen.. en zeggen dat ik zoveel negatieve reacties hoor.. zal zien hoe ze doet, en door dit kan zij ook maar haar service beteren zeker.. Had zeker wel geen slecht gevoel of zo als ik ging naar de winkel, en qua hygiëne heb ik ook totaal niets opgemerkt, alles netjes...Nu we zien wel..