Terug naar overzicht
Van waar ben je summer ? Ik kan je maxim's couture te Mechelen zeker aanraden , ze hebben ook een winkel in Aarschot ... Maar in de winkel in Mechelen hebben ze ook een deel outlet Ofwel jagré in Antwerpen ... Hebben ook 2 winkels , 1 ervan ook outlet
ik ben van west vl menen dicht bij kortrijk tog bedankt jammer dat het niet dicht bij huis ligt want outlet zegt mij wel iets zal een opzoeken op internet dichter bij thuis bedankt voor de tip van outlet grtjs summer
La sposa outlet Beveren Leie, mooie winkel en niet duur.Kocht er een suitekleedje voor 100€ - de bruidsjurken zijn ook niet duur- allemaal mooie merken.Succes!
olala een menenaar ;) ventje hier ook.ik kan je chinelle (kortrijk) aanraden,ze heeft outlet en nieuwe collecties.ik heb er mogen schitteren vorige vrijdag in mijn jurk en ben er superblij mee.ik had een jurk van 800 euro en heb toen in juli 50% korting gehad en 10% nog erbij en had toen 350euro betaald voor mijn jurk.de verkoopster is van filipijnse afkomst vermoed ik ;) maar ze spreekt engels ze spreekt nie vlot nederlands maar ze begrijpt je wel,supervriendelijke madam en haar man ook ;)grtjs sandrine xxwww.chinelle.org
Chinelle is idd eens de moeite om te gaan kijken, ben er vandaag geweest maar was nie echt mijn ding.... maar mss voor jou wel is altijd een bezoekje waard
Dreamdresses in Arnhem! Zeer mooie jurken tot 500euro.Ik heb mijn kleed daar gekocht voor mijn huwelijk in las Vegas. Echt heel veel keuze moet ik zeggen!
Hey hallo nuptiale orchidee in moeskroen hebben se ook mooie kleedjes ik en het mijn e gevonden voor 690€ dus valt rel goed mee van prijzen Mss je daar iets vind
Ik heb gehoord dat in nederland de jurken goedkoper zijn, en anders tweedehands eens gaan zoeken, ze zijn uiteindelijk slechts éénmaal gedragen hé :-)
HalloJe zegt dat je een klein budget hebt? Misschien is inderdaad zoals Eef zegt, een 2dehands jurk wel een goed idee.Weet niet of je hier voor openstaat natuurlijk maar ik heb zoal eens gekeken omdat mijn zus op zoek is naar een goedkopere suitejurk en ik vind toch dat er daar wel mooie jurken tussenstaan hoor.
Hallo
Je zegt dat je een klein budget hebt? Misschien is inderdaad zoals Eef zegt, een 2dehands jurk wel een goed idee.
Weet niet of je hier voor openstaat natuurlijk maar ik heb zoal eens gekeken omdat mijn zus op zoek is naar een goedkopere suitejurk en ik vind toch dat er daar wel mooie jurken tussenstaan hoor.
Bij bruidsmode Steven in Torhout hebben ze ook een outlet . Super toffe madam die voor elke klant hetzelfde blijft , niets is haar teveel . Echt een aanrader ! Veel succes bij je zoektocht
Hey Indien je over de grens wil gaan (frankrijk)raad ik point mariage aan: mijn kleed voor 650€ maar ze hebben er natuurlijk ook goedkopere. Ga zeker eens op hun site kijken!!
bedankt iedereen voor de tips zal er zeker iets mee doen en zal zeker eens een kijkje nemen bij chinelle (kortrijk) en zal eens de andere winkels die jullie aanraadden bekijken bedankt iedereen grtjs summer