Nu Online
Momenteel zijn er 122 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Koonings / Ann & John

19-3-2014 13:23:57
Hey
Ik wil binnenkort op 1 mei (feestdag voor ons, maar niet voor onze Noorderburen) een afspraak maken bij Koonings en Ann & John.
Ik heb hier op het forum gelezen dat je bij hen soms 'pasgeld' moet betalen... Klopt dit? Wie is hier naartoe gegaan zonder iets te kopen en heeft iets moeten betalen?
Ik zou dit toch wel graag op voorhand willen weten... :-)
Ik vind op de website/forum geen duidelijk antwoord.
Alvast bedankt!

Jolien
15-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1452

An
20-6-2015
 Meld misbruik19-3-2014 13:28:30

Hoi Jolien,

Mijn beide collega's zijn recent geweest bij Ann & John en hebben geen pasgeld moeten betalen hoor. Nu hebben ze uiteindelijk wel beide hun trouwkleed daar gevonden, maar dienden op voorhand niets te betalen van pasgeld ofzo.
Bljkbaar is het daar echt enorm de moeite!!

Veel succes

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik19-3-2014 13:35:29

Geen pasgeld, maar de jurken zij in NL. wel zo'n 10% duurder dan in België . Ik ben zowel in Nl en hier geweest.

elise
5-7-2014
 Meld misbruik19-3-2014 14:02:30

Ben onlangst bij Ann&John geweest en je moet inderdaad geen pasgeld betalen.
Maar ik vond de jurken ook wel aan de dure kant.

Jolien
15-8-2015
 Meld misbruik19-3-2014 14:14:20

Bedankt voor jullie reacties!

elise
5-7-2014
 Meld misbruik19-3-2014 14:33:18

Vond het bij Ann&John ook vervelend dat de meeste pasmaatjes nogal klein zijn (maatje 36 of 38) en als je dan maatje 42 hebt je dan niet goed kan kijken hoe het kleed bij jou past.

carin
27-6-2015
 Meld misbruik19-3-2014 15:26:53

Hebben ze daar dan zo'n grote keuze, want ik zou er ook willen naartoe gaan. Moet je lang op voorhand reserveren ???

Dominique
13-6-2014
 Meld misbruik19-3-2014 18:07:22

Mijn aanstaande was voor zijn kostuum bij Koonings geweest. Hij was hier niet zo over te spreken en is snel weer weg gegaan. De verkoopster die hij trof was erg opdringerig, daar houden wij niet zo van. En hij vond Koonings ook heel erg duur, weet natuurlijk niet hoe dat met de jurken zit. Succes in ieder geval!

brenda
7-7-2014
 Meld misbruik19-3-2014 18:28:44

Ga zeker ook een kijkje nemen bij Ann en John's outlet. Zonder afspraak en zeker de moeite!

sanne
6-9-2014
 Meld misbruik19-3-2014 20:53:01

Ann en john werkt nooit met afspraak, zowel in de gewone winkel niet als in de outlet. Maakt wel dat je bijvoorbeeld op een zaterdag wel op tijd aanwezig moet zijn, anders kan het een tijdje duren voor je aan de beurt bent.
Wat ze wel doen, als het lang wachten is, ze geven een richtlijn voor hoelang het nog zou duren, bieden je aan om even iets te gaan eten (ze zeggen ook waar er iets te krijgen is) en zorgen dan dat je ook wel aan de beurt bent als je terugkomt :)
En je krijgt koffie/thee bij het wachten.

Ik ben ook in de outlet geweest, en persoonlijk vond ik voor de courante maten 38-40-42 de keuze eerder beperkt..

Voor de kleine en grote maatjes wel voldoende keuze!

kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik20-3-2014 7:47:29

mijn kleed komt van Koonings. Normale prijs in vergelijking met andere winkels. Ik had wel een vriendelijke niet opdringerig. Ik heb ook geen pasgeld moeten betalen.

Ine
28-6-2014
 Meld misbruik20-3-2014 12:10:09

Ik ben helemaal te vinden voor Ann en John.

1ste keer geweest en geen kleed gekocht (ook niets moeten betalen).
2de keer geweest en wel een kleed gevonden :D
Was die dag pas nieuw ...
Steeds zonder afspraak geweest (je mag kiezen met of zonder afspraak), alleen met de pas moet je wel afspraak maken natuurlijk.
Het is er wel vaak heel druk maar er is inderdaad koffie en thee.

Niki
7-6-2014
 Meld misbruik20-3-2014 21:16:00

Ik ben mijn eerste keer ook gaan kijken bij Ann & John en ik vond de verkoopster heel opdringerig en we moesten een uur wachten voor we aan de beurt kwamen.. Ook waren de kleedjes die ik wou passen bijna niet in mijn maat dus was het moeilijk om te passen wat ik mooi vond.

Heb dan ook mijn kleed ergens anders gevonden en gekocht...

Tanja
24-1-2015
 Meld misbruik21-3-2014 15:07:16

Mijn kleed komt van bij Koonings en ik had Nicole als verkoopster. Enkel bij het eerste (duurste) kleed was ze een beetje opdringerig maar toen ze zag dat wij het toch niet wilden heeft ze het roer omgegooid en was ze heel vriendelijk, behulpzaam en niet opdringerig. Ik heb geen pasgeld moeten betalen. Ik heb enkel maar een goede ervaring met Koonings.

kim
24-5-2014
 Meld misbruik24-3-2014 22:02:37

Kooning zal ik nooit aan iemand aanraden. Dat was de eerste winkel die ik deed. De verkoopster was heel opdringerig, ik heb een 4 tal jurken mogen passen (geen pasgeld) ik vond ze niet echt mijn ding. 1 jurk viel wel mee en daar begon ze dan meteen over te pushen. Dat die echt prachtig (maar hij was niet wow) was en dat ik niet te lang mag wachten want morgen is ie der niet meer, en bijbestellen ging niet??? Ook zei ze dat bijna alle bruidjes die daar binnengaan buiten gaan met een jurk. Ik voelde me al slecht, dacht dat ik gewoon moeilijk was. Maar het gaat om veel geld, dat heb ik niet op 1 passessie beslist. Ik ben nadien ook in paniek beginnen rondschieten naar andere bruidswinkels, want "als ik niets beter vind moet ik zo snel mogelijk de jurk van koonings gaan halen voor die weg is".
Paniek was nergens voor nodig, in de winkels die volgden (zoals isa moda in hasselt) waren ze heel rustig en mocht ik passen zoveel ik wou

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info