TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
kelly
14-6-2014
|
16-3-2014 11:48:12
Bij mij ook ivoor... echt wit is meestal wat hard... Daarvoor moet je echt al mooi bruin zijn...
Voor de sleep... Als je niet te lang neemt lijkt me dat goed te doen. Ze doen er dan een lusje aan zodat je je sleep 's avonds aan je vinger kan steken om gemakkelijk te kunnen dansen...
|
|
Pascale
4-10-2014
|
16-3-2014 12:05:01
Hé Inez, ik heb ook een ivoorkleurig kleed. Echt wit is niet voor iedereen weggelegd. Ik heb ook een kleine sleep en die kan voor het avondfeest weggewerkt worden. Er is een lus en een knoopje om deze aan het kleed te hangen. Dan heb je daar geen last van.
|
|
inez
4-10-2014
|
16-3-2014 17:47:54
Ik heb zelf een eerder bleke huid, dus denk idd dat ivoor wel beter zal zijn... Nu nog beslissen over sleep, wel handig dat er een lusje is voorzien dan. Wat is trouwens een kleine sleep? Hoeveel cm? Groetjes en bedankt al!
|
|
Mieke
4-7-2014
|
16-3-2014 17:48:28
Ik heb ook voor ivoor gekozen. Ik vind wit gewoon helemaal niet mooi. Ben ook wat bang om last te hebben van de sleep. Maar ja, zoals mijn mama altijd zeg: Wie mooi wil zijn moet lijden. Hahaha ;-) Ik doe 1 keer in mijn leven een trouwjurk aan, dus wil ik er ook een sleep aan :-D
|
|
Melissa
27-6-2014
|
16-3-2014 18:40:39
Ik heb mijn jurk ook van bij youniek. Ivoorkleur en met sleep, zeer mooi voor overdag en de foto's, maar ze leggen je ook uit hoe je de sleep omhoog kan vastmaken zodat die weg is en het gemakkelijker is voor het feest. Perfect dus.
|
|
Kim
4-10-2014
|
16-3-2014 19:05:35
Hoi datumgenootje :-) Ik denk een kleine sleep een metertje ongeveer... Als het langer is is het in mijn ogen al een grote sleep :-)
|
|
krista
9-8-2013
|
16-3-2014 20:12:16
Ik zou gaan voor Ivoorkleur zonder sleep... Dit had ik voor mijn trouwdatum al in gedachten. Mijn kleed kwam ook van Youniek en ik heb geen seconde spijt gehad... Een trouwkleed flateert altijd en een sleep is in mijn ogen alleen maar last ;-). Ik denk dat je een superkleed gekozen hebt.... Geniet van de verdere voorbereidingen ;-).
|
|
Lieve
|
16-3-2014 21:43:32
Ik had altijd een heel eenvoudig kleedje in gedachten met een kort kort sleepje, zodat het me niet te veel zou belemmeren. Tot puntje bij paaltje kwam en dan wou ik een echte lange sleep. Een trouwkleed doe je normaal gezien maar 1 keer in je leven aan; het mag dan wel wat meer zijn vind ik. Het allerbelangrijkste is hoe jij je daarbij voelt! Een sleep maken ze zo dat je het aan je kleed kan vastmaken zodat je toch je vrijheid hebt op het dansfeest. En wat de kleur betreft; er zijn echt wel heel weinig bruiden die wit kiezen; dat past meestal niet bij de teint.
|
|
sandrine
14-3-2014
|
17-3-2014 11:31:44
hey,ik ben vrijdag getrouwd en heb een korte sleep aan mijn jurk,ik heb ermee gebowld en heb er geen moment spijt van gehad,ik heb ze niet eens vastgemaakt aan mijn rugveter,heb ze losgelaten,en heb er mooie foto's van hihi,ik vind persoonlijk een sleep aan de jurk een extra toets hebben,grtjs sandrine xx
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|