Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

sleep of niet?

16-3-2014 10:49:22
Hoi iedereen

Gisteren ben ik bij Youniek in Turnhout geweest en na heel lang passen toch wel mijn droomjurk gevonden! Het is uiteindelijk het eerste kleed dat ik heb gepast geworden, maar dan met een paar aanpassingen. Ik kreeg eerst niet goed uitgelegd hoe ik het wilde maar uiteindelijk nu heel tevreden! Heel lieve en geduldige mevrouw trouwens.

Het kleed dat ik aanhad had echter geen sleep, en op het einde werd nog even overlopen of het mijne al dan niet een sleep moest hebben. Maar ik had hier op voorhand helemaal niet over nagedacht en heb toen zonder sleep gekozen, omdat het kleed in de winkel dit ook niet had. Maar nu begin ik hierover toch te twijfelen. Het is een redelijk eenvoudig kleed zonder te veel tralala, wat ik ook wou, maar zo'n sleep (niet te lang dan) geeft het volgens mij toch misschien nog iets extra. Ik vraag me alleen wel af of dit praktisch is. Het lijkt mij dus erg mooi voor de kerk, maar is dit niet lastig bij een avondfeest?

Wat ik ook nog moeilijk vond, was de kleur. De meeste voorbeeldjurken zijn daar ivoor, ipv echt wit. Ik heb nu ook voor ivoor gekozen, maar dat was ook iets waar ik op voorhand helemaal niet had over nagedacht. Hebben jullie voor wit of voor ivoor/ecru gekozen?

Groetjes,
een twijfelend bruidje...

inez
4-10-2014
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 988

kelly
14-6-2014
 Meld misbruik16-3-2014 11:48:12

Bij mij ook ivoor... echt wit is meestal wat hard... Daarvoor moet je echt al mooi bruin zijn...

Voor de sleep... Als je niet te lang neemt lijkt me dat goed te doen. Ze doen er dan een lusje aan zodat je je sleep 's avonds aan je vinger kan steken om gemakkelijk te kunnen dansen...

Pascale
4-10-2014
 Meld misbruik16-3-2014 12:05:01

Hé Inez, ik heb ook een ivoorkleurig kleed. Echt wit is niet voor iedereen weggelegd. Ik heb ook een kleine sleep en die kan voor het avondfeest weggewerkt worden. Er is een lus en een knoopje om deze aan het kleed te hangen. Dan heb je daar geen last van.

inez
4-10-2014
 Meld misbruik16-3-2014 17:47:54

Ik heb zelf een eerder bleke huid, dus denk idd dat ivoor wel beter zal zijn...
Nu nog beslissen over sleep, wel handig dat er een lusje is voorzien dan. Wat is trouwens een kleine sleep? Hoeveel cm?
Groetjes en bedankt al!

Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik16-3-2014 17:48:28

Ik heb ook voor ivoor gekozen. Ik vind wit gewoon helemaal niet mooi.
Ben ook wat bang om last te hebben van de sleep. Maar ja, zoals mijn mama altijd zeg: Wie mooi wil zijn moet lijden. Hahaha ;-) Ik doe 1 keer in mijn leven een trouwjurk aan, dus wil ik er ook een sleep aan :-D

Melissa
27-6-2014
 Meld misbruik16-3-2014 18:40:39

Ik heb mijn jurk ook van bij youniek. Ivoorkleur en met sleep, zeer mooi voor overdag en de foto's, maar ze leggen je ook uit hoe je de sleep omhoog kan vastmaken zodat die weg is en het gemakkelijker is voor het feest. Perfect dus.

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik16-3-2014 19:05:35

Hoi datumgenootje :-)

Ik denk een kleine sleep een metertje ongeveer... Als het langer is is het in mijn ogen al een grote sleep :-)

krista
9-8-2013
 Meld misbruik16-3-2014 20:12:16

Ik zou gaan voor Ivoorkleur zonder sleep...
Dit had ik voor mijn trouwdatum al in gedachten.
Mijn kleed kwam ook van Youniek en ik heb geen seconde spijt gehad...
Een trouwkleed flateert altijd en een sleep is in mijn ogen alleen maar last ;-).
Ik denk dat je een superkleed gekozen hebt....
Geniet van de verdere voorbereidingen ;-).

Lieve

Meld misbruik16-3-2014 21:43:32

Ik had altijd een heel eenvoudig kleedje in gedachten met een kort kort sleepje, zodat het me niet te veel zou belemmeren.

Tot puntje bij paaltje kwam en dan wou ik een echte lange sleep.

Een trouwkleed doe je normaal gezien maar 1 keer in je leven aan; het mag dan wel wat meer zijn vind ik. Het allerbelangrijkste is hoe jij je daarbij voelt!

Een sleep maken ze zo dat je het aan je kleed kan vastmaken zodat je toch je vrijheid hebt op het dansfeest.

En wat de kleur betreft; er zijn echt wel heel weinig bruiden die wit kiezen; dat past meestal niet bij de teint.

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik17-3-2014 11:31:44

hey,ik ben vrijdag getrouwd en heb een korte sleep aan mijn jurk,ik heb ermee gebowld en heb er geen moment spijt van gehad,ik heb ze niet eens vastgemaakt aan mijn rugveter,heb ze losgelaten,en heb er mooie foto's van hihi,ik vind persoonlijk een sleep aan de jurk een extra toets hebben,grtjs sandrine xx

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info