TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lieve
|
15-3-2014 11:29:20
Kelly, ik twijfel al sinds ik het besteld heb. Maar 't is besteld en ik vond het mooi. Wanneer heb je je eerste pas? Ik binnen twee weken; 't is te hopen dat ik an weer een goed gevoel krijg.
|
|
debora
18-7-2014
|
15-3-2014 12:18:08
Hier net hetzelfde verhaal hoor! Was er onmiddellijk verliefd op, wist dat dit het ging worden! Maar bij mij begonnen de twijfels ook toe te slaan. Heb ik wel de juiste keus gemaakt, wat gaan ze van mij denken, misschien is het niet mooi genoeg! Bleef die foto's dagelijks bekijken en vroeg me steeds meer af of ik er wel goed aan had gedaan, of ik niet beter had verder gezocht, ... Awel, vorige week had ik een weekje vrij en heb naar de winkel gebeld, of ik het kleed met al de accessoires is mocht komen passen. Dit was voor hun geen enkel probleem... Met een bang hartje ging ik er naartoe, maar ben weer volledig gerustgesteld!! Toen ik m aanhad, sloeg men hart effe dubbel! Dit was m toch voor mij hoor... Zelfs de mama kreeg terug tranen in haar ogen... Ja, weer volledig verliefd op men kleed :-) Misschien is dat ook een optie voor jou he! Het kleed nog is aantrekken ;-)
|
|
kelly
14-6-2014
|
15-3-2014 13:25:36
Ik heb vorige week mijn pas gehad... En ik vind het mooi... Het was nu volledig op mijn maat en het is echt gegoten nu aan mijn lichaam... Maar toch twijfel ik nog... Ik heb nood aan bevestiging denk ik en aangezien niemand het ziet (behalve mijn mama) weet ik dus niet wat anderen er over denken...
|
|
Cindy
21-6-2014
|
15-3-2014 18:14:59
Hier net hetzelfde... En dan zeker het eerste kleed dat ik gepast heb en die voor mij een 9/10 was lijk me zo beter te staan... maar had er geen wauw gevoel over... nu kleedje die ik nu besteld heb wel.. MAAR toen was er ook al iets dat me beetje tegenhield. maar men tante en bf die meewaren zeiden dat het echt wel bij me stond. men Beste vriendin zegt nu ook nog steeds dat dit wel men kleed is... Maar nee pff de twijfels blijven :(
|
|
maude
13-2-2015
|
15-3-2014 19:56:40
kelly zet anders eens een foto van u trouwjurk dat hebben wij ook een zicht en kunnen we jou zeggen wat we ervan vinden
|
|
kelly
14-6-2014
|
16-3-2014 11:51:26
Ik wil het wel mailen als je e-mail geeft...
|
|
Elke
7-6-2014
|
16-3-2014 12:53:20
Heb al twijfels vanaf dat ik het gekocht heb begin november:-) Heb mijn eerste pas maar begin april dus ik zit hier al 5 maanden stijf van de stress als ik er aan denk. Heb ook al dagelijks naar de foto's gekeken en hoe meer ik zie hoe meer ik twijfel:-) Maar het is te laat dus heb ik mezelf nu voorgenomen om er het beste van te maken. Er zijn al een paar mensen die het gezien hebben en die zeggen dat het een prachtige jurk is maar dat ze niet echt past bij mij, dus ja echt wel verkeerde keuze gemaakt blijkbaar. Ik hoop dat ik bij de eerste pas met alles op en aan een beter gevoel krijg want dat is tenslotte het belangrijkste dat je zelf tevreden bent. Er kan in ieder geval niemand zeggen dat het een lelijke jurk is:-)
|
|
Charlotte
6-9-2013
|
16-3-2014 13:43:06
Ik denk dat dat normaal is. Voordat ik mocht gaan om te passen en te kiezen keek ik met mijn, toen nog verloofde, mijn echtgenoot naar foto's van trouwkleren. Ik toonde een foto en zei dat ik dit heel mooi vond. Zijn reactie was toen: 'Ge zijt nie goed zekers?? Ge kunt maar zien da ge dat niet draagt.' Toen ik de eerste keer ging paste ik 8 Trouwkleden, en mijn keuze viel uiteindelijk op mijn eerste gedacht op internet. Ik had dus dat kleed aan dat mijn man niet graag zag, maar op onze trouwdag zelf barste hij in tranen uit omdat ik er zo mooi mee was.
Twijfel is dus normaal, maar laat het je keuze niet beïnvloeden ;-)
|
|
Dominique
31-5-2014
|
16-3-2014 18:53:10
Ik heb ook erg veel twijfels (gehad) hoor! Maar ik heb net mijn derde pasbeurt gehad en de twijfels gaan stilaan weg. Ik dacht eerst echt dat ik een verkeerde keuze had gemaakt. Want je twijfelt toch niet over je trouwkleed! Maar nu ik hier dezelfde reacties lees is dat blijkbaar toch niet zo abnormaal...
|
|
Annick
26-4-2014
|
16-3-2014 20:40:08
Hier dezelfde twijfels. Bij de eerste keer dat ik het aanhad, en dus gekozen heb, had ik geen foto's gemaakt. Na verloop van tijd was ik dus een beetje het beeld in mijn gedachten kwijt, maar bij de pasbeurt vorige week was ik opnieuw overtuigd. Toen hebben we wel foto's getrokken en als ik dit nu opnieuw zie begin ik wel weer te twijfelen. Ik heb nogal een bleke huid, en met mijn witte schouders, pfff! En mijn vriend zegt steeds dat hij hoopt dat het mooi is want dat hij het niet kan verstoppen als hij het mooi zit.
Dus aaargh, hopen dat hij het toch mooi vindt!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|