TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Eef
29-8-2015
|
14-3-2014 23:37:08
Heykes Joyce, misschien kan je eens proberen een eigen ontwerp te maken van wat je mooi vind en een jurk laten maken. Ik ben zelf een plakboek aan het maken van verschillende jurken waarbij ik dan noteer wat ik juist mooi vind aan de jurk (de decolté, sluier, kleur, materiaal, stof, model rok, schouderbandje,...) Daarmee kan je naar een ontwerper gaan en een jurk laten maken die volledig je eigen zin is en bovendien uniek. Ik heb ook al gehoord dat bepaalde bruidsmerken ook tops en rokken kunnen gewisseld worden, welke deze zijn weet ik niet precies, maar bepaalde winkels doen dit. Veel succes Eef
|
|
Severien
18-7-2014
|
15-3-2014 0:18:49
Hetzelfde probleem gehad bij mij ... lang getwijfeld en uiteindelijk er geen rekening mee gehouden. Achteraf gezien gelukkig maar want wat blijkt nu? Een andere vriendin die dit jaar nog trouwt heeft ook bijna dezelfde jurk. In andere woorden: gewoon doen wat je mooi vind want de kans om iemand te vinden met een gelijkaardig kleed is sowieso reëel (tenzij je één zelf laat maken)...
|
|
joyce
16-8-2014
|
15-3-2014 6:13:59
pff manman zeg, wel ik had daar eigenlijk totaal niet op gelet, ja ik had wel gezegd toen ze trouwde dat het een mooi kleed was, maar het kleed dat ik oorspronkelijk in gedachten had voor mezelf was compleet andere stijl.. Nu was dat niet mooi en hebben ze alle stijlen me eens aangedaan waarbij die jurk er dan uitsprong.. Dit terwijl ik 2 weken geleden haar fotoalbum gezien heb:( in de winkel totaal niet door, tot ik hier nu begin te kijken naar haar huwelijksfoto's.. pff superslechte nacht achter de rug hierdoor, en zelf laten maken is geen optie want ik krijg nu al overal dat het 5 voor 12 is om mijn keuze te maken want augustus is niet ver meer..Nu die jurk is nog niet besteld maar ik heb wel al mijn handtekening gezet.. ik moest enkel nog storten, dus volgens mij is dit dan ook bindend?
|
|
Bianca
28-6-2014
|
15-3-2014 7:08:51
Hallo Joyce. Ik begrijp je zorg. Maar als dit voor jou de beste jurk is zou ik die gewoon nemen. Het is jou zelf pas opgevallen toen je haar jurk terug op foto zag. En je haar make up en juwelen zullen vermoedelijk ook heel anders zijn. Veel kans dus dat het anderen totaal niet opvalt. Het is jouw dag! Groetjes Bianca
|
|
maartje
5-7-2014
|
15-3-2014 7:29:36
Gewoon doen! Als dat kleed voor jou het beste stond, dan mag je dat niet laten schieten vind ik!
|
|
Mieke
4-7-2014
|
15-3-2014 7:44:31
Waarom is dat een probleem? Dat is een teken dat je een hele mooie jurk hebt uitgekozen. En ook al is het (bijna) dezelfde, jij zal er toch net iets anders mee staan dan je vriendin. Andere juweeltjes, ander boeket... Gewoon doen hoor, als dit je droomjurk is vind ik dat je die moet nemen!
|
|
kelly
2-5-2014
|
15-3-2014 10:04:54
hier had ik dat ook , mijn beste vriendin is vorig jaar getrouwd en heeft haar kleed laten ontwerpen op basis van een ander kleed. ze is tevens mijn getuige en was dus ook mee toen ik ging kijken voor mijn kleed ... en ja hoor , ik vond mijn kleed ... iedereen was het er over eens , de verkoopster zij nog van amai ze kennen jou goed ( mijn 2 getuige , mama en schoonmama waren mee) want voor ik de paskamer uit kwam had ik tegen de verkoopster al gezegd van dit heeft mijn voorkeur Achteraf zegt mijn beste vriendin dat haar rok van haar kleed gebaseerd was op de rok van mijn kleed ... dus ja ik stond daar ook van grrr dat meen je niet
Nu we wisten beide al dat onze smaken goed overeenkwamen , want als zij op zoektocht ging dan zeiden we beide bij elke jurk dat is mooi
Nu ik ben bij mijn beslissing gebleven en ja we zien wel wat de rest hun reactie zal zijn ... ik voel mij goed in mijn kleed :-)
|
|
kirsten
8-5-2015
|
15-3-2014 16:16:54
Gewoon doen! Als je je goed voeld in je kleed mag je zeker niet twijfelen op jou dag moet je schitteren en dat doe je het beste in een jurk waar je u goed in voelt,
|
|
joyce
16-8-2014
|
16-3-2014 7:08:36
Dag dames, Toch had ik hier ganse nacht liggen over piekeren!! En of dit kleed nu eigenlijk wel bij me past..had foto's genomen en vond ze totaaaal niet mooi maar dacht dat dit wel ging beteren:s nu had ik gebeld naar mijn moeder en zijn we eerst nog eens naar een andere winkel gegaan, klein winkeltje, weinig kleedjes! Zie ik daar wel geen jurk hangen die lijkt op de jurk waar ik oorspronkelijk naar op zoek was! Paste hem en alvoor ik uit het hokje kwam had ik er een goed.gevoel bij! En inderdaaaad het wauwgevoel!!! Yes en dit op 10 minuten! Totaal maar echt totaal ander kleed dan wat ik de avond ervoor beslist had.. nu moest dan wel nog mijn koopovereenkomst van de hand krijgen bij de andere winkel maar gelukkig hadden deze mensen heel veel begrip. Dat kleed was dus toch het juiste niet:) Deze toekomstige bruid is gelukkig!!! Bedankt voor alle reacties!
|
|
Eef
29-8-2015
|
16-3-2014 12:38:59
Hey Joyce, Ik ben heel blij voor je dat je uw droomjurk gevonden hebt! Geniet ervan en van jullie mooie dag! Groetekes Eef
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|