Terug naar overzicht
Hé Coraline, mijn eerste reactie was dezelde als jou moeder. Maar als je dezelfde stof hebt als je kleed, kan het wel mooi zijn volgens mij.Ik zou zeker geen satijn gebruiken. Dat blinkt een beetje en dat vind ik niet mooi op kant. Ik zou eerder op zoek gaan naar een matte stof.
ik denk dat je vooral zal moeten uitproberen ...
Misschien kan je voor een effen, niet blinkende, stof gaan, maar met een kanten accent. Zo wordt het toch niet te druk, maar trek je de lijn van je trouwkleed wel door.
Ik heb ook een trouwkleed in kant, ook knielengte en ik heb een sjaal die ik op mij kan hangen, in voile
Kant mag zeker hoor! Gaat volgens mij ook echt wel het mooiste zijn. Als je een glanzende stof gaat nemen, zou je ook glanzende schoenen moeten nemen om het mooi op mekaar af te stemmen. Zeker aangezien je kleed knielengte is.Blijf je met diezelfde kant werken, kan je nog alle richtingen uit wat je schoenen betreft.'t Zit hem soms in de details he ;-)
Is die kant dezelfde als die van je trouwkleed? Anders zou ik het zeker niet doen. 2 verschillende soorten kant gaat helemaal vloeken. Als het dezelfde kant is, kan je het overwegen maar toch opletten dat het niet te veel van het goede gaat worden. Less is more...