Nu Online
Momenteel zijn er 167 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Welke bruidsjurken gekozen ???

7-3-2014 13:19:54
Bruidjes in spé, ik begin mij ondertussen te kunnen verzoenen met mijn keuze van de bruidsjurk want ik heb lange tijd het nare gevoel gehad dat ik verkeerd gekozen had:-)
Daarom ben ik eigentlijk superbenieuwd naar welke jurken jullie zoal gekozen hebben.
Laat maar komen!!!!

Elke
7-6-2014
Meld misbruik

Reacties: 40 | Gelezen: 2300

Bianca
28-6-2014
 Meld misbruik7-3-2014 13:26:22

Hoi Elke,

welke jurk heb jij?
Ik heb deze gekozen http://www.alfredangelo.com/Collections/Disney-Fairy-Ta...

Groetjes,
Bianca

Marie-Constance
16-8-2014
 Meld misbruik7-3-2014 13:27:05

Hey Elke,

Ik heb ook nog altijd twijfels, maar begin me ook te verzoenen met m'n keuze.
Je begrijpt denk ik wel dat ik niet ga verklappen welke jurk ik heb aangezien mijn aanstaande ook wel eens op deze site komt wnuffelen met mijn paswoord ;)
als je wil mail ik het je wel even.
Welke heb jij gekozen?

Groetjes,

Marie

Bianca
28-6-2014
 Meld misbruik7-3-2014 13:31:39

Ik weet alleen niet welke juwelen ik erbij moet dragen.. dus advies is zeker welkom. En heb ook lang getwijfeld hoor..

evy

Meld misbruik7-3-2014 13:53:40

Twijfel is normaal denk ik. Je wilt er toch op je mooist uitzien en dan slaat (bij mij in ieder geval) de twijfel wel eens toe. Toen ik mijn jurk paste was ze ook een maat te groot. Het zal er alleen maar op verbeteren wanneer de jurk op maat gemaakt is + met de juiste accessoires + haar en make-up erbij.

Lieve

Meld misbruik7-3-2014 13:55:44

Bianca, iets met bling, zoals swarovski. Geen parels, want dat is te klassiek voor zo'n jurk.

evy

Meld misbruik7-3-2014 13:56:40

Bianca, misschien best enkel een paar langere oorringen en geen ketting (aangezien het anders de aandacht gaat wegnemen van de versierde top)? Zoiets (weet niet wat jouw stijl is)... http://www.etsy.com/listing/117034357/bridal-earrings-l...

Femke
27-6-2014
 Meld misbruik7-3-2014 14:28:48

@ Bianca: volledig akkoord met de voorgaande tips. Leuke oorbellen zoals Evy voorstelt en vooral GEEN te drukke ketting!

@ Elke: nog steeds de twijfels over de lengte van de jurk? Al opnieuw kunnen passen? Want volgens mij helpt dat echt! Maak gewoon een afspraak nog voor je eerste pas! Dan zul je snel merken of het nu lang of kort moet. (Je betaalt er zoveel voor, dus je mag dat gerust nog eens gaan passen hoor :) ).

Mijn jurk is van Rembo Styling, uit de collectie van Les flous chic. Compleet iets anders dus wel :). Supersimpel, maar gewoon mij.

kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik7-3-2014 14:39:00

ik wil mijn kleed ook wel eens mailen. Ik was in het begin meteen verkocht nu ben ik woensdag nog eens gaan passen en nu ben ik beginnen twijfelen. Ik hoop dat het licht aan het feit dat hij vanboven nog te groot was en vanonder nog niet goed was afgewerkt.
doen jullie een hoepel aan?

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik7-3-2014 14:50:49

Bianca, mooie keuze! Ik had de Alexis van Marylise.

Dorien
23-8-2014
 Meld misbruik7-3-2014 15:04:51

Bianca, wauw en echte prinsessenjurk.
Met nu op deze site te kijken kom ik zelfs mijn jurk tegen of toch zo goed als.
http://www.alfredangelo.com/Collections/Alfred-Angelo-Wedding-Dresses/1136/?pg=1
Ik heb deze bij Youniek gepast, maar dan was de top bovenaan recht en op de rug was deze ook recht. De mijne wordt wel nog aangepast naar een halter, ivoor en zonder sleep.

Ook totaal geen idee welke juwelen erbij passen, in ieder geval geen ketting of maar iets heel fijn

Dorien
23-8-2014
 Meld misbruik7-3-2014 15:06:29

Mijn jurk valt trouwens onderaan ook wat smaller dacht ik

jenske
4-7-2014
 Meld misbruik7-3-2014 15:13:59

Mooie jurken allemaal.
Ik heb gekozen voor een jurk van Marylise, Laïs

Severien
18-7-2014
 Meld misbruik7-3-2014 17:00:47

Hier een jurk van Ladybird met bordeaux accentjes... heel lang getwijfeld maar uiteindelijk vond ik die de leukste :-)

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik7-3-2014 18:41:59

Ik had een jurk van Aire Barcelona - Rumania
http://airebarcelona.es/es/vestido/2013/199-RUMANIA-194...

Sabine
12-4-2014
 Meld misbruik7-3-2014 18:53:26

Oh, leuk Saar!

Kim
4-10-2014
 Meld misbruik7-3-2014 21:07:43

http://www.satinbow.co.uk/White-One-Tombola-Dress.html

Deze heb ik gekozen. Ik heb parel oorbelletjes en een parelketting en armband van victoria :-)

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik7-3-2014 21:29:12

http://www.chinelle.org/nl/bruidsjurken
de 12 de rij de eerste foto dit is mijn jurk voor volgende week vrijdag :)

stephanie
26-4-2014
 Meld misbruik7-3-2014 23:26:58

Hoe meer trouwkleren begin te zien, hoe meer ik ook twijfel over mijn kleed.
Ik denk dat dit een beetje normaal is.
Ik wil mijn kleed ook wel mailen, maar niet hier posten om redenen zoals hier eerder aangegeven.

kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik8-3-2014 0:20:16

https://picasaweb.google.com/114988536405654249752/2014...

Mijn kleed zou ik nooit gekozen hebben als je de foto van op site's zou tegenkomen. Vind het zelf een groot verschil

Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik8-3-2014 7:41:35

Allemaal mooi hierboven! Leuk om het te zien.
Ik ben nog altijd blij met mijn keuze, omdat het een jurk is die ik altijd al in gedachte gehad heb: kant en met een sleep
Ik draag er geen hoepel onder, de jurk is zo al ongemakkelijk genoeg met de sleep, haha. En ik vond voor mijzelf dat het met een hoepel veel te breed uitviel.

Mijn jurk komt van Youniek en is deze denk ik, en anders lijkt ze er erg op ;-) (op foto ziet het er zo anders uit dan wanneer je ze echt aan hebt) http://www.youniekbruidsmode.be/#!untitled/zoom/c5r2/im...

Ik heb deze ketting van Swarovski: http://www.swarovski.com/Web_BE/en/1500592/product/Emma...

En dit armbandje: http://www.swarovski.com/Web_BE/en/1791305/product/Tenn...

En dan draag ik ook nog mijn verlovingsring: http://3.bp.blogspot.com/_zqKuvxKLFAI/TVL4G-4i3uI/AAAAA...

Haha en nu moet ik al geen foto's meer posten na onze trouw

kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik8-3-2014 9:45:38

ja ik vind ok dat het met hoepel te wijd gaat. Maar ik heb geprobeerd zonder hoepel en als ik wandel kruipt dat helemaal tussen mijn benen. Hoe lossen jullie dit dan op?

Els
2-8-2014
 Meld misbruik8-3-2014 10:15:00

Hallo,
Ik denk idd dat twijfelen normaal is. Ik heb gisteren mijn kleedje besteld. Ik had het deze week gezien en ondertussen ook enkele andere winkels binnengestapt. Maar dat ene kleedje bleef in mijn hoofd spoken.
Het is voor ons allebei ons tweede huwelijk, dus de witte, lange sprookjesjurk die is niet meer nodig. Mijn ventje en ik hebben ook beide zoiets van die grote show die met ere niet echt meer bij... Ik wilde een eenvoudig kort jurkje, maar toch iets uniek. Een jurkje die ik mss nog eens kon aandoen voor andere gelegenheid.
Dus gisteren gaan passen en bestellen in de kleuren die ik wou. Ook nog andere kleedjes aangedaan, maar ik bleef terugkomen op mijn eerste gedacht.
En dan gisterenavond weer beginnen twijfelen... Is het wel "trouw" genoeg? Ga ik genoeg in het oog springen... Pfffffff... Ik Garmts nog een stola bij bestellen, dat maakt het geheel toch nog wat feestelijker...

inneke
21-6-2014
 Meld misbruik8-3-2014 15:16:14

Dat jullie dat durven, hier zo opzetten. Ik denk steeds dat er achter mijn rug mss wel meegekeken wordt of iemand die je kent.
Ik wil mijn keuze best privé doorsturen...

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik8-3-2014 22:54:42

Aan iedereen die haar bruidsjurk hier heeft durven opzetten héél erg bedankt en wat een prachtige jurken, echte bruiden zoals je in de film ziet:-)!!! Ikzelf heb daar ook geen enkel probleem mee, ik denk dat zowat iedereen ondertussen al weet welke jurk ik gekozen heb. Misschien zelf even voorstellen; 36j voor eerste maal trouwen, man in spé 47 jaar voor tweede maal trouwen. Heb nooit enige feeling gehad met traditionele bruidsjurken en ging oorspronkelijk voor model tot onder knie. Heb verschillende jurken op die lengte gepast maar die kwamen voor mij tot op of boven knie aangezien ik nogal groot ben. Dit zag ik echt niet zitten (ondanks groot en slank te zijn, zware boven en onderbenen)dus ben ik noodgedwongen overgeschakeld op lange trouwjurk die onderaan in tule is zodat ik ze eventueel nog kan afdoen op lengte die ik wil (ladybird model 34111)Zit dus momenteel met lange bruidsjurk met sleep en twijfel of ik indien ik ze lang laat sleep ga houden of niet , of ik ze effectief ga laten afdoen maar hopen dat model er niet uit is dan. Ik moet zeggen dat ik wel graag een jurk zie die breed uitvalt maar die hoepel is er teveel aan, en ja zonder kruipt ze precies tussen de benen:-)Heb ze besteld begin nov en ze komt pas begin april toe en moet dan direct beslissen of ze lang blijft met of zonder sleep of er de schaar ingaat:-)Juwelen daar ben ik niet goed mee, kan moeilijk tips geven want ik ga zelf ook geen dragen.....En nu het bijna zo ver is wil ik dat het er uiteindelijk trouw genoeg uitziet zoals Els zei:-) O ja moeder was mee en die heeft wel een klein beetje beïnvloed aangezien ik als enig kind eindelijk ga trouwen. Ik stop in ieder geval om nog naar andere jurken te zien want altijd zie ik iets mooiers....

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik9-3-2014 11:41:41

Aan jouw jurk moet je eigenlijk niets willen aanpassen, buiten de retouches. Eenmaal je die jurk hebt, worden alle andere vergeleken met die ene. Bij mij was dat in ieder geval zo.

Je hebt in ieder geval gekozen voor een erg mooie jurk. Ik wou graag in het kort trouwen, maar mijn man wou dat liever niet. Toch heb ik iets gevonden wat me paste en waar ik erg gelukkig mee ben.

sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik9-3-2014 12:07:50

de vent wil de jurk niet zien,en hij zal er ook niet naar zoeken,mensen die ik ken die uitgenodigd zijn op ons huwelijk zitten niet op de forum dus geen nood,mijn jurk is hier velig om te tonen,zelf zegt de hubby dan,als ik stiekem kijk naar jou jurk dan is de pret eraf voor de dag zelf,ik wil ondersteboven kunnen staan zeg maar als ik jou zie aan de deur :)
lief zeg :)
idd allemaal mooie jurken boven :)

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik9-3-2014 13:18:05

Mijn eerste gedacht was ook geen lange jurk maar mijn grootste twijfels komen doordat de vent ook liever lang ziet:-)Hij weet welke jurk ik heb maar uiteindelijk of hij het nu weet of niet zolang hij mij nog niet gezien heeft in de jurk met aangepaste make up en haar zal hij toch verrast zijn (hoop ik:-)) De mijne wou hem ook niet zien maar hij moest wel omdat ik met enorme twijfels zat en er echt mee in mijn maag zat. En de enigste die mijn twijfels kan wegnemen en geruststellen is inderdaad de toekomstige man:-)

mona
27-7-2013
 Meld misbruik10-3-2014 8:58:02

Ik ben al getrouwd, dus kan mijn jurk zonder problemen tonen. :-)

https://plus.google.com/photos/110688613099925036761/al...

mona
27-7-2013
 Meld misbruik10-3-2014 9:03:04

En misschien wat uitleg erbij: aanvankelijk wilde ik een jurk tot net onder de knie, evt wat retro. Maar ik vond niets dat me aanstond, tenzij online in Amerika, maar dan kan je het weer niet passen. Dan toch klassieke lange jurken beginnen passen, die ik vaak ook veel te duur vond (meer dan 2000 euro). Uiteindelijk dan op mijn jurk gebotst. Ik wist dat ze dat was omdat ze goed paste en flink afgeprijsd was (ik hou van koopjes :-) ).

Af en toe denk ik toch nog dat ik me beter, vrijer had gevoeld in een kortere jurk, of dat ik deze jurk had moeten laten inkorten tot aan de enkels ofzo, zodat ze ook makkelijk met platte schoenen te dragen zou zijn, maar je kan natuurlijk maar één keer dit model van jurk dragen, dus ergens vond ik het ook wel leuk dat het zo'n echte lange jurk was. Mocht ik opnieuw beginnen zou ik misschien ook voor platte schoenen ipv hoge hakken kiezen, zo voel je je de hele dag comfortabel.

Bianca
28-6-2014
 Meld misbruik10-3-2014 11:17:13

Wat een prachtige jurken allemaal.

Dank je wel voor het advies :-) Ik was inderdaad zelf ook in die richting aan het denken.
Draag regelmatig Swarovski dus ga is bij hen in de winkel rondkijken.

Mijn toekomstige laat al het zoekwerk aan mij over, dus denk niet dat hij hier zal komen kijken :-)

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik10-3-2014 12:27:28

Mona, je hebt mijn laatste twijfels weggenomen. Bij mij is alles ook via zelfde scenario verlopen. Wou retro, ook goesting niet echt gevonden, lengte die mij niet aanstond, wou ook een jurk onder de 1000euro. Nadien beginnen zoeken in de lange jurken en inderdaad ook genomen omdat ze goed paste maar ik zat met het probleem dat ze ver over budget zat:-) Gelukkig legt moeder nog groot stuk bij:-) En aangezien ik momenteel nog kan kiezen tussen lang en kort zit ik mij het hier al te beklagen dat als ik ze lang laat ik uiteindelijk véél te hoge hakken heb en beter platte had gekozen, en dat ik mij inderdaad bijlange zou vrij niet ga voelen en dat gevoel wil ik wel hebben. Langs de andere kant als ik ze inkort zijn schoenen perfect maar heb ik schrik dat ik het mij achteraf ga beklagen dat ik geen lange jurk gehouden heb.

Rest er nog 1 probleem : sleep houden of niet?

En mona prachtige jurk, en foto's zijn ook fantastisch!! Dankzij jou berichtje hier en je foto's krijg ik er zin in:-)

mona
27-7-2013
 Meld misbruik10-3-2014 13:21:38

Hey Elke, leuk dat te lezen. ;-) Het is dan toch nog nuttig hier af en toe langs te komen NA de trouw. :-)

Mijn jurk had oorspronkelijk een behoorlijk lange sleep, daar heb ik ongeveer een halve meter van laten afdoen, samen met een heel stuk van de lengte (ben vrij klein). Achteraan lag de jurk dan nog een klein stukje op de grond, 'k vond het wel mooi zo, en kon toch bewegen zonder telkens de jurk te moeten opheffen. De jurk draaide nog net vanzelf mee als ik mezelf omdraaide. :-)

Ach ja, als je achteraf begint te denken zijn er altijd wel details waar je van denkt: wat als ik dit of dat anders zou gedaan hebben... Maar dat zijn echt details. Als ik in een korte jurk getrouwd was had ik waarschijnlijk spijt dat ik niet voor een lange gegaan was. :-D Uiteindelijk gaat het over man en vrouw worden, over liefde, en niet over kostuums en jurken, al lijkt het hier soms wel anders als je op dit forum begint te lezen. ;-)

kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik10-3-2014 20:28:30

Mona mooi idd! Welk hadden jullie als fotolocatie? Wij zoeken zoiets ook in de aard.

mona
27-7-2013
 Meld misbruik11-3-2014 9:23:43

Dag Kathleen, wij zijn foto's gaan maken in de mijn van Beringen. Ons feest was in de mijn van Heusden-Zolder.

kathleen
9-8-2014
 Meld misbruik11-3-2014 20:04:48

Ooh daar hadden wij ook al aan gedacht. Heb je daar nog contact gegevens van. Vind het nergens. Dachten eerst aan Genk maar is ver en hebben wa tijdgebrek dan. Zijn van Lommel

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik11-3-2014 22:05:35

Meisjes, nog iemand een ivoren stola teveel:-) of wie ook trouwt rond 7/6 voorzien jullie iets tegen kou?

mona
27-7-2013
 Meld misbruik12-3-2014 14:24:14

Kathleen, je moet naar het Mijnmuseum bellen om afspraak te maken voor de binnenlocaties. Buiten zijn de foto's gratis, voor binnen moet je 20 of 25 euro betalen voor de sleutel van de doucheruimte, kleedkamers etc. Sleutel kan je de dag zelf ophalen in Mijnmuseum of het cafeetje ernaast, volgens afspraak. (www.mijnmuseum.be )

Ilse
7-6-2014
 Meld misbruik13-3-2014 13:58:54

Elke, wij trouwen ook op 7/06. Ik heb een bijpassende bolero besteld. Kleed is een A-lijn, strapless, geen glitter maar wel hele fijne witte pareltjes op de buste. Ik heb ook een sleep, maar heb die een 40cm laten inkorten. Bolero is in dezelfde stof als mijn kleed, 3kwart mouwen en op het kraagje en op het boordje van de mouwen diezelfde pareltjes ter afwerking. Volgende week zaterdag heb ik eerste pasbeurt dus ben zo benieuwd naar het resultaat!!
We hopen natuurlijk dat dit niet nodig zal zijn en het een mooie, droge, warme zomerdag zal zijn ;-)

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik13-3-2014 22:11:59

Ilse, ik probeer mij het kleed voor te stellen met bolero en ziet er in gedachten al hééél mooi uit. Maar waarschijnlijk is het jouwe in satijn en dan is bolero mooier dan in kant. Ik kan op mijn kanten bustier enkel een kanten bolero nemen maar dat houdt echt geen kou tegen hé. Ik maak mij wel zorgen om mijn pasbeurt, is pas begin april. Vind dit echt wel laat als jij nu al kan gaan passen. Dus de sleep blijft voorlopig een mysterie:-)

Cynne
15-12-2014
 Meld misbruik11-5-2014 0:01:08

jenske ik heb net dezelfde gekozen vandaag :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info