Terug naar overzicht
Mijn schoenen komen van Eram (shoppingcenter in Wijnegem, ik weet niet direct waar er daar nog andere winkels van zijn)Of ze in Nederland goedkoper zijn, daar heb ik geen ervaring mee...
Die van mij zijn van het merk Gabor, zilveren pumps! Ik ben fan van dat merk en wilde op mijn trouwdag zeker geen pijnlijke voeten daarom mijn vertrouwde merk gekocht. Voordeel is ook dat ik ze erna verder kan dragen!
Blijkbaar hebben ze in het Bruidsparadijs in Merksem heel veel keuze... ik ga er ook eens langsgaan.
De mijne komen van bruidswinkel
Ik heb mijn schoenen bij Gabrielli in Roeselare gekocht, heel veel keuze.
Ik heb geen bruidsschoenen gekocht die ik vast nooit meer zal aandoen, maar gewoon een witte pump met een hoge hak, deze kan ik nadien dan nog dragen
Ik heb zilverkleruige suiteschoenen van Linea Raffaeli gekocht bij Cony in Maria-Aalter. Deze heb ik nadien al veel kunnen dragen!
Gabrielli in Roeselare, Van Loock in Zandhoven, Isabelle in de dampoortstraat in Gent. Ben zelf ook uit Oost Vlaanderen en heb de mijne besteld in de bruidswinkel in Aalst waar ik jurk gekocht heb. In Nederland TSJARI hebben ook webwinkel en inderdaad iets goedkoper dan in België
Hey,Ik heb er ook van Gabor gekocht bij zalando!!! Heel netjes toegekomen en perfect van maat. Had gedacht ze te moeten inlopen maar zitten zo comfortabel en heb er al heel wat complimentjes over gekregen.
Ik heb er van Luca renzi met mini hakje omdat ik maar 2 cm kleiner ben dan mijn vriend. Ik heb ze gekocht bij Van Loock. Ik heb ook platte Gabors gekocht (zalig merk ik heb er al 4 paar van ondertussen) die zilver-grijs zijn :-) Ze zaten zo goed dat ik het me niet ga aantrekken dat ze niet perfect bij mijn kleed passen :D ze zijn waarschijnlijk toch voor laat op de avond, dan heeft iedereen al een glaasje uit en valt het niet op :p hihihihi
Inderdaad Kim Gabor is super he! Ik koop niks anders meer....en vond de prijs ook nog goed te doen hoor! Zeker nu ik trouwschoenen heb die ik achteraf verder kan dragen!
ik heb mijn schoenen gekocht bij jjhouse.
bedankt voor de reacties, de zoektocht kan beginnen