Nu Online
Momenteel zijn er 151 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Begroeten gasten op avondfeest / receptie: wie?

  23-2-2014 22:15:03
Dag allen,

wat is 'gebruikelijk' bij het begroeten van de gasten op het avondfeest / receptie?
Ik dacht:
bruidskoppel - ouders bruid - ouders bruidegom

Maar toen vroeg ik me af: komen de grootouders daar ook bij te staan of niet? Wij hebben nog een grootmoeder en zij mag er gerust bij indien ze wil maar ik vroeg mij dus af of dat gebruikelijk is of niet?

Alvast bedankt!
Groetjes

Severien
18-7-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1225


sanne
6-9-2014
 Meld misbruik23-2-2014 22:22:07

Ik ben nog niet vaak naar een bruiloft geweest, maar ikzelf heb het nog niet gezien dat de grootouders erbij staan.

Maar als jouw oma dat graag doet, denk ik wel dat dat moet kunnen :)
het hangt er natuurlijk ook vanaf als ze lang kan rechtstaan, zeker als er veel gasten komen.

Maar laat je zeker niet tegenhouden door 'het gebruikelijke' ;).
x



kelly
14-6-2014
 Meld misbruik23-2-2014 22:40:05

En broers en zussen?



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik23-2-2014 22:48:29

Ik heb ook nog nooit meegemaakt dan grootouders of broers en zussen erbij staan. Mijn oma zou dat zoiezo niet zien zitten om zo lang te moeten rechtstaan. Ik denk dat ze liever ergens op het gemakske haar schuimwijntje opdrinkt



Patrick

 Meld misbruik24-2-2014 9:34:09

Wordt niet zoveel gedaan, als je veel gasten ontvangt is er rap "file", velen willen een praatje maken maar dat kan ook tijdens de receptie, alles is wat afhankelijk van...
Hoe kleiner de rij hoe beter, gasten voelen zich wat onwennig in een lange wachtrij.
Alles kan in feite maar of het ook moet? In ieder geval geen broers en zussen, sommigen doen het ook al zonder ouders, puur alleen, dan kan er al een kort praatje bij horen.
Succes.



Severien
18-7-2014
 Meld misbruik24-2-2014 10:11:50

Ok! Alvast bedankt aan allen voor de input :-)



Tanja
14-8-2014
 Meld misbruik24-2-2014 14:00:18

Bij ons zullen het enkel de ouders zijn. Anders gaat het rijtje te lang worden.
groetjes



Jessie
20-7-2013
 Meld misbruik26-2-2014 16:35:32

Bij ons waren het de ouders van beide kanten, met 6 man is 't rijtje al lang genoeg denk ik :p


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info