TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
wendy
24-5-2014
|
14-2-2014 22:46:11
Hey meid,
Ik weet niet als mijn advies het juiste is , maar weet alleen als ik dit aan de hand had Ging ik even terug naar de winkel en wat informatie vragen, Als die betreffende verkoopster niet daar zou zijn, gewoon u situatie voorleggen aan iemand anders en niet vertrekken tot dat je alle antwoorden hebt die jij wilt. Beetje op u strepen :-)
Groetjes
|
|
Lies
24-5-2014
|
14-2-2014 22:49:47
Ik vind dit een beetje een vreemd verhaal... Mogen we weten over welke winkel het gaat?
Ik heb bij Linx in Leuven een contactpersoon (Katrien); zij heeft me de eerste keer geholpen en me aangeraden om als ik bel steeds naar haar te vragen. Toen ik voor de nieuwe collectie ging zien, had ik weer een afspraak bij haar. Dinsdag ga ik voor trouwschoenen zien; een andere collega heeft de afspraak vastgelegd en gezegd dat Katrien me zal helpen zodat alles bij dezelfde verkoopster blijft.
Ik heb mijn jurk begin november gekozen en ik weet dat ik in maart een mail zal krijgen om een afspraak te maken voor de eerste pas.
Hebben ze in de winkel bij jou niet gezegd hoe het verder gaat? Of heb je geen bestelbon met de naam van de verkoopster die je toen geholpen heeft?
|
|
Bianca
28-6-2014
|
14-2-2014 23:05:01
ik was inderdaad aan het denken om er gewoon naartoe te rijden. Want zo voel ik er mij niet comfortabel bij.
Het gaat om het bruidsparadijs in merksem.
Ik gaf begrepen dat de administratie en vragen over levering niet bij de verkoopster waren daar.
|
|
Lies
24-5-2014
|
14-2-2014 23:25:56
Zoals Wendy zegt, rij er naartoe! Beetje op uw strepen staan! Ik had op mijn trouwschoenen ontdekt dat er klein stukje lak af was, in de schoenwinkel gaven ze eerst niet toe maar na wat onderhandelen, hebben ze ze toch teruggenomen en heb ik mijn geld terug. Nu ga ik maar terug naar de bruidswinkel... ben ik zeker dat de schoenen bij mijn kleed gaan passen ;-)
|
|
Dorothy
15-3-2014
|
15-2-2014 6:43:15
Heb je dan geen bestelbon gekregen met een nummer op ? zo gaat het bij ons, op onze bestelbon, waar duidelijk het bedrag van het voorschot staat, kan iedereen adhv een nummer in de computer kijken hoe het met de jurk staat, hoeveel we al betaald hebben, wanneer we weer moeten passen...
Ik zou ook geen tijd verliezen en er naartoe rijden, aan de telefoon kunnn ze je gemakkelijk afwimpelen, maar in levende lijve niet echt hé ! En op je strepen staan hé !!
Succes !
|
|
anke
24-5-2014
|
15-2-2014 7:47:19
Typisch bruidsparadijs, ik zou inderdaad eens terugrijden. Maar langs de ene kant je hebt wel nog tijd genoeg, en zo snel gaat het ook niet dat het kleed er is. Mijn kleed is in september besteld en is nu pas ongeveer in de winkel aangekomen. Dus je hebt nog wel tijd. Maar het is wel een kleintje van de winkel om dan even te zeggen van ja je hebt nog tijd maar we gaan het nakijken ofzo. Maar zoals ik al zei typisch die winkel.
|
|
sanne
6-9-2014
|
15-2-2014 10:14:25
Zoals hierboven gezegd, er eens heen rijden, en niet uit die winkel vertrekken totdat je iets meer weet! :)
Zoals Anke zegt, het duurt een tijdje voor een kleed aankomt, maar ik vind dat ze op zijn minst wel daarover duidelijke informatie moeten kunnen geven. Ze mogen je niet van het kantje naar de muur sleuren.
Hopelijk krijg je snel een duidelijk (en positief) antwoord!
|
|
Bianca
28-6-2014
|
15-2-2014 10:25:50
ze heeft mijn dossier gevonden in de computer maar kon gewoon niet zeggen wanneer het toekomt. Ik heb inderdaad nog heel wat tijd. Maar vind hun opvolging gewoon teleurstellend. Ik heb gisteren nog een mail gestuurd. Krijg ik geen reactie dan ga ik volgende week gewoon langs. En hopelijk zijn het zorgen voor niets. Dank je wel voor het advies dames.
|
|
Nathalie
6-6-2014
|
15-2-2014 11:38:45
er inderdaad naar toe gaan! En niet vertrekken voor je bevestiging hebt en dan nog liefst op papier gezet door hen, zodat er achteraf ook niet betwist kan worden wat ze wel of niet gezegd hebben.
Het is heel jammer dat ze een communicatie probleem hebben, bij het voorbereiding van een huwelijk heb je als koppel zo veel om je hoofd en dan is het echt wel belangrijk dat de mensen waar je mee werkt om je dag compleet te maken hun job goed uitoefenen! En met de opmerking komen dat er 'meer bestelling/klanten' zijn moeten ze ook niet afkomen ;-) iedere klant is even veel waard!
Ga er zo snel mogelijk naar toe en vraag bewijs dat de bestelling geplaatst is bij de leverancier!
|
|
Charlot
14-3-2014
|
15-2-2014 15:30:09
dit is raar, mijn trouwkleed en mijn man zijn kostuum komen van la sposa, daar hebben ze een grote keuze aan kledij.... ik heb gepast en gekozen, ondertussen elk 2 passen gedaan en nu ligt dit mooi aan de kant om binnen 26 dagen aan te doen, dus ik begrijp niet waarom dit moest besteld worden en waarom je zo een groot voorschot moet geven op iets wat je niet hebt of hebt gezien
mss zou ik in u plaats al je andere dingen in een andere winkel kopen!
|
|
veronique
28-6-2014
|
15-2-2014 21:10:48
Hey ik heb m'n kleed in oktober gekocht, vrijdag 14/2 m'n eerste pas gehad Nu uitkijken naar 7/5 voor m'n tweede pasbeurt Wij trouwen 28/6/2014
Laat u niet doen en sorry ik ben naar bruidsparadijs gereden ben er binnen geweest en was al na 1min buiten zo een slecht gevoel daar....
|
|
Stéphanie
21-6-2014
|
15-2-2014 22:33:34
Dag Bianca, Ik stel inderdaad ook voor dat je er gewoon naartoe rijdt, alle 'voorvallen' of 'niet reageren' bundelt en dit voorlegt en zegt dat je niet vertrekt voordat je een duidelijk antwoord hebt... Jij bent de bruid, jij bent de klant! Ik heb mijn trouwkleed in oktober besteld en vandaag mijn eerste pas gehad. De retouches zijn geregistreerd en mijn tweede pas ligt ook al vast eind april. Ik trouw een weekje voor jou. Ik weet natuurlijk niet met hoeveel ze in het bruidsparadijs zijn om kleding te retoucheren en dergelijke, maar er komen populaire trouwmaanden aan dus ik kan me voorstellen dat het wel druk wordt qua trouwkledij verstellen en dergelijke in de bruidswinkels dus misschien wordt het toch wel tijd dat je iets laat weten. Ik wil gewoon duidelijk stellen zoals hierboven al verschillende keren gezegd is: laat je niet doen, sta op je strepen! Succes alvast en ik duim voor jou dat je spoedig meer nieuws hebt.
|
|
Silke
29-3-2014
|
16-2-2014 0:40:27
Mijn kleed komt ook van het bruidsparadijs, en ik heb mijn eerste pas gehad in januari! Wij trouwen in maart. Ze hadden me gezegd dat er eind december contact zou opgenomen worden, en dit werd ook gedaan. Mss gewoon een beetje geduld uitoefende? Je hebt tenslotte best nog wel wat tijd...
|
|
Catherine
22-3-2014
|
16-2-2014 11:37:51
Ik heb mijn kleed ook bij het Bruidsparadijs besteld, mijn huwelijk is ook in maart en in januari raadden ze me aan om schoenen te bestellen. Deze zouden binnen 2 weken al beschikbaar moeten zijn.. Het is momenteel iets meer dan 1 maand geleden en nog steeds zijn de schoenen niet beschikbaar.. Ik heb hier ook al enkele keren voor gemaild en ze raadden me aan om te wachten... Momenteel heb ik nog maar 5 weken te gaan en nog steeds zijn de schoenen nog niet beschikbaar... Bij de bestelling wilden ze het eerst afwimpelen om er schoenzolen in te leggen omdat de schoenen te groot waren... Voor die prijs ga ik geen schoenen kopen die te groot zijn... Momenteel blijf ik met de vraag zitten of deze schoenen nog wel binnenkomen... Indien zij gewoon eerlijk zijn, heb ik nog voldoende tijd om ergens anders naar gepaste schoenen te gaan kijken... Nu blijf je maar wachten tot ergernis toe...
Bij de aankoop was ik enthousiast van de klantvriendelijkheid en service, maar bij de tweede pasbeurt, had ik het gevoel dat deze klantvriendelijkheid en service begon af te nemen...
|
|
Bianca
28-6-2014
|
16-2-2014 15:19:30
Ik weet dat ik inderdaad nog wat tijd heb, maar wil ook niet te lang wachten om in te grijpen. En ik vind het gewoon logisch dat ze jou een richtdatum geven wanneer de jurk binnen is.
Ik koop niet elke week zo'n dure jurk. En het lijkt gewoon of ze mij negeren. Ik was wel supertevreden over de verkoopster en de service in het begin. Het verhaal van jou Catherine stemt me ook niet gerust.
Hopelijk krijg ik volgende week meer nieuws.
|
|
Cindy
15-5-2015
|
16-2-2014 22:42:17
Amaai Bianca wat heb jij veel geduld! Ik had gisteren, zaterdag , in die winkel gestaan!
|
|
Bianca
28-6-2014
|
18-2-2014 13:28:26
Ik heb echt ook niet zoveel geduld hoor Cindy. Maar mijn verloofde werkt op zaterdag, en heb een zoontje van 5. En had geen opvang zaterdag. En voor zo'n zaken neem ik hem liever niet mee. Dus nog een weekje geduld. Heb op mijn mail van vrijdag opnieuw geen reactie gehad, net gebeld en ze gaat me opnieuw terugbellen. En anders ga ik zaterdag er naartoe.
|
|
Tanya
8-3-2014
|
18-2-2014 15:32:06
Zoals al eerder omschreven, zou ik inderdaad ook tot daar gaan! Heb je uw betalingsbewijs nog waarin duidelijk omschreven staat wat je besteld en reeds betaald hebt? Best dat ook even mee nemen naar daar dan! Normaliter moeten ze toch ook een tweede afspraak met jou hebben vast gelegd? Heb je die dan ook niet? Ik zou niet meer telefonisch proberen antwoorden te krijgen op uw vragen. Gewoon de koe bij de horens vatten en tot daar gaan. En euhm, niet naar huis gaan zolang ze jou niet concreet kunnen beantwoorden! Veel succes. Ik duim mee.
|
|
Bianca
28-6-2014
|
19-2-2014 15:11:57
Ik heb eindelijk gisteren na een telefoontje zelf, terug iets gehoord. Mijn jurk zal eind februari binnenkomen! Jeej!
|
|
Cindy
15-5-2015
|
19-2-2014 19:08:53
Joehoe goeg nieuws is dan volgende week al! Wanneer ga je terug passen?
|
|
Bianca
28-6-2014
|
19-2-2014 19:13:49
ze gingen mij bellen de dag dat het binnenkomt en dan kon ik een afspraak maken onmiddellijk. Voel me al veel geruster nu.
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|