Nu Online
Momenteel zijn er 172 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alternatieve locatie en ceremonie

  4-2-2014 12:57:55
Beste medebruidjes

Wij zitten wat met de handen in het haar... Omdat wij een huis aan het bouwen zijn en een lening moeten afsluiten, is er een grote verschuiving gekomen in onze huwelijksplannen. Wij zullen vrij recent trouwen voor de wet, maar zitten wel met een half geplande dag in oktober... Omdat wij er bewust voor kiezen niet te trouwen voor de kerk, zijn we dus nog op zoek naar een locatie en vorm van ceremonie om onze 4e oktober toch speciaal te maken.

Hebben jullie tips?

Paulien


Paulien
4-10-2014
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 2226


Cindy
21-6-2014
 Meld misbruik4-2-2014 13:10:39

Je kan steeds een ceremonie vragen bij huis van de mens ;)
nu wij trouwen ook enkel voor de gemeente.
maar onze dag is wel gevuld :P



Dorien
22-2-2014
 Meld misbruik4-2-2014 13:41:35

kijk es op de website van plus one events. Wij hebben hiervoor geopteerd en zijn er super content van. Het totaal pakket gaat ons minder kosten dan de Kerk, het wordt heel persoonlijk, we moeten ons nergens iets van aantrekken en alles wordt super geregeld.

groetjes

Dorien



Mieke
4-7-2014
 Meld misbruik4-2-2014 18:33:46

Ik heb (samen met mijn mama) onze ceremonie in elkaar gestoken. Mijn neef zal die voorgaan en we houden onze ceremonie in onze feestzaal.



Ellen

 Meld misbruik5-2-2014 21:49:55

Dag Paulien,
Ik kan jullie ook zeker helpen bij de voorbereidingen van jullie ceremonie.
Neem gerust een kijkje op www.boboda.be/alternatieve-ceremonie.
Jullie kunnen altijd een vrijblijvend kennismakingsgesprek vastleggen als jullie interesse hebben.
Groetjes,
Ellen
Boboda Weddings & Events



Thannée
6-9-2014
 Meld misbruik6-2-2014 16:40:41

Beste Paulien,

Ik weet niet van waar je afkomstig bent. Maar wij doen onze ceremonie in de fijnproeverstuin in Broechem. Het is een prachtige tuin in een serre. Je hebt er echt het gevoel buiten te zitten, maar zit er droog en warm (er zijn warmtelampen). We hebben er in het verleden al ons zoontje zijn doopfeest gedaan en het is echt de moeite.

Groetjes

Thannée




Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik19-3-2014 11:44:33

Inderdaad, huis van de mens kan misschien iets voor jullie zijn. Wij hebben onze viering door hen in elkaar laten steken en waren erg content. Ze doen het ook volledig gratis, wel handig na zo'n heel bouwavontuur


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info