Terug naar overzicht
In demeeste bruidswinkels hebben ze tegenwoordig ook een collectie korte jurken! Xx
Goh! Jammer dat je na zo'n zoektocht nog niet het waw-effect hebt. Het is dus niet dat je nog geen moeite gedaan hebt ;) In die regio ken ik weinig (bruids)winkels, verder kan ik je helaas net helpen.Erg veel succes!
Ik heb het mijne gevonden in linea Raffaelli in Brugge! Maar had ook al verschillende kleedje gepast maar niet echt het wauw gevoel gehad. Ben je al bij steven in Torhout geweest? Daar heb ik ook eentje aan gehad die ik mooi vond maar bij linea had ik wel wauw gevoel!
mss bij chinelle in kortrijk of youniek in turnhout??het zijn outlets maar ze hebben er wel korte jurken,sommige kleedjes zijn nieuw en geen outlet bij chinelle ;)
Het mijne komst van bij Cermo in Zoersel , eentje van Marylise
Welke stijl zoek je van kort kleedje? Ik moet eerlijk toegeven dat mijn kleedje nooit mijn eerste keuze zou geweest zijn, maar eens ik het gepast had....Had een kleedje gepast bij Steven die ik super mooi vond. Maar dan bij linea andere gepast die wel mooi waren, zeker eentje maar dat van steven bleef in mijn hoofd spoken. Ben dus van Brugge direct naar steven gereden en toen ik het paste had ik totaal geen wauw gevoel meer en dacht ik direct terug aan dat in Brugge. Opnieuw gaan passen en toen echt wauw gevoel!!! Je zal het zeker vinden!! Heb er ook verschillende pasbeurten aan besteed en uiteindelijk gevonden! Bij Conny in maria aalter hebben ze er ook veel!! En heel vriendelijke mensen!
Ik zoek ook zo een kleedje. Ik ben wel benieuwd naar jullie keuze. Kan je eens een foti tonen of een link van jullie kleedje.
http://www.bruidenbruidegom.be/nl/bruidsmode-beauty/bruidsmode/fotos/show/editorialContent/korte-bruidsjurken/,hier stonden er wel een paar mooikes bij vond ik :-)
Het voorlaatste model was het kleedje die ik eerst in Steven super vond! Maar nadat ik dan het kleedje van linea had gepast merkte ik dat dit me beter stond. Maar het kleedje van linea is van de gold collectie en kan ik nergens vinden op foto. Maar kan je echt aanraden om eens naar Conny te gaan! Veel succes.
Ik heb een kort kleedje gevonden bij Moderna in Schepdaal
Wat is de prijsklasse van die korte kleedjes van Linea Rafaelli?
Ik heb 650€ betaald, er waren nog duurdere maar deze heb ik niet gepast.
Heb je keuze in verschillende kleuren van een model?