Nu Online
Momenteel zijn er 123 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksaankondigingen zonder uitnodiging?

  6-1-2007 20:07:46
Hallo

Wij trouwen deze zomer, maar we doen geen receptie of groot feest. We wonen al jaren samen, hebben al kindjes en we willen zelf ook van 'onze' dag kunnen genieten - daarom houden we het liever klein. Enkel een etentje met naaste familie en enkele vrienden.

We willen graag huwelijksaankondigingen/uitnodigingen versturen om iedereen te laten weten dat we trouwen, en om te zeggen dat ze welkom zijn op de ceremonie in het gemeentehuis.

Maar anderzijds vind ik dit net overkomen of je schooit naar een kado (wat hélemaal niet de bedoeling is!!), maar verder is er niets voorzien van receptie of dergelijke.

Hoe zouden jullie dit in mijn plaats aanpakken? Ik geraak er maar niet uit.

Dankjewel om even mee te denken!

Groetjes
Mieke

A
10-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1061


freddy

 Meld misbruik6-1-2007 20:15:23

Halo Mieke,

Een tip misschien : stel een berichtje op dat zogezegd uitgaat van de kindjes. Moet lukken.

Nogmaals, laat me AUB weten of het je stoort dat ik je probeer te helpen.

Freddy
Videograaf



A
10-8-2007
 Meld misbruik6-1-2007 20:27:55

Ik heb al een ontwerp van de aankondiging, in 't zijn inderdaad de kindjes die zeggen dat mama en papa gaan trouwen, met daarbij de melding dat iedereen welkom is in het gemeentehuis.

Ik wil alleen proberen te vermijden dat mensen die de uitnodiging zouden krijgen niet op hun tenen getrapt zijn dat ze nergens méér voor uitgenodigd worden.

Groetjes
Mieke




Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik8-1-2007 8:28:08

Hey,

ik denk niet dat iemand op zijn tenen getrapt zal zijn. Wij hadden een uitnodiging uit twee delen: een kaartje met daarop alle details van de ceremonie en een inlegkaartje voor receptie of feest. De kaart zonder inleg hebben we naar verre vrienden van onze ouders of naar ons werk gestuurd. Niemand heeft daar slecht op gereageerd.

Zeker als de aankondiging van de kindjes uitgaat kan niemand daar iets verkeerd in zien...

Groetjes,
Lieve



A
10-8-2007
 Meld misbruik8-1-2007 17:35:53

Bedankt voor je reactie, Lieve.

Zouden jullie de geschenktip (huwelijksreislijst) in onze situatie op de uitnodiging zetten, of enkel op de inlegkaartjes voor de genodigden van het etentje?

Groetjes
Mieke



Nadine

 Meld misbruik18-7-2007 22:20:05

Hallo,

Wij zitten met hetzelfde probleem, maar hebben geen kleine kindjes meer.

Zijn er voorstellen aub ?


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info