Terug naar overzicht
Hoi, Ik heb daar mijn kleed gekocht. de winkel toont in de eerste plaats niet zo mooi, maar ik zou je daar niet door laten misleiden. Ik vond er veel meer keuze dan in een andere outlet. Ik heb er 5 kleedjes kunnen passen in mijn maat die ik mooi vond. Terwijl dit in de andere outlet slechts 2 kleedjes waren. De verkoopster vond ik zeer vriendelijk. Ik betaalde uiteindelijk 700 euro voor een kleedje die oorspronkelijk 1200 euro kostte. Je kan het meteen meenemen als je wilt maar je kan het daar ook laten hangen in bewaring. groetjes
Hallo,Ik heb er mijn trouwkleed ook gevonden. Ik sluit mij aan bij wat Wendy zegt. Vond dat er redelijk wat keus was (kan wel niet vergelijken want eigenlijk meteen daar mijn jurk gevonden). Zeer vriendelijke verkoopster en heel redelijk qua kostprijs.
Hallo,
Ik heb er mijn trouwkleed ook gevonden. Ik sluit mij aan bij wat Wendy zegt. Vond dat er redelijk wat keus was (kan wel niet vergelijken want eigenlijk meteen daar mijn jurk gevonden). Zeer vriendelijke verkoopster en heel redelijk qua kostprijs.