Terug naar overzicht
Bij youniek in turnhout kan je een jurk volledig naar je zin late maken.groetjes
Cermo in Zoersel heeft ook een heel deel korte jurken .
Linea raffaelli in brugge, koonings (heel veel keuze) in NL, Ik dacht dat ladybird ook dit type kleedjes heeft :-)
Lineo Raffaelli heeft idd heel mooie kleedjes zoals jij op het oog hebt. Brugge is hun flagshipstore met heeeeeel veel keuze. Aanrader!
Ik heb een korte trouwjurk gekocht bij moderna in Schepdaal, ook een echte aanrader.
Ik ben ook van rond Aalst en ben naar youniek gereden voor een trouwjurk, maar het was de moeite! Je kan je jurk zelf samenstellen!
Bedankt voor de tips iedereen!Ik heb gisteren last minute beslist om naar Couture Ann te gaan in Aalst en ben daar verliefd geworden op een kleedje :)Daar hadden ze veel keuze in korte kleedjes!Joepie, nog iets van de to do lijst afgevinkt :)
Ik heb vandaag mijn kort kleedje gekocht bij Linea Raffaelli in Brugge! Ben naar verschillende winkels gaan kijken, want was eerst bedoeling om in outlet te kopen. Maar vandaag verliefd geworden op een kleedje uit de Gold collectie van Linea! Dus ook een gelukkig bruidje!!