Nu Online
Momenteel zijn er 189 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwuitnodiging laten ontwerpen

  20-1-2014 19:21:21

Hallo allemaal

Wij hadden graag een uitnodiging laten ontwerpen. Mijn verloofde is eigenlijk een boerenzoon. Dus ons thema is de boerderij. Nu hadden we het idee voor 2verliefde koe'tjes op onze uitnodiging te laten zetten. Maar ik weet niet goed waar dat ik dit zou moeten laten otnwerpen. Liefst regio antwerpen.

Iemand hier ervaring mee? en weet ook iemand rond welke prijs zelf ontworpen kaartjes zit?

Groetjes


Jessie
13-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1659


sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik20-1-2014 20:05:03

hey ga eens zien bij poobies.be
als nieuwe klant krijg je je eerste proefdruk geheel gratis!
je kan er foto's uploaden,je heb allerlei thema's,(huwelijk-kerst-verjaardag) noem maar op.
het grootte van het kaartje is van geen belang,of je nu een kleine kaart of grote neemt het is dezelfde prijs.
dus mss kan je zelf leuke koetjes vinden via afbeeldingen op google en kan je ze plakken op je kaartjes.als je wil laat ik je wat voorbeeldjes zien van mijn poobies kaartjes,ook mijn huwelijkskaart komt van poobies en een beetje van hun ontwerpen en een beetje van google ontwerpen geplaatst :) ook eigen foto's van mijn zoon enzo :)
je krijgt geregeld ook kortingen of een actiecode voor terug een gratis proefdruk.

moet maar je email achterlaten als je interesse hebt in mijn ontwerpjes :)
grtjs sandrine xx




Lieve

 Meld misbruik20-1-2014 22:41:59

www.paperpigeon.be. Ik vind dat ze daar superleuke ontwerpjes maken.



Jill
17-5-2014
 Meld misbruik21-1-2014 20:03:36

atelierpertwee ontwerpt onze uitnodiging!
https://www.facebook.com/AtelierPerTwee?fref=ts



Margot
4-10-2014
 Meld misbruik22-1-2014 23:16:18

Hey Jessie,

we hebben vandaag onze eerste afspraak gehad bij Apostrophe in Nijlen. Deze afspraak heeft 1u30 in beslag genomen.
Wij wisten vooral wat we NIET wilden, maar wisten totaal niet wat we wel graag zouden willen. Toch hadden we op het einde het gevoel dat we er samen met Apostrophe uit zouden komen !

Op basis van het eerste gesprek kan ik je Apostrophe zeker en vast aanraden, moest je natuurlijk ergens vanuit deze buurt zijn :-)! http://www.apostrophe.info/

Groetjes



Jessie
13-9-2014
 Meld misbruik23-1-2014 13:54:11

Margot: Daar had ik ook eens aan gedacht om daar langs te gaan.
En vallen de kosten daar mee? Moet je daar steeds een afspraak maken of kan je tijdens die uren daar altijd terecht?

groetjes, bedankt voor de info!




Margot
4-10-2014
 Meld misbruik23-1-2014 19:44:03

Je kan altijd daar terecht tijdens de openingsuren. Aangezien mijn verloofde en ik (meer dan) fulltime werken, was dit voor ons geen optie en hebben we een afspraak gemaakt om 19u30.

Er is geen verplichting om een bepaald aantal aan te kopen (vb geen verplichting van 100 exemplaren aan te kopen).
Als je heeeeeel ruim rekent dan zit je aan €3/uitnodiging (maar dit is écht wel ruim, meestal zit je aan €2 à 2,50).
In deze prijs zit ook het ontwerpen van de uitnodigingen in.
Je kan ook menukaarten, naamkaartjes, bedankjes en misboekjes aankopen. Ook uw huwelijkskaars kan je daar laten "ontwerpen".

Ik denk dat het toch eens de moeite is om er langs te gaan!



Jessie
13-9-2014
 Meld misbruik23-1-2014 20:39:14

Oké, bedankt voor de informatie. Ja en ik woon in de buurt dus dat is ook mooi meegenomen :). Ik had me laten wijs maken dat het daar duur was. maar die prijs vind ik toch meevallen voor een zelf ontworpen uitnodiging.

DAn zullen we daar 1 van de weken is langs gaan.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info