Nu Online
Momenteel zijn er 178 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwjurk met snelle levertijd

  16-1-2014 11:48:49
In juni trouw ik. Deze maand moet ik m'n trouwjurk kiezen en bestellen. Zijn er winkels waar ik al niet moet gaan omdat die min. 6 maand rekenen of zo?
Regio West-Vlaanderen

Fabienne
6-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1598


fenna
18-10-2014
 Meld misbruik16-1-2014 12:19:50

Misschien best 'n outlet proberen.

er is bvb een outlet van la sposa in beveren-leie. De adresgegevens vind je op de website van la sposa.

succes




stephanie
1-5-2014
 Meld misbruik16-1-2014 12:22:53

Nagimai in Rumbeke ... heel apart winkeltje maar heel sympathieke madam die weet wat ze doet. Ze werkt niet met bepaalde merken waardoor het iets goedkoper is maar het is wel heel degelijk en de jurken zijn zeker even mooi en afgewerkt als de merkjurken. Zij vraagt wel zeker 4 maanden op voorhand te gaan. Ik trouw 6 juni en ga volgende zaterdag mijn kleed gaan kopen (heb het wel in augustus al uitgekozen maar dan nog niet gekocht).



Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik16-1-2014 12:24:55

Eeens langsgaan bij:
* Steven in Torhout
* Scarpellini in Oostende



Lentl
28-6-2014
 Meld misbruik16-1-2014 13:01:19

Cony in Aalter
wij trouwen 28/06 en ik ga eind februari definitief trouwjurk bestellen. Ik ben in november langs gegaan, waarbij ik niet kon kiezen uit 3 jurken.
Eentje kon ik niet passen omdat het een te kleine maat was, en die jurk bestellen zonder te passen, was ook geen optie.
Ze hebben het kleed besteld om in de winkel te hangen (ze zijn ervan overtuigd dat het kleed veel verkocht zal worden), en zo kan ik het passen wanneer het toekomt. Nadien kan ik 'gemakkelijk' de keuze maken tussen de drie jurken.
Ze hebben me verzekerd dat het geen probleem is om men kleed nog op tijd te hebben, wel zijn mijn eerste pas maar vier weken voor trouwdatum kunnen plaats vinden ipv zes weken. Maar dat maakt mij niet uit, zolang ik men jurk maar tijdig heb. :-)
Van een goede service gesproken!



Katja
1-2-2014
 Meld misbruik16-1-2014 13:09:11

Wij trouwen binnen 2 weken en hebben dit pas in augustus beslist. Heb direct eind augustus een paar afspraken in winkels gemaakt. Geen enkele die moeilijk deed, zeiden enkel dat ik niet te lang moest wachten om te bestellen. Maar er werd nergens echt druk gelegd!



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik16-1-2014 14:38:07

ga naar chinelle (kortrijk) is ook een outlet,ze werkt ook niet met bepaalde merken maar zijn ook heel mooie jurken voor weinig geld,mijn jurk was 800 euro maar had 60% gekregen waardoor ik maar 350 betaalde voor mijn jurk ;) zeer vriendelijke ontvangst



Jessica
7-7-2012
 Meld misbruik16-1-2014 15:17:47

youniek in turnhout, je kan spoedprocedure vragen en dan heb je een nieuwe op maat gemaakte jurk op 6 weken dacht ik!



Patrick

 Meld misbruik16-1-2014 18:46:00

Chinelle is volledig vernieuwd heb ik gezien, hebben ook een website en heel vriendelijke mensen. Succes in de zoektocht.



kathleen
1-8-2014
 Meld misbruik16-1-2014 21:10:59

Ivm chinelle, ik ben daar begin december geweest omdat ik dacht het een outletwinkel was maar heb totaal dat gevoel niet. Heb eerder gevoel dat het jurken zijn sie je online kan kopen. Alles kan aangepast worden zoals je zelf wil, bovenstuk zo onderdruk zo met parels zonder.. Heb een aantal kleedjes gepast, korte, en vond de afwerking niet goed! Eentje was zelfs niet recht! De dame is ook Aziatisch en daarmee dat ik gevoel heb dat het jurken zijn van daar. Nu dit is mijn ervaring he! Steven in Torhout kan ik wel aanraden ook la sposa



Fabienne
6-6-2014
 Meld misbruik17-1-2014 7:18:31

Bedankt allemaal. Ik zal naar la sposa gaan.



sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik17-1-2014 8:30:24

heb gezien idd dat chinelle vernieuwd is,heb de werken gezien,dacht even van wat doen ze nu allemaal?maar ze zijn weer open en in een nieuw jasje,nuja idd een aziatische vrouw,maar ze raadde me af om via jjshouse te kopen,omdat dit allemaal slechte qualiteit is,haar jurken komen van winkels met vorige collecties dus zeker niet van verre rare landen,ze heeft ook een fcbpagina en en website :)
www.chinelle.be :)



Boutique Couture

 Meld misbruik18-1-2014 23:46:11

Neem een kijkje op onze website www.boutiquecouture.be of kom langs in onze winkel in Sint-Niklaas, Kapelstraat 111. Veel succes nog!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info