Terug naar overzicht
Hallo Angie,Mijn vriend is dj, hij is wel afkomstig uit Gent maar is bereid zich te verplaatsen.voor meer info: dubrullefred4@telenet.bevriendelijke groeten
je kan altijd eens checken op http://users.telenet.be/lebart cheers, bart
Hey Angie neem eens kontact op met mij.Dj.Marc meer dan 17J. ervaring met 4 deejay's in huis met meer dan 100 trouwfeesten per jaar.Meer informatie je kan mij vinden in <trouwmagazine.be>onder Dj.Marc natuurlijk. groetjes
---
hey angie!!als eens een vrouwelijke dj op u feest gehad?ik ben dj digna , een meid van 21 die dolgraag ambiance brengt op trouwfeest en receptiejong maar getalenteerd krijg ik wel te horenje kan me best eens mailenik heb een hele licht en geluidshow en beschik een attest licht en geluidstechnici!!graga hoor ik van u0474/54.90.00een dj vanaf 150euro op u feest
Dag AngieAl eens gedacht aan een live-orkest voor het avondfeest? Neem gerust eens een kijkje op www.smashdance.be . Alle contactinfo op de site, stuur me gerust eens een mailtje voor een vrijblijvende prijsofferte en laat je verrassen door de prijs...Groetjes,Tom
Ik ben een dj van 18 jaar die al 4 jaar actief is in all-around dj draaien ! Ik breng graag ambiance in de keet , jong maar getalenteerd gaat vaak over de lippen!Mail me alvast voor verdere info aaronmuyzers@hotmail.comgraag zou ik van u horen groetjes dj g-rex
Ikzelf ben Dj ben van Limburg maar ben bereid me te verplaatsen ! Heb ervaring met alle muziekstijlen , en breng graag ambiance in de keet ! Mail me aaronmuyzers@hotmail.com$graag zou ik van u horen groetjes dj g-rex