Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

prijs uitnodiging

  23-12-2013 13:24:35
Hallo allemaal!

Wij wilden graag onze uitnodiging laten ontwerpen, maar dit valt wel duur uit... Nu is mijn vraag wat jullie zo ongeveer betalen voor die van jullie bij een grotere leverancier?
prijs voor hoeveel kaartjes?

Alvast bedankt
Julie!

Mrs to be
28-6-2014
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1690


sandrine
14-3-2014
 Meld misbruik23-12-2013 13:57:48

hoi,wij hebben zelf onze kaartjes ontworpen via poobies.be de kaartjes zijn 2.50 euro/stuk hoe groot ze ook zijn,vierkant rechthoekig groot formaat of normaal plooikaartje of niet het allemaal dezelfde prijs,als je ze laat lamineren is het 0.50 cent of 0.70 cent extra als nieuwe lid krijg je een proefdruk gratis en naarmate je langer klant bent krijg je hier en daar kortingen of terug een gratis proefdruk met een code die je dan moet gebruiken.
het is een snelle service,ik ben er alvast heel blij mee als je wil toon ik je wat ik tot nu toe heb ontworpen via poobies zoals de geboorte kaartjes van mijn zoon,kerstkaartjes mijn uitnodigingen van ons huwelijk,moet maar je mail geven xxxx



Katrien
10-8-2013
 Meld misbruik23-12-2013 14:30:04

Hey Julie, wij hebben onze kaartjes laten maken bij een drukker bij ons in de buurt. Ik had zelf het ontwerp gemaakt (heel slecht met knippen plakken) en zij hebben er dan de professionele versie van gemaakt. Wij hadden 180 uitnodigingen en betaalden er in totaal 220 euro voor. Ik vond dat heel goed meevallen eigenlijk.



Marijke

 Meld misbruik23-12-2013 15:20:30

Dag Julie,

Als je graag een uitnodiging laat maken, kan je mij altijd eens contacteren om jullie wensen te bespreken.

Groetjes,
Marijke
www.camarij.be



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik23-12-2013 21:00:29

Dag Julie,

Wat noem jij duur?
Wij betalen 2,80 euro/stuk voor ontworpen uitnodigingen.

Groetjes,
Annelies



Annekatrien
14-6-2014
 Meld misbruik23-12-2013 21:07:16

Mijn zus ontwerpt onze uitnodigingen maar heb eigenlijk nog niet gekeken waar ik ze dan zou laten afdrukken.



samantha
6-6-2014
 Meld misbruik23-12-2013 22:55:34

Hoi Julie,

Wij hebben onze kaarten besteld bij vistaprint.be met een eigen foto.
En hebben ong. 90 cent!!!! per kaart betaald. Je kan daar ook 10 gratis kaarten bestellen, je betaald dan alleen de verzendkosten. Dit past prima in ons budget en wij hebben max 20euro uitgegeven aan uitnodigingen :) Wij hebben ook maar 50 gasten en de meeste zijn naaste families, die we niet eens kaarten gaan sturen, maar gewoon via de mail!

Groetjes!



Mrs to be
28-6-2014
 Meld misbruik24-12-2013 10:22:26

Hey, bedankt voor de reacties allemaal!
Ja het is via een grafisch ontwerp bureau, en ze komen aan een uurtarief aan 35 eur.. en ze rekenen om 16u werk te hebben (exlc. BTW)... Dan zijn de drukkosten nog niet meegeteld, maar ze schatten iets van een 80-120 eur voor 100 kaartjes.
dus dan komen we toch minstens aan 7 eur per stuk...
@Annelies, waar hebben jullie laten ontwerpen?
Groetjes!



Annelies
24-5-2014
 Meld misbruik24-12-2013 14:32:18

Bij apostrophe in Nijlen.
Wel eenmalige opstartkost van 70 euro.
Ah ja, en 't is BTW in; geen extra kost voor glanspapier en enveloppen in glans zijn ook inbegrepen.

Succes met je zoektocht!



Tina
11-10-2014
 Meld misbruik8-1-2014 10:39:53

carddreams.be rond de 2 euro per vierkante kaart 15x15 cm. kan ook vr 1.84 euro das dan op gewoon wit papier, geen glanzend.
Alle kanten bedrukt dus vind ik wel goedkoop. Mja de postzegel is dan wel x2


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info