Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Openlucht locatie Antwerpen (incl. Linkeroever)

  27-11-2013 19:59:26
Dag iedereen,

Wij zouden op onze trouwdag, 6 september 2014, een niet-kerkelijke ceremonie willen houden.
Hiervoor zijn we nog op zoek naar een leuke openlucht locatie (Antwerpen of Linkeroever). Iemand van jullie tips?

Thanks!
Bram & Mark

Bram
6-9-2014
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1782


Kim
4-10-2014
 Meld misbruik27-11-2013 21:13:46

Ik vind de plantentuin wel heel erg leuk. Maar ik geloof dat die maar open zijn tot 16u. Ik weet ook niet of zo'n viering kan daar, is eigenlijk een openbare plek he... Moeilijke vraag :-)



wouter

 Meld misbruik27-11-2013 21:54:02

rivierenhof?



Cindy
15-5-2015
 Meld misbruik27-11-2013 22:26:05

Als jullie op die locatie ook ineens een avondfeest willen geven vind ik tuin van Hof van Nazareth in Lier wel mooi en romantisch.....



Delphine
14-9-2013
 Meld misbruik27-11-2013 22:32:29

Ook wel altijd een regenweer-alternatief voorzien! Wij hadden ook gehoopt op een openluchtviering in september dit jaar, maar het regende pijpestelen... :(



Bram
6-9-2014
 Meld misbruik28-11-2013 8:52:26

Inderdaad Delphine :)
We zouden 2 scenarios' uitwerken in geval het weer niet zo schitterend zou zijn.



Katrien
20-4-2013
 Meld misbruik29-11-2013 10:29:43

In "De Watermeulen" in Kruibeke kan je zowel binnen als buiten een ceremonie, receptie,.... doen. De zalen waren te groot voor ons, wij hadden maar een kleine groep. Anders hadden wij daar ons trouwfeest gedaan.

www.watermeulen.be




Annick
26-4-2014
 Meld misbruik29-11-2013 18:58:27

De zeescoutsbasis op Linkeroever? (Thonetlaan)
Geen idee of het er mogelijk is



Sophie
26-8-2017
 Meld misbruik23-5-2016 22:06:33

Hey Bram en Mark,

Een jaar na datum, maar ik vroeg me af of ik zo nieuwsgierig mag zijn om te vragen waar jullie de viering hebben laten doorgaan? Mijn verloofde en ik zitten nu ook wat met dezelfde vragen :)

Groetejs

Sophie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info